- Джънг Е. - Извика Чо Хе, знаейки, че лидера им е някъде там и го чува. - Защо не излезеш и не се предадеш, преди синчето ти да е пострадало зареди теб!
Последва мълчание и Чо Хе се засмя.
- Нима си толкова безскрупулен? О, а аз си мислех, че съм жесток.
Последва отново мълчание, което за пореден път не се хареса на Чо Хе.
- Добре!
Чо Хе се обърна, дърпайки и момчето след себе си. Ако Джънг Е смяташе да не се появява изобщо, поне щеше да си го върне на единия от техния род.
А и който си мислише, че Дойонг не беше виновен за нищо, грешеше. Той отне лоялността на най-довереният му човек, както и изпепели повечето от хората му в кораба, заедно със самият кораб.
- Да видим колко е издръжлив черепа на сина ти! - Извика отново.
Притисна главата на Дойонг към циментената греда. Дойонг изсъска от болката, зареди силното притискане. Назъбената повърхност го нарани, пробивайки тънката кожа на бузата му.
Чо хе беше готов да удари главата на Дойонг, сцепвайкия със сабята си, но силния и така познат глас на Джънг Е го спря.
Чо Хе се усмихна доволно щом беше получил това, което искаше.
- Най-накрая.
- Не го наранявай.
- Разбира се. - Чо Хе хвана косата на Дойонг издърпвайки главата му към себе си.
От силното дърпане, грубия цимент одраска лицето му. Червената течност изби бавно по линията.
- Това е за закъснението ти.
- Какво искаш? - Джънг Е мина направо на въпроса.
- Давам ти избор. Предай себе си, както и Джехьон, и оставям мястото ти намира, както и този тук. - Размърда Дойонг, искайки да се увери, че Джънг Е правилно го е разбрал. - Другите предатели можеш да си ги задържиш.
Джънг Е не отговори веднага.
Чо Хе дълго остана без отговор, но не каза нищо и изчака търпеливо за решението му. Знаеше вече отговора му. Нямаше как да откаже и да рискува всички. Познаваше го и просто чакаше положителният му отговор.- Джехьон също е предател. - Заговори накрая.
Знаеше колко много държи синът му на това момче и щеше да се опита да обеди предишният си приятел да го остави тук.
YOU ARE READING
Dragon's faith
FantasyОще от малко момче Дойонг вярва в дракони. Всички му казват, че те не съществуват, но Дойонг продължава да вярва в тях. След последното скарване с брат си, той бяга от дома си, за да докаже, че дракони има. Той е твърдо решен да докаже това, в кое...