Бяха минали часове, от когато Джехьон видя Сиченг в леглото на Джони. Стараеше се да не мисли за това, все пак не беше негова работа, но не му харесваше Джони да си играе с някой от приятелите му, ако можеше да нарече Сиченг "приятел". От нещата, които беше видял можеше да съди: Първо - Юта го е грижа за Сиченг. Второ - Кун и Лукас също ги е грижа за Сиченг. И трето - Сиченг го привличаха момчетата на Чо Хе по целия смисъл на думата.
Слънцето вече се бе скрило и на негово място се беше показала луната. Това, което му правеше впечатление беше, че луната бе необичайно ярка, карайки тази нощ да е много по светла, от колкото други нощи.
Сиченг най-накрая се осмели да излезе от стаята на Джони и да говори с Джехьон. Не че беше длъжен да му обяснява, каквото и да е, но имаше чувството, че трябва.
Не беше трудно да го намери, все пак не можеха да се скрият един от друг.
- Джехьон. Това, което вид-.... - По-големият вдигна ръката си, карайки го да замълчи. Джехьон му се усмихна леко.
- Сиченг, не съм аз този, който да те учи как да постъпваш, с моя голям набор от грешни решения, но Джони не е някого, с когото ще живеете щастливо до края на дните си.
- Ние не-..
- Познавам го по-дълго от теб и съм виждал на какво е способен. Просто не му се доверявай.
- С Джони не сме никакви. - Сиченг намери най-накрая удобен момент да го изрече.
Имаше нещо, което привличаше и двамата един към друг, но не бяха си изяснили нещата. Сиченг не знаеше как се чувства Джони, както и Джони не знаеше как се чувства той. Това, което се беше случило миналата вечер беше недообмислено и глупаво, но не съжаляваше.
- Тогава защо беше в леглото му?
- Просто така се случиха нещата.
- А искаш ли да са по-сериозни? - Сиченг се изчерви и наведе глава. - Виж, Джони е манипулатор и ако си мислиш, че го познаваш - грешиш. Ще те нарани и няма да се поинтересува от чувствата ти.
Сиченг прехапа устните си. В началото не вярваше на Джони и нещото, което най-малко би помислил е, че ще бъде привлечен от него. Но е факт, че изпитваше нещо и не искаше да го игнорира дори и това да е Джони.
Джехьон може би беше прав и не трябваше да му се доверява прекалено много, но Джехьон може да не познаваше тази страна от Джони, която го спаси и предложи да му помогне с тренировките. Сиченг смяташе, макар и наивно, да се довери на усета си и на държанието на Джони през последните дни. Ако наистина имаше намерение да го нарани, защо би си правил труда да се държи добре с него.
YOU ARE READING
Dragon's faith
FantasyОще от малко момче Дойонг вярва в дракони. Всички му казват, че те не съществуват, но Дойонг продължава да вярва в тях. След последното скарване с брат си, той бяга от дома си, за да докаже, че дракони има. Той е твърдо решен да докаже това, в кое...