Part 55

52 7 1
                                    

Джони разтри слепоочията си. Всичко наоколо му причиняваше главоболие. Като започнеше от Чо Хе и Джехьон, който го гледаше намръщено през цялото време, и завършеше с останалите на корабът, които ги чувстваше като някакви марионетки. Ако Чо Хе беше щастлив и те бяха. Не че до скоро не бяха и предателите така. Джони забърза крачката си, искайки да се прибере по-бързо и да сe успокои.

Точно си беше легнал, когато на вратата му се почука, карайки го да въздъхне раздразнено. Искаше само да си почини, без някой да го притеснява, толкова ли много го искаше?

Махна ядно одеялото си и се изправи, запътвайки се към вратата. Беше на път да отвори вратата рязко и да се разкрещи на човека, който го обезпокои, но гласът от другата страна го накара да спре. Джони преглътна и отвори вратата, усмихвайки се ехидно.

- Сиченг. - Сиченг не отдаде голямо внимание на задоволната му усмивка, беше свикнал с нея. - Защо си тук?

Сиченг разтвори устните си, но от тях не излезе нищо. Ако беше казал, че не знае, щеше да излъже. Чувстваше нещо към Джони и не можеше да накара сърцето и умът си да не го желаят. Искаше да спрат, не го чуваше правилно да изпитва каквито и да е топли чувства към Джони, но те бяха факт и не можеше да ги премахне толкова лесно, колкото му се искаше.

Сиченг се приближи, обхващайки с длани, двете страни на лицето му, сливайки устните им. Джони стисна клепачите си, разтваряйки устните си, предоставяйки на Сиченг достъп, въпреки че другият нямаше намерение да разгорещява целувката, Джони още не му беше отвърнал, което го подсети да се отдръпне.

Джони не отвори веднага очите си. Леко и приятно пулсиране, придружено с изтръпване се беше настанило на устните му. Двете му бузи горяха, зареди докосването на другият. Отдръпването на ръцете на Сиченг, остави само горещината след себе си.

Очите им отново се срещнаха, пораждайки отново лека усмивка на лицето на Джони. Каквито и съмнения да е имал, вече бяха изчезнали и Джони не би могъл да се сети за тях.

Този път беше ред на Джони да направи следващата крачка и с радост, без много притеснение, го направи. Джони се приближи, сблъсквайки тялото си в това на Сиченг. Едната му ръка обхвана тила на по-малкият, придърпвайки главата му към неговата. Устните им се съединиха отново, този път в по-бърза и разгорещена целувка. Джони пъхна езика си в устата му, а Сиченг се остави на приятното чувство. Другата му ръка си намери място на кръста му, придърпвайки го повече към тялото си.

Dragon's faithWhere stories live. Discover now