- От къде знаеш за компаса?
- От баща си.
- А как така те е отвел при мен?
Шяоджун се огледа.
Тук не беше безопасно да говорят за това.
Никъде не беше безопасно да говорят за това в този кораб.
Ако някой ги чуе и предаде на Чо Хе, бяха мъртъвци.Хвана ръката му, задърпвайки го в стаята, в която до преди малко беше.
- Имам същия. - Каза Шяоджун чак, когато беше затворил вратата. - Компасите ни се привличат взаимно. Стрелката те води към този компас, който е най-близо до теб. Нещо като за проследяване между нас си.
- Кои нас си?
- Защитниците на дракони.
- Какво?
- Виж, Дойонг. Тук е опасно. Трябва да се махнеш преди да е станало твърде късно.
- Какви ги говориш?
- Дойонг. - Шяоджун говореше тихо, но се чу заповедта в гласа му. - Трябва да ми се довериш. - Ръката му се плъзна под горнището му, изваждайки нещо от там. - На една страна сме. - Вдигна часовника до нивото на главата си.
Дойонг се загледа в кръглия предмет в ръката на по-малкия.
Повърхността му беше сребриста. Бяха издълбани красиво изваяни буквите "DD"По-големия разшири очите си.
Не можеше да сбърка никога тези инициали.Извади и своя, идентичен с неговия, компас.
Погледа му шареше межди двамата.
Опитваше се да намери някаква разлика между компаса, за да му се изсмее в лицето и да го нарече лъжец.
Но нямаше.
Отвори капачето му- Сега вярваш ли ми? - Дойонг не отговори.
И как би могъл?
Тук намери свой хора.
Джехьон го доведе тук. Въпреки, че всеки човек го гледаше странно той намери тук свой хора.
Джехьон се сблъска с него и му помогна. Без дори да се замисли го доведе тук и го взеха със себе си. Беше изключително благодарен и за отделеното му време към него.- Знам, че тези хора тук са ти казали, че ще те отведат при драконите, но аз мога да направя същото. Аз знам къде са и мога да те заведа там само ако искаш.
- Стига, Шяоджун. - Дойонг го гледаше с насълзени очи.
Шяоджун видя в очите му, че искаше да каже нещо, но се спираше. Дойонг поклати глава и отмести погледа си от момчето.
YOU ARE READING
Dragon's faith
FantasyОще от малко момче Дойонг вярва в дракони. Всички му казват, че те не съществуват, но Дойонг продължава да вярва в тях. След последното скарване с брат си, той бяга от дома си, за да докаже, че дракони има. Той е твърдо решен да докаже това, в кое...