Слънчевите лъчи проникнаха през спуснатите щори в тъмната стая, дразнейки затворените клепачи на Хендери.
Шяоджун се усмихна при сънено-намръщеното му изражение. Повдигна ръката си, правейки сянка по лицето му.
По-големият се беше събудил преди, поне около половин час и се наслаждаваше на красиво спящия Хендери.
Въпреки опита си да остави Хендери още малко да поспи и да му се наслаждава, Хендери разтвори очите си, приковавайки ги първо в дигната ръка на любимият му. Премести очите си на лицето на Шяоджун, който по-широко му се усмихна. Лицето на по-малкият придоби червеникав цвят и Хендери покри засраменото си изражение със завивката.
- Гледаше ме, докато спя ли?
- Така е. - Хендери усети щастието в отговора на другия.
- Спри. Зловещо е.
- Не се прави, че не ти харесва да те гледам. - Шяоджун отдръпна завивката от лицето на другия. - Знам, че го намираш за секси. - Хендери се усмихна, приближавайки се към другия.
- И го прави още по-секси, когато и гаджето ми е повече от божествен.
- Не говори така, че подивявам, когато ми правиш комплименти и е много възбуждащо.
Хендери прие това като намек и се надигна, сливайки устните им.
Шяоджун веднага му отвърна, увивайки ръцете си около тялото на по-високия, придърпвайки го повече към себе си. Хендери се намести по-удобно на тялото на другия, обкрачвайки го с краката си.- Мисля, че страхотно ще ни се отрази един сутрешен секс? - Шяоджун му се усмихна мръснишки и отново нападна устните му.
Устните им се движеха бавно и страстно. Хендери се разтапяше срещу всяко негово действие. Ръцете на Шяоджун обхванаха кръста му, карайки Хендери да изстене приглушено, зареди целувката им. Усещайки пръстите на другия, кожата му веднага реагира и настръхна.
- Много те искам. - Хендери прошепна, щом Шяоджун прекъсна целувката им.
- И аз.
Шяоджун се надигна, карайки Хендери да помисли, че другия иска да стане от него, но Шяоджун затегна хватката си около кръста му, не му позволявайки да се махне от скута му.
Шяоджун отново сля устните им, докато се изправяше в седнало положение на леглото. Хендери уви ръцете си около раменете му, отърквайки се в скута му.
YOU ARE READING
Dragon's faith
FantasyОще от малко момче Дойонг вярва в дракони. Всички му казват, че те не съществуват, но Дойонг продължава да вярва в тях. След последното скарване с брат си, той бяга от дома си, за да докаже, че дракони има. Той е твърдо решен да докаже това, в кое...