KAPITOLA 60

1.3K 65 14
                                    

Stratila som pojem o čase, ležiac na Harryho nahej hrudi. Jednou rukou ma jemne hladkal po odhalenom chrbte. Vôbec som neľutovala to čo sa stalo. Bolo to nádherné. Vedela som že týmto činom som už úplne v moci Harryho. Mobil zapípal, bola polnoc. Musela som ísť domov čo ma mrzelo, pretože by som tu najradšej ostala navždy.

„Musím už ísť." Zašepkala som

Harry mi jemne pobozkal čelo.

„Viem, odveziem ťa." Dvihol sa hľadajúc zvyšné kúsky oblečenia, zatiaľ čo ja som sa zasnene usmievala ako idiot.

Domov som dorazila pred pol jednou, dúfajúc že otec spí. Moje modlitby boli vyslyšané, dala som si rýchlu sprchu a prehrávala si dnešný večer. Bolo to úžasné, najlepšie, najkrajšie tešila som sa ako malé dieťa z novej hračky.

Dobrú noc a sladké sny moja princess. Napísal mi Harry, vďaka čomu som už nepochybovala o tom, že zaspím len tak ľahko.

„Máš to tu fakt pekné." Komentovala Lola moju izbu v otcovom novom dome.

„Áno je pekná, ale nemám ten pocit že som tu doma." Povzdychla som si.

„Nato sa teraz vykašli a hneď mi vyklop ako bolo s Harrym." Sadla si na moju posteľ do tureckého sedu a nedočkavo sa dožadovala detailných informácií, ktoré som jej okamžite vyklopila.

„Wow" komentovala každý detail.

„Teraz ste ako oficiálne spolu alebo ako to je?"

„Ja ani neviem, zatiaľ nechcem aby to vedelo veľa ľudí, stále cítim obavy z Nicole." Priznala som

„Je ešte trápnejšia než Daisy, och to mi pripomína, že na ten zoznam môžem pridať Juliu."

„Vraj sú s Nicole dobre kamarátky."

„Julia sa odjakživa túžila pohybovať v spoločnosti populárnych dievčat."

„Nechápem, prečo mi naposledy hovorila tie veci."

„Boli to klamstvá, nič si z toho nerob."

„To je pravda, ale tiež vieš aké môžu mať klamstvá silu."

„Pozri nepoznám Harryho až tak dobre, áno občas sa správa ako idiot ale tak sa správajú všetci chlapi, no nemyslím si že klamanie patrí medzi jeho popredné vlastnosti. Musíš mu veriť a skôr než z niečoho urobíš drámu, over si fakty."

Našu debatu prerušil otec, ktorý na ma zakričal z chodby. Obe sme vyšli z izby smerujúc dole do obývačky aby sme zistili čo chcel.

„Toto ti prišlo." Ukázal otec na obrovskú kyticu ruží.

Neveriacky som sledovala nádherné ruže, ktoré rozvoniavali po celej obývačke.

Pre najkrajšie dievča najkrajšie kvety.

Červenajúc sa, som čítala lístoček a spoznala Harryho písmo, bolo to neskutočné.

„To ti poslal Harry?" opýtala sa Lily zvedavo, načo som sa nervózne pozrela na otcov pohľad. Prekvapivo v ňom nebolo nič zlé podozrivé, ale aj tak som vedela že ma čaká riadny výsluch.

Na večer sme sa s Lolou dohodli, že pôjdeme von. Počas rozmýšľania kam by sme išli, nás zavolal Harry na bowling, kam išiel s Louisom, Liamom a Niallom. Niall sa dal dokopy s Katie, takže určite tam pôjde tiež. Lola trvala na nakupovaní handier, takže sme prakticky celé poobedie behali po nákupnom centre.

„Lola už stačí, ak s tým neprestaneme nielen že nebudeme mať žiadne peniaze ale od únavy zaspíme niekde na stole." Protestovala som po takmer štyroch hodinách nakupovania. Niet nato mať najlepšiu kamošku shopaholičku.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Mar 02, 2021 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

I don't know you, Harry StylesWo Geschichten leben. Entdecke jetzt