KAPITOLA 56

1K 55 13
                                    

LUCY

„Nebude to zvláštne, že spím u teba?" neisto som sa opýtala, vstupujúc do domu.

„Určite nie, okrem toho nikto nie je doma. Mama ma nočnú a Gemma išla na chatu."

„Aha."

„Nebudeš mať problém u otca, že si odtiaľ odišla?" Popravde ma Harry touto otázkou dostal. Okrem Zayna som sa takmer s nikým nerozlúčila a bez slova odišla preč.

„Snáď nie." Vlastne mi to bolo jedno, strávila som tam dostatok času na to, aby bol otec spokojný a aj tak sa venoval svojím veciam. Možno si to ani nevšimol.

„Kedy sa z teba stala taká rebelka?" zasmial sa Harry, krútiac hlavou.

„Vidíš to ľudia sa menia." Utrúsila som sledujúc ženský náramok, ktorý ležal na Harryho posteli. Hneď ako sme vošli do jeho izby mi padol do očí.

„Harry, čo to je?" opýtala som sa a ukázala som prstom na náramok. Vyzeral dosť draho a hneď bolo jasné komu patrí.

HARRY

„Ten patrí Nicole." Priznal som pravdu.

Lucy sa zmätene zatvárila a začala sa hrať s vlasmi.

„Prisahám, že neviem ako sa tu dostal."

FLASHBACK

„Môžeš prestať zdržiavať?" nazlostene som udrel do volantu. Nie je dosť, že musím ísť s Nicole na ten sprostý večierok, vkuse ma s niečím problém. Pred domom som ju čakal takmer 30 minút a teraz jej ešte musím zastaviť u mňa doma, pretože princezná potrebuje na záchod.

„Harry, prestaň byť odporný. Okrem toho, môžeme si to pred večierkom spríjemniť." Jej ruka sa zrazu ocitla pri mojom rozkroku.

„Prosím ťa choď na ten hajzel a toto" Chytil som jej ruku a odstrčil ju „Už nikdy neskúšaj."

„Dokedy ma budeš odmietať?" zamračila sa.

„Nicole, ja ti prisahám, že keď nevystúpiš, nepôjdeš na ten hajzel a do 5 minút sa nevrátiš, nepôjdem nikam."

„Dobre, preboha." Ofučala sa vystúpila a poriadne tresla dverami. Najradšej by som ju zato zabil. Neznášam keď žena trepe s dverami do môjho auta a toto bola jej špecialita.

Vytiahol som mobil a scrolloval instagram. Ani neviem ako a zrazu som otvoril Lucyin profil. Nedávno som musel absolvovať rozhovor s Gemmou ktorá ako obvykle nadávala na Nicole a nezabudnem na vetu ktorú povedala „Necháš si ujsť tak dobré dievča ako je Lucy, kvôli tej kurve Nicole." Nicole je iná než kedysi. Nie som idiot vidím na nej tu vypočítavosť. Kedysi taká nebola, ale zas mať takú matku ako má ona robí veľa. Keby žijem s otcom som úplne rovnaký. Pozrel som na hodinky a Nicole to už trvalo takmer desať minút. Nechal som naštartované a vbehol dovnútra.

„Koľko ti to ešte bude trvať?" vykríkol som. Odpovede som sa nedočkal, tak som na drzovku vpálil rovno do kúpeľne. Čo ma prekvapilo ona tam vôbec nebola. Napadlo mi, že je v mojej izbe aj keď skurvene nechápem prečo a začínal som mať toho fakt plné zuby. Takto sa normálny človek nespráva.

Samozrejme som predpokladal správne.

„Čo tu kurva robíš?" opýtal som sa ešte slušne, zatiaľ čo si prezerala moju izbu.

„Celkom sa to tu zmenilo. Pamätám sa, že sme si tu toho užili viac než dosť."

„Odchádzam." Zovrel som päste a odišiel von. Potreboval som si zapáliť a bol som pevne rozhodnutý, že sa idem niekde ožrať a nech si robí čo sa jej zachce. Po necelých dvoch minútach vyšla von a tvárila sa ako neviniatko.

„Nechápem čo si taký nasrdený."

„Nechápeš? Medzi nami je skurveny koniec a dnes tam idem len preto, že som to sľúbil skôr. Prestaň sa už konečne ponižovať, inak tam pôjdeš sama!"

Výnimočne stíchla a mohli sme konečne ísť.

„Jasné." Usmiala sa Lucy a ja som vedel, že toto nijak nevysvetlím.

LUCY

Cítila som sa ako idiot. Aj keď sa Harry tváril prekvapene, niečo sa mi na tom nezdalo.

„Nechala ho tu zámerne." Vypadlo z neho nakoniec. V jeho očiach som videla strašný hnev. Taký aký si pamätám ešte z minulosti.

„Prisahám, že to nie je tak ako to vyzerá, chcela ísť na hajzel a potom..." začal mi vysvetľovať, ale prerušila som ho.

Chytila som ho za ruku a pozrela mu do očí.

„Harry, verím ti." Nevedela som prečo, ale verila som mu. A nechcela som ho stratiť. Som do neho tak strašne zamilovaná, že chcem zabudnúť na Nicole a všetko s ňou spojené.

„Ehm, pozrieme si film?" navrhol Harry, čo bolo v podstate rýchle vykorčuľovanie z tejto situácie.

„Áno."

„Čo ťa baví najviac?"

„To asi nebude baviť teba."

„Skús."

„História. Anglickí panovníci a tak." Povedala som neisto. Stále som sa nemohla zbaviť pocitu, že vyčnievam z davu, hoci mi už veľa krát naznačil že práve to sa mu páči.

„Zaujímavé. Kedysi som o anglickej histórií veľa čítal."

„Vážne?" Popravde si neviem predstaviť Harryho s knihou, ktorú by čítal dobrovoľne.

„Princess a ty si myslíš že ma poznáš." Zaškeril sa.

„A ktoré obdobie máš najradšej?" debaty na túto tému som milovala.

„Ťažko povedať, na každej je niečo zaujímavé, ale najviac asi 14 a 15 storočie."

„Ja tiež." Potešila som sa rovnakému vkusu.

„Henrich VIII bol asi najzaujímavejší. Hlavne čo sa týka žien."

„Ja mám radšej Yorkov. Obdobie vojny ruží."

„Takže film s podobnou tématikou?"

„Nechám to na tebe."

Harry nakoniec zapol film o Anne Boleynovej. Našťastie mal v izbe telku, takže sme sa rozvalili do postele. Vôbec som nepostrehla koľko je hodín a ako keby sa vyparil celý ten otcov večierok, Zayn, Nicole a všetky problémy. Harryho prítomnosť a vôňa pôsobili ako balzam na dušu.

„Harry?" vypadlo zo mňa približne v polovici filmu.

Hodil na mňa spýtavý pohľad.

„Povieš mi úprimne ako to so mnou myslíš?" Keďže som viac menej ležala na jeho ramene mierne sme sa odsunuli a posadili sa.

„Neviem čo bude o týždeň, mesiac alebo o rok. Jediné čo viem je to, že pokiaľ to bude možné chcem byť s tebou. A po tomto všetkom vďaka čomu sme sa asi trochu jeden druhému vzdialili, viem určite že ťa nechcem stratiť. Pre nijaké hlúpe nedorozumenia alebo ľudí z minulosti."

Ostala som ticho pretože som čakala všetko, ale takéto slová vôbec. Skôr než som stihla zareagovať som pocítila Harryho pery, ako sa jemne obtierajú o tie moje. Harry bozk prehĺbil a dostavil sa známy pocit šteklenia v podbrušku.

„Ani ja ťa nechcem stratiť." Zašepkala som pomedzi bozky.

„Nestratíš ma." Silnejšie ma k sebe pritiahol a slová viac neboli potrebné. 

I don't know you, Harry StylesWhere stories live. Discover now