KAPITOLA 9

3K 172 0
                                    







Sedela som pri Lily a čítala som jej rozprávku. Mama sa necítila dobre, tak som ju poslala spať. Počkala som, kým Lily zaspí a vytiahla som telefón.

Ja pre Lola : Stretla som Alexa.

Lola : Hovor.

Ja : Bojím sa ho, správal sa ako šialenec.

Lola : Poď von.

Ja : Lily je chorá, zajtra neprídem do školy.

Vypla som telefón a ľahla si vedľa Lily. Skutočne som sa začala Alexa báť. Bol schopný mi ublížiť? Na rukách som doteraz cítila bolesť z jeho pevného stisku. Ani nechcem vedieť, čo by sa stalo, keby tam nebol Harry. Keď som o ňom začala premýšľať, mala som zvláštny pocit. Stále som nevedela, čo si mám o ňom myslieť. Čo mohol myslieť tým, že mu mám dať vedieť, keď ma bude Alex obťažovať? Som z neho maximálne zmätená.

Mama išla do práce a ja som ostala s Lily doma. Zapla som jej rozprávky a išla som variť polievku. Popri tom som si písala s Lolou.

Lola : Buď rada, že nie si v škole. Je len štvrtá hodina a už sme mali tri písomky.

Ja : Budem ich písať o týždeň, neviem čo je horšie :D

Lola : Práve sa pozerám na Daisy, ako sa podlizuje Harrymu. Doslova sa mu vnucuje.

Ja : To už je dôvod byť šťastná, že nie som v škole :D

Nechápem, prečo som sa pri pomyslení na to, ako sa Daisy lepí na Harryho zle cítila. Veď by mi to malo byť jedno. Bože Lucy spamätaj sa. Začala som sa karhať v mysli. Sadla som si veda Lily a rukou som ju objala. Zamračene sa pozerala na televízor, keď zrazu prepla program.

Spýtavo som sa na ňu zahľadela. Pozerala pred seba ani sa neotočila len sa ma opýtala:

„Ocko sa domov nevráti však?"

Keďže som neodpovedala otočila sa a pozerala na mňa.

„No vráti, ale nie teraz. Určite sa ozve." Snažila som sa ju dosť neúspešne presviedčať.

„Nepríde, viem to."

V tej chvíli som otca nenávidela. Ja chápem, že sa vykašľal na mamu, ale prečo aj na svoje deti?

Celé dopoludnie som trávila s Lily. Odmietala spať, tak som  s ňou hrala pexeso a rôzne detské hry. Chvíľu som sa snažila na hry nahovoriť Tommyho, ale ani to s ním nepohlo. Začala som chápať situáciu u nás doma, večne nervózna mama, rebelujúca Maisie. Stavím sa, že aj Tommyho správanie bol dôsledok toho, že mu chýba jeden rodič.

Večer som Lily sľúbila, že si pozrieme ďalšiu rozprávku. Mama bola unavená z práce, tak som jej navrhla, že na Lily dám pozor ja. Film, bol akurát v časti, keď sa princezná stretla s prekrásnym princom, keď v tom Lily zaspala. Vypla som televízor, prikryla ju a išla za mamou.

Sedela v kuchyni nad rôznymi papiermi.

„Mami? Je všetko v poriadku?"

Mama pokrútila hlavou a zadržiavala slzy.

„Je toho na mňa veľa Lucy, rozvod, štyri deti."

„Otec už podal žiadosť o rozvod?"

„Áno."

„Počkaj a akože nič viac? Teda, myslím či sa bude s nami stretávať, platiť výživné a všetky tieto záležitosti?"

„Lucy, nechcem aby si si robila zbytočné starosti s tvojím otcom všetko vyriešime." Povzbudivo sa usmiala.

I don't know you, Harry StylesWhere stories live. Discover now