KAPITOLA 48

1K 65 6
                                    

LUCY

Do kúpeľne vošla Nicole. Vyzerala ako topmodelka a tvárila sa povýšenecky. V momente mi bola nesympatická.
„Snáď vás neruším pri niečom konkrétnom dievčatá." Vypľula ironicky a mne došlo, čo tou náražkou myslela.
„Rušíš. Nenaučili ťa doma, že predtým ako vôjdeš na hajzel máš zaklopať?" Pustila sa do nej Daisy.
„Môžete si to rozdávať inde ako na hajzli, je to nechutné." Povýšenecky si nás premerala očami.
„Vlastne ako tak pozerám je to primerané pre vašu úroveň."
Nechápavo som vyvaľovala oči. Čo na nej Harry vidí?
„Ty ideš hovoriť o úrovni?" zasmiala sa Daisy
„Ty si Daisy že? Počula som o tebe."
„Nehovor. A čo si počula."
„Čo som počula je nepodstatné. Teraz počúvaj čo ti poviem. Od Harryho si dáš odchod, je môj. Vždy bol a vždy aj bude iba môj. Prestaň sa ponižovať a doliezať za ním. Je to otravné keď sme spolu a ty mu v jednom kuse vyvolávaš. Obzvlášť, keď sme spolu v posteli." Dodala jedovato. Nechápala som, kde sa v nej berie toľko zla. Daisy ju len mlčky sledovala. Vlastne oproti Nicole, bola Daisy úplne neškodná.
„Vy dve lesbičky aj odídete? Alebo ma snáď budete pozorovať? O ženy nemám záujem." Premerala si nás očami. „A už vôbec nie o také nevkusné."
Daisy vyzerala, že každú chvíľu vybuchne.
„Poď." Chytila som ju za ruku a ťahala preč.
„Pusti ma kurva." Vytrhla svoju ruku, keď sme boli na chodbe.
„Ja tu namyslenú kravu zaškrtím." Nadúvala sa
„Nerada to priznávam, ale asi by som ti s tým s radosťou pomohla." Zamračila sa na mňa a odkráčala preč.
Pri schodoch som konečne našla Lolu.
„Lucy, oni ešte nechcú odísť. Ale ja pôjdem, nechcem aby si sa cítila nepríjemne." Dodala smutne. Bolo mi jasné že sa dobre baví a nechcela som aby išla domov kvôli mne.
Povedala som jej nech si nerobí starosti, že odídem sama. Chvíľu mi trvalo kým som ju presvedčila, potom som jej porozprávala čo sa stalo s Daisy a Nicole v kúpeľni.
„To je teda riadna sliepka." Okomentovala to jednoducho.

Mala som namierené do chodby keď som sa otočila a výhľad mi padol na Harryho. Sedel na gauči a lepila sa na neho Nicole. Vyzeral, že toho dosť vypil a hneď ako ma videl vyvalil oči, položil pohár na stôl a vyzeralo to že sa chystá postaviť. Posledné po čom som túžila bola konverzácia s ním. Rýchlym krokom som mierila preč. Keď som sa otočila, všimla som si že sa prediera cez opitých ľudí smerom ku mne.
Otočila som sa dopredu a iskierkou záchrany bol Zayn, ktorý sa s niekym rozprával pri vchodových dverách.
„Zayn, nevypadneme odtiaľto." Rýchlo som mu navrhla. Prekvapene sa usmial.
„Rozmyslela si si to snáď?"
„Áno. Ale poďme preč." Chytila som ho za ruku a ťahala preč.
„Hej, brzdi, kam sa tak ponáhľaš."
Prosebne som sa na neho zahľadela. Boli sme už pred bránkou, keď Harry vyšiel z domu.
„Asi už chápem." Podotkol Zayn, sledujúc Harryho.
Šťastím bolo, že pred domom stál taxík. Ihneď som si do neho nasadla, spoločne so Zaynom, a nadiktovala moju adresu. Skôr než stihol Harry niečo spraviť, taxikár naštartoval a už nás nebolo.

V taxíku sme boli obaja ticho, akurát Zayn niečo ťukal do telefónu. Nervózne som pozrela na ten svoj. Žiadna nová správa. Chvalabohu. Nevedela som či sa mám cítiť zle, že som utiekla ale jednoducho som sa s Harrym nechcela rozprávať. A už vôbec nie po tom čo nám o ňom povedala Nicole. Netušila som či sa jej dá veriť, možno si to celé len vymyslela. Možno je Harry iba zmätený. Prečo musí byť všetko tak príšerne komplikované?
„Kam to ideme?" opýtal sa Zayn zvedavo
„Ku mne domov. Nič iné mi nenapadlo."
„Ideš na to rýchlo." zaškeril sa
„Nefandi si."
Vystúpili sme z taxíka a vošli dovnútra. Doma nikto nebol, mama mala dnes nočnú a Maisie sem určite nepríde. Teda aspoň dúfam.
„Dlžíš mi vysvetlenie." Ozval sa Zayn, keď sme vošli do obývačky a sadli si na gauč.
„Nechcem o tom hovoriť. Dáš si niečo?"
„Máš tu alkohol?"
„Musíš stále chlastať?"
„A čo chceš robiť?"
Pokrútila som s hlavou, niečo doma určite nájdem. Po pár minútach som sa vrátila s fľašou vína a dvoma pohármi.
„Ty si tuším riadne zabuchnutá do Stylesa."
„Nie som. Okrem toho, je jasné že niekoho má." Odpila som si
„Jasné Nicole. To zas dopadne." Uchechtol sa
„Ako to dopadne?" vyzvedala som.
„Nicole je vypočítava zlatokopka."
„Spočiatku som si to myslel aj o tebe."
Venovala som mu škaredý pohľad.
„Kľud. Už viem, že ty taká nie si. A to sa mi páči." Hovoril s úplnou vážnosťou.
„Nehraj to na mňa. Viem aký si. Balíš každú babu a keď ju dostaneš, viac ťa už nezaujíma."
„Čiastočná pravda. Vysvetli mi svätá Lucy, čo tu vlastne robím?"
„Neviem. Chcela som odtiaľ zdrhnúť."
„A nasrať Harryho že?"
„Čo? Nie. Ako ti to mohlo napadnúť."
„Videl nás odchádzať spolu a vie že ja nie som nejaký tvoj priteplený kamoš."
Ostala som ticho. V podstate mal pravdu a ja vlastne ani neviem prečo som ho začala ťahať preč.
„Nemaj výčitky, začínal som sa tam nudiť." Vyložil si nohy na gauč a skenoval pohár s vínom.


ZAYN

Bol som v najlepšej nálade, keď sa zrazu dotrepal Styles s Nicole. Bože, ako to dievča nenávidím. Skurvená zlatokopka.
„Harry, čo si dáme na pitie?" afektovane zapišťala, načo som prevrátil očami.
„Neviem." Odpovedal jej nezaujato, nechal ju stáť pre dverách a išiel dnu. Pozerala za ním s nadvihnutým obočím a otočila sa ku mne.
„Zayn."
„Nicole."
„Vôbec si sa za tie roky nezmenil. Teda vyzeráš kus lepšie, než kedysi."
„Ty si sa nezmenila vôbec, si ešte odpornejšia ako kedysi."
„Tak sa s tým zmier, pretože ti nič iné nezostáva."
„Načo si sa vôbec vrátila?"
„To nie je tvoja starosť, okrem toho radím ti sa správať ku mne normálne, inak sa môže stať že tvoje malé tajomstvo vypláva na povrch." žmurkla na mňa a odkráčala za Harrym.
Neznášam ju. Budem sa musieť porozprávať s Harrym na rovinu.

Po niekoľkých minútach ma chytila za ruku udychčaná a nervózna Daviesová. Chcela odtiaľ vypadnúť a mne hneď došlo, že to bude niečo čo súvisí s Harrym. V poslednom čase mali k sebe akosi blízko, až som sa tomu čudoval. Harry nebol na tento typ dievčat, ale musím mu dať za pravdu. Niečo na nej bolo. Hlavne to nebola len ďalšia kurva na zozname, akou je napríklad Daisy. Bola tam nuda, tak som sa nechal odtiahnuť. Zaregistroval som Stylesov nasraný pohľad a hneď ako sme vyrazili preč mi od neho prišla správa.

HARRY -Čo to má znamenať?

Vychladni – odpísal som mu

Neopovaž sa jej dotknúť.

Nie žeby som sa tomu bránil, keby k tomu prišlo, ale čo je ho kurva do toho? Odkedy sa vrátila Nicole bol s ňou v jednom kuse. Ak s ňou mienil byť, tak nech si dá odchod. . Okrem toho Daviesová ma zaujala.
Bola to asi prvá baba u ktorej som sedel, popíjal víno, čumel na telku a nevyspal sa s ňou. Podarilo sa mi z nej dostať to, že ma Stylesa rada a je zmätená z toho, čo sa momentálne odohráva. Nechápem ako môže byť taký kokot. Keby išlo o akékoľvek iné dievča než Nicol, možno by som ho pochopil. Ale musí byť skurvene slepý keď nevidí čo je zač.


LUCY

Ráno som sa prebrala na miernu bolesť hlavy. Musela som zaspať počas filmu, ktorý sme so Zaynom pozerali. Obzrela som sa okolo ale nikde som ho nevidela. Vytiahla som mobil a pozrela si správy.

ZAYN- Bol to pekný večer, môžeme si ho zopakovať.
LOLA- Musím ti niečo súrne povedať.
KATIE- Mrzí ma to s Harrym, je to idiot.
OTEC- Príď dnes na obed.

Dajte mi všetci pokoj. Pomyslela som si a ďalej sa venovala spánku. Bolo krátko pred obedom, keď som sa vychystala a čakala na autobus, ktorý ma odvezie do štvrte kde má otec dom. Už z diaľky mi bolo jasné, že sa nejedná o hocijaký obed. Pred domom stálo veľa luxusných aút a ja som nechápavo vošla dovnútra.

Dievčatá nerobíte niektorá covery? Ak áno, napíšte mi prosím správu + píšte prosím komenty k príbehu ☺️

I don't know you, Harry StylesWhere stories live. Discover now