KAPITOLA 52

1.1K 70 4
                                    

Prešli 2 nezaujímavé dni, počas ktorých ma Harry úspešne ignoroval. Zato Zayn začal byť podozrivo milý. Nechápem o čo mu ide, donedávna ma neznášal. Teda po tom školskom výlete sa už nesprával ako idiot, ale aj tak. Starosti mi robili blížiace sa narodeniny, ktoré fakt nerada oslavujem a otcov pridrbaný večierok. Vraj si mám priniesť partnera. Fakt netuším koho, keďže Sebastián ide s Maisie, čo ma dosť prekvapilo. Po nepríjemnej udalosti s tým, ako sa Lily stratila sme sa s Maisie čiastočne udobrili. Dokonca sa mi ospravedlnila za halloween. Mala som sto chutí zistiť, čo malo znamenať to s Harrym, ale nechcela som zničiť čiastočné prímerie. Na jej výstrelky som bola zvyknutá, avšak táto ma štvala dodnes.
Akurát som sa chystala po škole domov, keď ma Zayn zastavil.
„Ahoj."
„Ahoj"
„Čo robíš zajtra večer?" Vyhŕkol na mňa okamžite.
„Nič extra. Idem sa strápniť." Zajtra je otcov večierok a ja tam pôjdem sama.
„Prečo?"
„Môj otec ma pozval na večierok, kde ma chce zoznámiť s neviem kým, mám prisť usmiatá a tváriť sa že ma to zaujíma a tiež mám mať partnera, ktorého nemám. Stačí to na strápnenie sa?" Prudko som zatvorila skrinku.
„Tvoj problém má jednoduché riešenie." Zaškeril sa.
„Aké?" Nadvihla som obočie.
„Pôjdeš tam somnou."
„Nie."
„Prečo? Môžem byť tvoj partner a somnou sa nudiť nebudeš."
„Zayn, brzdi. Prečo máš o mňa zrazu taký záujem?" Opýtala som sa narovinu.
„No, prečo nepomôcť dievčaťu v núdzi?" Frajersky sa usmial.
„Neviem či je to dobrý nápad."
„Prečo?" Tváril sa nechápavo.
„Ehm. Neviem. Len tak." Mykla som plecom.
„Ten večierok má byť v meste pri divadle?" Opýtal sa zamyslene.
„Ako to vieš?" Nechápala som.
„Harry tam zajtra ide s Nicole." Vypadlo z neho.
No zbohom. Tak to tam nepôjdem ani keby sa otec somnou nemal do konca života rozprávať.
Zayn videl môj zamyslený výraz, tak pokračoval.
„Viem, že medzi vami niečo bolo. A keby tam ideš sama, asi by si sa cítila nepríjemne."
„Nepôjdem tam." Povedala som rozhodne.
„Nehovorila si že tam musíš ísť?" Zaškeril sa.
„Kurva." Zanadávala som. V poslednom čase sa môj slovník horšil, čím ďalej tým viac.
„Takže?" Čakal na odpoveď
„Rozmyslím si to a dám ti vedieť." Odpovedala som jednoducho. Neviem, či je to dobrý nápad. Zayn pôsobil, ako keby mal o mňa záujem avšak po skúsenostiach s Harrym, plus aj to že sú kamaráti, sa mi tento nápad absolútne nepáčil.

Čo sa však robí v prípade, kedy neviem čo mám robiť? Predsa zavolám najlepšej kamarátke. Lola dnes nebola v škole, takže to musím vyriešiť cez telefón.
„Lola, SOS" začala som okamžite.
„Harry Styles?"
„Horšie. Zayn Malik." Povzdychla som si.

NICOLE

Netrvalo dlho, kým som presvedčila Harryho aby sme išli na večierok s mojimi rodičmi. Po hádke s tymi deťmi v nákupnom centre bol odporný, odmeraný a protivný ako malé dieťa.
Našťastie som pochopila jednú vec. Tá malá Lucy je fakt veľký problém. Problém, ktorý musím čím skôr vyriešiť. Našťastie existuje osoba, ktorá mi s tým pomôže.

„Dobrý deň, čo vám prinesiem?"
„Esspreso." Odvrkla som otravnému čašníkovi, ktorý sa usmieval ako idiot. Títo sluhovia, naschvál sa vyškierajú len aby dostali tringelty.
„Už som si myslela, že budem čakať sto rokov." Prižmúrila som oči a skenovala ju pohľadom kým si sadla. Mala na sebe oblečené nevkusné lacné veci, vlasy vyzerali ako slama a celkový dojem bol bez úrovne.
„Prepáč. Meškal mi autobus." Odpovedala nervózne.
„Takže prejdeme rovno k veci. Kto je tá úbohá Lucy a čo má kurva s mojím Harrym?"
„No, myslím že sa jej Harry páči. A určite spolu niečo mali. Aspoň čo viem."
„Definuj pojem niečo spolu mali."
„Neviem veľa. Viem len že to neostalo pri rozprávaní. Ale určite s ním nespala. Hraje sa na neviniatko, je príšerne naivná a každý s ňou môže vybabrať. Ona len stíchne, nič nepovie a ticho odkráča preč." Začala ma zasypávať informáciami.
„Povedz mi o nej viac. To čo si povedala doteraz mi je na hovno."
„Má šialeného ex Alexa. Prenasleduje ju. A čo viem naisto je to, že sa páči Zaynovi."
„Ale čo, Zayn, zaujímavé." Poklepala som nechtami po stole. Zayn, by mi mohol v tomto veľmi pomôcť.
„Ty si s tou Lucy kamarátka alebo čo ti ona je?" Opýtala som sa
„Nieje mi nič. Je trápna."
„Fajn, hlavne nech nikto nezistí o tomto stretnutí."
Prikývla ako poslušný pes. Úbohá chudera, ktorá si myslí, že po tomto budeme kamarátky. Ochotne mi zaplatila kávu, čo mi prišlo smiešne, ale budiš. Nasadla som do auta a začala som premýšľať. Všetky moje plány by vychádzali geniálne keby Harry neváhal, kvôli nejakej trápnej Lucy. Nechápala som, prečo sa Harry dal na tento typ dievčat. Nemala som na ňu nič, vďaka čomu by som dokázala ovplyvniť Harryho postoj k nej, ale čo nie je, môže byť.
A bude.

LUCY

Po telefonáte s Lolou, som si bola ešte viac neistá ako predtým. Lola sa začala prikláňať k tomu, aby som sa Harrymu vykašľala na hlavu a žila svoj život. Problém bol v tom, že som sa na neho nechcela vykašľať. Vedela som, že som v sračkách, pretože som si bola istá tým, že som do neho nenapraviteľné zaľúbená. Nechcem robiť to čo celý život, utekať. Moje staré sa by sa stiahlo do kúta a ticho čakalo, kým čas všetko vyrieši. Možno Harry potrebuje iba čas. Po debate s Gemmou, vo mne ostala nádej, ktorú som nechcela zahodiť len tak. Aj napriek poslednej Harryho ignorácii, som sa mu rozhodla napísať.

ahoj, môžeme sa porozprávať?

Odoslať. No do riti, čo teraz. Začala som stresovať. Čo keď neodpíše? Čo keď som si to všetko len nahovárala? Kurva. Je 9 hodín večer. Možno spí, aj keď o tom pochybujem. Nervózne som si začala obhrýzať nechty.

Poď von.

Huráááá, odpísal mi.

Rukou som si prešla po vlasoch a rozmýšľala čo ďalej.

Idem.

Prídem po teba. Cca polhodina princess.

Takmer som vyskočila po strop pri tej prezývke. Natešene som sa rozbehla ku skrini a začala vyberať čo najvhodnejšie oblečenie. Do riti, čo mu ale poviem? Lole volať nemôžem, zabila by ma. Komu inému? Julia? Katie? Sebastian? Nie, v tomto som sama. Niekedy je lepšie riešiť veci po svojom a nie sa neustále riadiť podľa iných. Snáď to neoľutujem.

Akurát som sa domaľovala, keď mi Harry napísal, že je dole. Vzala som si peňaženku, mobil, kľúče a vyšla som von.

„Ahoj."

„Ahoj Lucy." Pozdravil ma a otvoril mi dvere do auta.

Keď nasadol nastalo trápne niekoľko sekundové ticho. Naštartoval a vyrazili sme.

„Kam ideme?" opýtala som sa zvedavo

„Len tak sa povoziť. O čom si sa chcela porozprávať?"

„Len tak, vieš." Do riti, bola som nervózna. Nebudem si pred ním okusovať nechty, hoci som mala neskutočné nutkanie to urobiť.

„Chcel som ti napísať, predbehla si ma."

„Vážne?" Idiotsky som sa opýtala

„Je mi ľúto, že som vtedy odišiel. Vytočila ma Nicole s jej rečami."

„To nevadí. Dúfam, že sa na mňa nehneváš. Ani Lily a Maisie neboli dvakrát ticho."

„Lily je úžasná. Moja malá priateľka." Usmial sa.

Nevedela som, čo mám povedať tak som radšej ostala ticho.

„Ako si to zvládla bez topánok?" zaškeril sa

„Musela som si kúpiť nové."

„Si blázon."

„Cítila som sa tak."

Asi po cca minúte ticha sa konečne ozval.

„Ideš na ten večierok, ktorý organizuje tvoj otec?"

„Ehm, áno. Odkiaľ to vieš?"

„Bude tam aj môj otec, plus rodičia Nicole a plno ďalších bohatých idiotov."

„Ideš tam s Nicole?" opýtala som sa na rovinu.

„Žiarliš?" nevenoval mi pohľad a venoval sa pozeraniu na semafor, kde svietila červená.

„Nežiarlim, pýtam sa, len tak vieš. Je to tvoja priateľka, tak asi pôjdete spolu."

„Nemám žiadnu priateľku." Odpovedal okamžite, čím mi spôsobil husiu kožu.

„Idem s Nicole, pretože som to musel sľúbiť."

„V pohode, mne je to jedno." Tvárila som sa hrdinsky.

„Nie je ti to jedno princess." Usmial sa

„Harry, táto hra ma nebaví." Zamračila som sa

„Ani mňa." Pribrzdil a zastavil auto na benzínke.

Prestal sa pozerať pred seba a upriamil svoj pohľad na mňa.

„Nicole je minulosť."

I don't know you, Harry StylesМесто, где живут истории. Откройте их для себя