„Minulosť?" Neveriacky som zopakovala to slovo.
„Áno. Klamal by som, keby som povedal že ju už nemám rád, stále ju mám rád. Ale veľa vecí sa zmenilo a už to nie je také ako kedysi."
„Ona o tom vie?"
Hlavu si oprel o sedadlo a hľadel pred seba.
„Nie, neviem ako jej to mám povedať." Vyzeral, že ho to skutočne trápi. V tej chvíli mi došlo, že riešiť nás bude blbosť. Harry sa potreboval vyrovnať so svojím problémom. Rozhodla som sa, že bude lepšie ak sa budem správať ako kamarátka, nie ako šialená psychopatka, ktorá ho hneď chce dostať. Aj keď to tak bolo.
„Skúšal si to normálne vysvetliť?"
„Nicole je komplikovaná. Od mala je zvyknutá, že dostane všetko čo chce. Jej rodičia sú šialenci, viem o čom hovorím. Nechcem jej ublížiť."
„To chápem."
„Som rád, že to chápeš. Inak, prečo si minule zdrhla so Zaynom?" zmenil tému, vďaka čomu som nehorázne sčervenala. Dúfam, že to v tej tme nebolo vidieť. V podstate sa nemám za čo hanbiť, medzi mnou a Zaynom nič nebolo. Avšak, ak mu vyzvoním že spal u mňa, nech je pravda akákoľvek, znie to dosť blbo.
„Len tak." Zakoktala som
„Je niečo medzi vami?" opýtal sa vážne
„Čo? Nie. Sme len kamaráti. Teda, skôr spolužiaci."
Nič nepovedal, iba ticho prikývol.
„Žiarliš?" podpichla som ho.
Zaškeril sa.
„Zayn je idiot. Mysli na to."
Hneď ako to dopovedal, vystúpil a niečo išiel kúpiť na benzínku. Som zvedavá ako to celé dopadne. Začínam mať pocit, že sa nachádzam uprostred milostnej telenovely a to fakt nechcem vedieť ako dopadne večierok kde bude Harry a Nicole.
Harry nám obom kúpil kinder bueno, chvíľu sme kecali o somarinách a potom ma odviezol domov. Hneď ako som prišla domov, začala som riešiť problém číslo jeden, otcov večierok. Napísala som Sebastianovi a dúfala som v zázrak. Aj keď viem, že Harry k Nicole necíti to čo predtým, vidieť ich spolu bude maximálne nepríjemné.
Kým mi stihol odpovedať, uvedomila som si že otcov trápny večierok vychádzal presne na moje narodeniny. Nie žeby som ich rada oslavovala, popravde svoje narodeniny neznášam, avšak tráviť ich na otcovom večierku bude horšie ako hrozné. Možno sa predtým opijem, aspoň mi to bude jedno. Jediný zázrak v ktorý som dúfala bol ten, že môj partner bude Sebastian. Ten mi úplne vážne oznámil, že tam ide s Maisie. Bola som tak zahľadená do svojich sračiek s Harrym, že som si vôbec nevšimla, že môj najlepší kamarát má niečo s mojou pubertálnou sestrou. Popravde, prekvapilo ma to. Je to dobrý chlapec a evidentne má na ňu dobrý vplyv, zrejme aj preto nič nevyviedla za posledný čas. Horšie je čo si počnem ja. Keď tam prídem sama, bude to neskutočný trapas. Jediný, kto by tam mohol ísť so mnou je Zayn. To nie, radšej pôjdem sama.
Už len cca hodina a večierok sa začne. Som namaľovaná, vyobliekaná, krásna a po prvej hodine mam v pláne zdrhnúť s kreatívnou výhovorkou. Dostala som niekoľko správ, ktorých obsahom boli gratulácie. Už niekoľko rokov svoje narodeniny neznášam, preto okrem mojich najbližších priateľov a rodiny o nich takmer nikto nevie. Dúfam, že to tak aj ostane. Mojou jedinou záchranou je Lily, ktorá sa odo mňa zatiaľ ani nepohla. Akurát keď mi rozprávala o nejakej rozprávke, som započula prvých hostí. Peklo sa môže začať.
Celou halou sa ozývali hlasy hostí, smiech a prekvapivo pozitívna nálada. Lily som podplatila cukríkmi, výmenou za to, že bude celý čas pri mne. Maisie a Sebastian sa síce tvária ako dobrí kamaráti, avšak je dosť viditeľné, že je v tom niečo viac. Čo je horšie pred chvíľou som videla Harryho a Nicole. Súdiac podľa drahých šiat, dokonalého mejkapu a účesu, by rozhodne vyhrala súťaž v najlepšie vyzerajúcej osobe dnešného večera. Jediné čo to kazilo bol jej povýšenecký výraz. Harry sa na mňa len letmo usmial a súdiac podľa jeho výrazu, chcel odtiaľ vypadnúť rovnako ako ja.
„Lucy zlatko poď, predstavím ťa." Ťahal ma otec k nejakej skupinke ľudí.
Neochotne som sa nechala odtiahnuť. Keby som vedela komu ma chce predstaviť, rovno by som sa otočila a zmizla preč.
„Toto je moja najstaršia dcéra Lucy, mladšia Maisie a najmladšia Lily." Predstavil nás ľuďom pri pohľade na ktorých mi bolo jasné, že sú to rodičia Nicole. Jej mama vyzerala takmer rovnako ako Nicole, prípadne ako jej staršia sestra. Rozhodne nie ako jej matka. Tvárila sa ešte viac povýšenecky ako jej dcéra a ďaleko od nich neutekal ani jej otec. Aké šťastie má Tommy, že ochorel a nemusí tu trčať s nami.
„Moja dcéra Nicole a jej priateľ Harry." Zaškerila sa jej mama a prisahám, že ten úškrn venovala mne. Nasadila som falošný úsmev a tvárila som sa, že ich vidím prvýkrát v živote. Čo ma však nasralo bolo to, že Harry sa tváril ako keby sa včera nič nestalo.
„Ahoj Harry." Natešene podskočila Lily a vrhla sa na Harryho. Nicole a jej matka sa okamžite začali tváriť nepríjemne.
„Vy sa poznáte?" opýtal sa môj otec nechápajúc.
V momente som očervenala ako paprika. Kurva, veď Lily mu o Harrym povedala. Toto fakt nedám. Oblial ma pot a ja som očami hľadala najbližšie okno, z ktorého vyskočím. Našťastie, skôr než z Lily vypadlo niečo katastrofálne situáciu zachránila Maisie.
„Áno. Harryho mama liečila Lily, keď ochorela, navyše sa poznáme zo školy."
„Vážne? To som ani netušil."
Vďačne som sa na Maisie usmiala a z jej pohľadu súdim, že vie takmer o všetkom čo sa akurát odohráva v mojej chorej hlave. Po dlhom čase som mala znovu pocit, že mám sestru.
„Sme veľmi radi, že sa náš projekt dostal na vyššiu úroveň. Keď budú obchody vychádzať, ostaneme v Británií na trvalo." Začal hovoriť Nicolin otec.
„Ale otec, kam by sme išli. Tu máme všetko čo potrebujeme." Falošne sa usmiala Nicole, chytila Harryho za ruku a pobozkala ho na líce. Harry sa len letmo pousmial, nepôsobil však, že by mu to vadilo.
„Láska mladých, to boli krásne časy." Zasmial sa otec
„Naša láska s Harrym pretrváva už roky. Vlastne sme spolu od detstva, ani odlúčenie nás nerozdelilo." Neviem ako sa v tej chvíli tváril Harry, pretože som mala dosť starosti s tým aby som sa falošne pousmiala nad jej poznámkou.
„Ozaj Lucka, kde máš partnera? Nikoho nevidím, nebodaj tu si sama." Afektovane sa zasmiala, vďaka čomu na mňa upriamili pohľad všetci.
„No, ja...."
„Lucy zlatko, konečne som ťa našiel, prepáč že meškám." Ozvalo sa za mnou a ja som sa neveriacky otočila na úplne super vyzerajúceho záchrancu Zayna Malika.
YOU ARE READING
I don't know you, Harry Styles
FanfictionZozadu, kráčala po strede skupinka chalanov, ktorým sa všetci uhýbali z cesty. Môj pohľad sa zastavil na jednom z nich. Mal na sebe čierne úzke nohavice, čiernu košeľu vyhrnutú po lakte. Cez ten odhaľujúci kúsok bolo vidno nejaké tetovanie. Kučeravé...