„A-ahoj." Neveriacky som hľadela na Zayna.„Ešte raz prepáč, že meškám." Ospravedlnil sa a pobozkal ma na líce. Cítila som ako sa začínam červenať. Ani nie pre tú pusu, ale hlavne preto že celé toto sledovala moja rodina, Nicole, chodiaci problém Harry a ďalší.
„To nevadí, hlavne že si tu." Usmiala som sa na Zayna a v tej chvíli som pocítila akýsi príval citov k nemu. Samozrejme nie je to to čo cítim k Harrymu, ale akási forma vďačnosti.
„Zayn?" vyprskol Harry a tváril sa ako keby ho chcel zavraždiť.
„Pán Davies, ja som Zayn Malik." Predstavil sa a podal ruku môjmu otcovi.
„Teší ma." Povedal otec prekvapivo milo. Vždy som mala pocit že keď niekoho privediem domov, otec bude stáť pri dverách so zbraňou v ruke a každého vyženie.
Našťastie túto trápnu situáciu prerušil hluk z mikrofónu, do ktorého rozprávala nejaká ženská.
„Ospravedlňte nás." Zaškeril sa Zayn a odtiahol ma preč.
„Stokrát ďakujem." Vydýchla som si.
„Hovoril som ti že rád pomôžem dievčaťu v núdzi."
„Nebola som v núdzi." Samozrejme radšej sa zabijem, než priznať pravdu.
„Neklam."
„Dobre, vzdávam sa." Zodvihla som ruky na ústup.
„Harry bude žiarliť." Pousmial sa
„Nech ide dočerta." Povedala som rozhodne. Nech mi predtým nakecal čokoľvek, Nicole ospevovala dlhoročnú lásku a on sa tváril akoby nič. Idiot.
„Tak ho poďme poriadne nasrať." Žmurkol na mňa
„S radosťou." Súhlasila som
Našťastie sme nesedeli pri rovnakom stole. Prítomnosť Nicole by som asi nezniesla.
Sedela som pri sestrách, Sebastianovi, Zaynovi a pri jednom páriku Adamovi a Sáre, ktorí boli starší o niekoľko rokov. Pri stole panovala pokojná atmosféra a nakoniec to vyzeralo, že z toho bude celkom príjemný večer.
„Čo ty a Zayn?" zašepkala mi Maisie, ktorá sedela po mojej pravici.
„Čo ty a Sebastian?"
„Sebastian je dobrý chlapec, vo veľa veciach mi otvoril oči."
Prikývla som.
„Je mi ľúto čo som povystrájala, hlavne čo som navystrájala tebe."
„Maisie ja.." začala som ale hneď ma prerušila.
„Poďme nachvíľku von a ja ti všetko poviem."
Chalanom sme oznámili že ideme nachvíľku preč. Obliekli sme si kabáty a vyšli von, kde stálo niekoľko fajčiarov. Vzdialili sme sa od nich a Maisie začala.
„Chcem sa ti ospravedlniť najmä za ten halloween, ale mala by si niečo vedieť."
„No povedz."
„Tie veci som ti ukradla ani nie preto, že som ťa chcela nazlostiť, ale z úplne iného dôvodu."
„Chcela by som byť ako ty."
„Asi ti nerozumiem."
„Vždy mi doma vykrikujú aká je Lucy skvelá, zodpovedná, rozumná a podobne. Od malička nepočúvam nič iné."
V tej chvíli ma to zasiahlo ako bumerang. Vždy som sa na Maisie hnevala za to aká je, ale úprimne dostávať niekoho neustále za vzor nie je nič moc.
„Preto som bola taká aká som bola, žiarlila som. Nech som urobila čokoľvek, vždy to bolo zlé."
„Chápem ťa. A pochopila som to až teraz. Tiež sa ti chcem ospravedlniť, že som sa na to všetko nikdy nepozrela z tvojho pohľadu." V tom ma objala.
„Nájdeme lepšiu príležitosť a o všetkom sa porozprávame." Maisie ochotne prikývla.
„Ale niečo ti musím povedať teraz." Prižmúrila oči a sklonila hlavu.
„Keď som bola na tej halloweenskej party bozkávala som sa s Harrym." Zatvárila sa ako keby očakávala facku, dokonca sa mierne uhla.
„Ja viem. Videla som to." Pokrčila som ramenom.
„Ale nevidela a hlavne nevieš ako sa to stalo a prečo."
Zvedavo som si založila ruky vbok a čakala na vysvetlenie.
„Harry bol celkom ožratý a ja som to samozrejme využila. Páčil sa mi, veď ktorej babe sa Harry Styles nepáči. Lenže problém nastal keď ma popri tom oslovil tvojim menom."
Odvrátila som pohľad na neďaleké stromy. Bol to zvláštny pocit.
„Neviem čo tam ten chalan robí s tou štetkou Nicole, ale celý večer pozerá na teba a už vtedy na halloweene som pochopila že ťa má rád. Aj keď to evidentne nevie dať najavo."
Nikdy predtým by som neverila, že sa o niečom takom budem rozprávať práve s Maisie. Keby mi toto niekto povedal taký mesiac dozadu, vysmiala by som ho.
„Neviem čo si mám o tom všetkom myslieť. Rozpráva jedno, robí druhé."
„Ani by si neverila koľko dievčat na teba kvôli tomu žiarli" zasmiala sa
„Ale čo. Snáď si to nikomu nepovedala." Zdesene som vytrieštila oči.
„Ja nie. Ale Daisy. Tá ho sleduje na každom rohu." Zasmiali sme sa spoločne.
„Poď už sme vonku príliš dlho."
Už z diaľky som si všimla, že pri stole niekto chýba.
„Kde je Zayn?" zvedavo som sa opýtala Sebastiana
„Niekam odišiel so Stylesom. A vy dve kde ste boli tak dlho?"
„To je sesterské tajomstvo." Odpovedala mu Maisie
ZAYN
„O čo ti kurva ide?" vyprskol na mňa nasratý Styles hneď potom ako ma donútil odisť preč.
„O čo by mi kurva malo ísť?" tváril som sa znudene
„Povedal som ti aby si sa od nej držal ďalej."
„A to už prečo? Čo je Lucy snáď tvoj majetok?" začínal ma vážne rozčuľovať.
„To toho sa nestaraj."
„Styles, čo riešiš máš tu predsa Nicole."
„O ňu vôbec nejde, okrem toho som tu s ňou len preto že ma do toho donútili okolnosti."
„Pozri Styles, uprac si bordel, ktorý máš v tej kučeravej hlave a neser sa do toho do čoho ťa nič nie je. Ty si tu s Nicole ja som tu s Lucy, takže vychladni a staraj sa o svoju partnerku."
„Načo sa hráš Zayn, dobre viem že ti ide len o jedno."
„Možno nie čo vieš. Na rozdiel od teba, ja sa venujem tej s ktorou som sem prišiel a nestarám sa o iných, takže si vezmi príklad a daj mi pokoj." Dokončil som debatu a odkráčal preč. Mal som sto chutí mu povedať pravdu o tom, čo je jeho drahá Nicole zač. Keby to vedel v momente by ju kopol do tej falošnej riti. Ale rozhodne mu to nepoviem. Nech sám zistí čo je zač, najlepšie vtedy keď už bude neskoro. A úplne najlepšie bude keď sa to dozvie až po tom, keď Lucy presvedčím že som lepší ako on.
YOU ARE READING
I don't know you, Harry Styles
FanfictionZozadu, kráčala po strede skupinka chalanov, ktorým sa všetci uhýbali z cesty. Môj pohľad sa zastavil na jednom z nich. Mal na sebe čierne úzke nohavice, čiernu košeľu vyhrnutú po lakte. Cez ten odhaľujúci kúsok bolo vidno nejaké tetovanie. Kučeravé...