KAPITOLA 51

1K 58 3
                                    

„Ahoj Harry, odvezieš nás?" Anjelsky zaklipkala Maisie očami a zaškerila sa.
„Neviem kto si, Harry nie je taxislužba a okrem toho máme iný program, takže si dajte odchod." Odbila nás nasratá Nicole.
„Aj mňa teší." Reagovala Maisie okamžite.
V tej chvíli som sa chcela prepadnúť pod zem, bola to neskutočne trápna situácia.
„Ak chcete odveziem vás, Lucy takto nemôže ísť." Odvrkol Harry, ktorý vyzeral že každú chvíľu vybuchne.
„Výborne, budeme taxislužba pre chudery, čo nemajú na topánky." Usmiala sa Nicole porazene.
„V pohode necháme ti sprepitné." Usmiala sa Maisie. Bože, zachráň ma.
„Prečo je tá bosorka taká zlá?" Nevinne sa ma opýtala Lily, vďaka čomu na mňa pritiahla pozornosť všetkých.
Vyvalila som oči a nevedela som čo mám robiť.
Jediné čo prerušilo trápne ticho bolo Harryho odkašľanie.

"Viete čo dievčatá? Ja idem preč a idem sám. Pokračujte v tom v čom ste začali a mňa do toho viac nezaťahujte." zamračene dodal, otočil sa a už ho nebolo.

Všetky sme ticho a nechápavo sledovali roh, za ktorým zmizol. Teda, bolo to pochopiteľné, aj keď, neviem ako to nazvať.

„Za toto mi draho zaplatíte." Oborila sa na nás Nicole a rozbehla sa smerom, kam išiel predtým Harry.

„Pič.." začala Maisie

„Prestaň." Zastavila som ju skôr, než stihla dopovedať.

„Je s nami Lily, ak si si nevšimla a je vo veku, kedy všetko opakuje. Predstav si, že to povie doma ocovi." Karhala som ju.

„Dobre, kľud"

Namierila som si to do prvej obuvi a kúpila som si nové topánky. Škoda tie staré boli celkom fajn, avšak ich osud je už spečatený. Keď sme sedeli v taxíku, celá situácia ma začala mrzieť. Harry mi našiel sestričku, bez váhania mi pomohol a nakoniec si musel vypočuť detinskú ženskú hádku. V kútiku duše ma mrzelo aj to, že napriek mojej situácií s topánkami ma tam nechal. Po príchode domov som nemala na nič náladu. Keď som sa konečne zvalila na gauč, začal mi zvoniť telefón.

Došľaka Gemma. Úplne som na ňu zabudla.

-V poriadku, len teraz som sa dostala z práce, prídem po teba?- Navrhla mi.

-Môžeš, čakám ťa.- dopovedala som a zložila telefón.

Určite nebudem dlho, veď zajtra idem do školy. V podstate som ani nemala náladu, ale keď som sa raz dohodla musím to dodržať.

Gemma prišla do polhodiny a hneď sme vyrazili preč.

„Kam pôjdeme?" opýtala som sa

„Niekam sadnúť, len tak, aspoň sa porozprávame."

„Takže, čo ty a Harry?" vybalila na mňa okamžite, hneď potom ako čašník odišiel s našou objednávkou.

„Nič. Sme spolužiaci. Sám to dnes povedal." Usmiala som sa

„Lucy, mne klamať nemusíš. Vidím ako na neho pozeráš."

„Ja viem. Všetci ste ma pred ním varovali a mali ste pravdu."

Gemma na mňa ľútostne pozrela.

„Harry nie je zlý. Respektíve nebol. Bol to úžasný chalan, kým nestretol Nicole."

Zvedavo som na ňu hľadela, celkom ma to zaujímalo aj keď som sa obávala toho, čo sa dozviem.

„Pamätám si ho aký bol kedysi. Bol veľmi milý a galantný ku každej žene. Či to bola kamarátka, suseda, spolužiačka. Potom prišla Nicole. Od prvej chvíle sa do nej zamiloval. Správal sa tak, ako by si priala každá baba na svete. Lenže Nicole bola od začiatku vypočítavá mrcha. S Harrym sa dala dokopy iba kvôli peniazom, čo je šialené vzhľadom k tomu, že v tom čase boli ešte viac menej deti. Keby si len videla ako sa správala. Nič čo urobil nebolo dobré nič."

Gemmu prerušil čašník, ktorý priniesol naše čaje.

„Ako sa rozišli?" opýtala som sa

„Jej rodičia sa chceli presťahovať do Ameriky, kvôli obchodom. Tá krava to vedela a Harrymu nič nepovedala. Práve keď mali výročie, prišla k nám oznámila mu že odchádza a že je koniec. V ten deň večer odišla a už sa Harrymu nikdy neozvala. Teda až doteraz."

Celé som sa to snažila pochopiť.

„Takže ona bola Harryho prvé dievča."

„áno. Keď odišla bol úplne bez seba. Prvé dni boli príšerné. Na jednej strane som ho ľutovala na druhej som bola rada, že to skončilo. A potom sa zmenil. Takmer každý deň bol s iným dievčaťom a správal sa k nim odporne. Väčšinou to boli totálne kravy, takže som ich neľutovala. Potom som ho videla s tebou a bol iný. Zozačiatku som si myslela, že si len ďalšia na zozname. Keďže som si ťa obľúbila za to aká si, preto som ťa varovala. Pravda je však taká, že odkedy ste sa začali stretávať zmenil sa."

„Lenže, ona sa vrátila." Zašepkala som

„Myslím, že Harry ju nikdy neprestal mať rád, lenže teraz je už dospelý a nie je hlupák, takže musí vidieť aká je." Nazlostene si odpila z čaju.

„Neviem, čo si o tom všetkom mám myslieť." Vysúkala som zo seba.

„Daj mu čas. Aj keď ju má stále rád, nemyslím si že s ňou dlho vydrží."

„Je to pre mňa ťažké, snažím sa mu teraz vyhýbať. Okrem toho, po dnešku sa bude vyhýbať on mne."

Hneď nato som Gemme vyrozprávala všetko, čo sa stalo v nákupnom centre.

„Ty si vážne vyhodila topánky?" zasmiala sa.

„Áno. Viem, bolo to hlúpe, ale v tej chvíli som nerozmýšľala."

„To je jedno. Tvoja sestra má u mňa plus, zato ako ju zotrela. Ale Harry je idiot že odišiel. Aj keď odkedy sa vrátila ta sliepka v jednom kuse to v ňom vrie a už len čakám kedy vybuchne."

Kecali sme ešte niekoľko minút, než sme odišli domov. Po debate s Gemmou vo mne ostali zmiešané pocity. Mám dať Harrymu čas, alebo sa na to celé vykašľať? Rozmýšľala som tak dlho, až som sa rozhodla Harrymu napísať.

Ahoj. Ďakujem, že si mi dnes pomohol a je mi ľúto ako to dopadlo potom.

Po odoslaní som nervózne sledovala messanger. Po niekoľkých minútach som dostala videné. Avšak, neodpovedal mi. Začala som sa cítiť ešte horšie a s hlavou plnou deštruktívnych myšlienok som zaspala.

I don't know you, Harry StylesМесто, где живут истории. Откройте их для себя