KAPITOLA 21

2.6K 168 8
                                    







Od Halloweenskej katastrofy ubehli takmer tri týždne. Harrymu som sa vyhýbala, ako sa len dalo a pravdou povediac, nemal ani snahu to riešiť. Koniec koncov medzi nami nikdy nič nebolo. Celý čas som sa venovala iba škole. Lola a Julia ma síce volali von, ale vždy som si našla nejakú výhovorku. Stará dobrá Lucy, znudený domased. Čo sa týka Maisie, nerozprávali sme sa vôbec. Jedno popoludnie som našla ukradnuté šaty na svojej posteli a to bolo asi jediný náznak nášho spoločného kontaktu. Mama mala plno starostí v práci a tak si nič nevšimla. Keby sa otec správal normálne a žil s nami, určite by o tom vedela. Možno je to tak aj lepšie. Keďže bol piatok, rozhodla som sa že viac nebudem sedieť doma. Aj keď som si bola 100% istá, že stretnem Harryho, pri mojom šťastí.

Samozrejme to tak aj bolo. Julia nás dotiahla do podniku, kde sa stretávali prevažne decká z našej školy. Nemala som v pláne piť, tak som si objednala iba kolu. Ihneď som si všimla Nialla, Harryho a celú ich partiu, vrátane niekoľkých dievčat (Ako inak).

Harry mi nevenoval ani jeden pohľad, hoci vedel, že na neho pozerám. Možno som skutočne konala impulzívne, pod tlakom nervov a nenechala ho prehovoriť.

Akurát som mala namierené k baru, keď ma zastavil Niall.

„Ahoj, dlho som ťa nevidel."

„Ahoj, áno mala som toho veľa v škole a tak." Zaklamala som.

„Dáš si niečo?" opýtal sa ma.

„Dnes nepijem, jedine ak kolu." Usmiala som sa na neho.

Asi bola chyba s tým súhlasiť, pretože po objednaní ma zavolal k stolu kde sedel aj Harry, a ktorého bolo nalepené neznáme dievča.

Pri stole sedeli aj jeho kamaráti Zayn, Liam a Louis. Zdraviť by im asi bolo zbytočné, všetci sa venovali nejakému dievčaťu.

Zakecala som sa s Niallom, ktorému som vysvetlila, že som nechodila von pre školu, brigádu a ďalšie výhovorky. Niektoré boli pravdivé. Trebárs do práce som išla aj vtedy, keď to nebolo nevyhnutné.

„Ozaj prečo si odišla z toho Halloweenského večierku?" opýtal sa ma zrazu.

Postrehla som že Harry sa na mňa okamžite pozrel, pri zmienke halloween. Nervózne som si poškrabala bradu. „Niečo mi do toho vošlo. Nechcem o tom hovoriť." Aspoň polovičná pravda.

Chápavo prikývol, snažila som sa ignorovať Harryho vražedný pohľad. Aj keď som sa tvárila, že počúvam Nialla, cítila som ako ma prepaľuje očami.

„Prepáč musím ísť." Rýchlo som sa ospravedlnila.

V tancujúcom dave som našla Lolu aj Juliu, ktoré sa dobre zabávali. Opýtala som sa ich kedy približne, chcú isť domov. Podľa ich reakcie som usúdila, že to tak skoro nebude.

V tom som pocítila bolesť v pravom zápästí. Harry ma držal za ruku a ťahal von.

„Harry, pusti ma." Začala som

„Tak mi vysvetli, prečo sa tak správaš." Nahnevane na mňa zvýšil hlas.

„Neviem o čom hovoríš." Pozrela som do zeme

„Ignoruješ ma a vyhýbaš sa mi, čo som ti urobil?"

V tom mi došlo. Čo ak nevie, že som to vlastne ani nebola ja. Čo ak si myslí, že som to bola ja?

„Ja neviem" zamrmlala som potichu.

Harry sa nadýchol, pripálil si cigaretu a pozeral sa do vzduchu. Nevedela som podať vlastne žiadne racionálne vysvetlenie, prečo ho ignorujem.

„Pozri je to jedno, mala som isté problémy, ale už je to v pohode."

„Aké problémy?" opýtal sa zvedavo

„Rodinné." To nebola až taká veľká lož. 

Ostal ticho. Bola som rada, že to nechcel ďalej rozoberať aj keď ma fakt zaujímalo, čo tam vyvádzala moja sestra. Prelomila som ticho otázkou:

„Nebude ťa hľadať to dievča s ktorým tu si?"

Nato sa zasmial. Z jeho smiechu mi prebehli zimomriavky po tele, ktoré som sa snažila ignorovať.

„Žiarliš?"

„Nie." Odsekla som. Chvalabohu, že bola viac menej tma, musela som byť červená aj za ušami.

V tom som dostala bláznivý nápad.

„Nechceš niekam vypadnúť?" opýtala som sa

Prekvapene na mňa zažmurkal, nečakal to rovnako ako ani ja. Chvíľu váhal, ale napokon súhlasil. Išli sme dovnútra, aby sme si zobrali veci a mali sme sa stretnúť von.

„Lola idem preč." Oznámila som jej

Videla som na nej, že sa jej nechce odísť a cítila som sa trápne, pretože sme sa dohodli že domov pôjdeme spolu.

„Môžeš ostať, nepôjdem domov sama."

Spýtavo sa na mňa zahľadela, načo som jej povedala že jej to vysvetlím neskôr.

Kým som vyšla von, Harry už stál frajersky opretý o auto a uškŕňal sa.

„Kam chceš ísť?" opýtal sa ma.

„Nechám to na tebe." Usmiala som sa a nastúpila do auta.





V najbližšom čase vyjde nový príbeh o Harrym, ktorý potom nájdete na mojom profile.

I don't know you, Harry StylesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora