KAPITOLA 33

2.2K 138 6
                                    




           

Ako každá hra, aj táto nás po čase omrzela. Všade panovala uvoľnená atmosféra a utvorili sa menšie skupiny. Nie však také, kde sa človek nepríjemne cíti ale také, kde sa každý bavil o niečom inom.

„Tak aká bola first kiss s Harrym?" uškierala sa Lola.

„Príjemná?" nevedela som čo povedať. Popravde som z toho bola mierne hotová, ale nechcela som si robiť falošné ilúzie. Harry ma pobozkal v rámci hry, nie sám od seba.

„Ale no tak Luc, mala si sa vidieť." Smiala sa Katie

„Katie ozaj, prečo neprišla Julia?" jednak som to chcela vedieť a jednak som chcela rýchlo zahovoriť pusu s Harrym.

„No, povedala že už niečo má." Odpovedala odmerane

„To by ma zaujímalo čo také dôležité, že neprišla na tvoju oslavu." Prehovorila som a fakt som tomu nerozumela. Nespomínala nič dôležité.

Hneď ako sa Katie niekam stratila, prihovorila sa mi Lola. „Neviem čo také Julia má, ale oni si s Katie moc nerozumejú."

„Vážne? To som si fakt nikdy nevšimla." Čudovala som sa.

„Julia je v poslednom čase čudná, to vidím aj ja." Mykla ramenom.

„To vyriešime potom, som hladná ako vlk." Oznámila som jej a namierila si to do kuchyne. Síce už bolo dosť neskoro ale bolo mi to jedno. Začala som do seba tiskať paprikové čipsy.

„Uff, to si ty." Uchechtol sa mierne pripitý Zayn, ktorý do mňa vrazil.

„Čo máš za problém?" opýtala som sa ho

„Ty si problém." Zasmial sa, vzal si fľašu a napil sa.

„Ja?" nechápala som

„Jasné, veď kvôli tebe tu trčím." Odvrkol, pretočil očami a zmizol.


Dnu bolo dosť horúco, tak som si to znova namierila na terasu. Na moje  veľké prekvapenie tam stál Harry a akurát poťahoval z cigarety.

„Zayn nie je veľmi nadšený z toho, že je tu." Podpichla som do neho

„Zayn je v pohode." Zaškeril sa Harry

„Povedal mi, že tu trčí kvôli mne." Spýtavo som na neho hľadela.

„Neviem o ničom." Odpovedal a niekomu odpisoval na správu.

„Aha." Nevedela som čo mám povedať a mala som pocit, že ma vlastne ani nevníma. 

„Nehneváš sa za ten bozk že?" opýtal sa zrazu

„Nie, to je v pohode." Snažila som sa zakryť nervozitu.

„To som rád princess." Usmial sa.

„Ak by si si to niekedy chcela zopakovať, stačí povedať." Žmurkol na mňa. Od prekvapenia som vyvalila oči a skôr než som stihla odpovedať sa otočil na päte a zmizol dnu. Ten chlap ma neprestáva prekvapovať.





Bolo už skoré ráno, keď oslava končila. Všetci vrátane Harryho sa s nami rozlúčili a odišli preč. Rozhodla som sa že u Katie prespím, pretože sme sa dohodli že dom upraceme až ráno.

Našťastie sa na oslave nikto priveľmi neopil (Ignorovala som Loline narážky na mňa) preto sme s upratovaním nemali veľa práce.

„Lucy mam na teba otázku." Opýtala sa zrazu Katie.

„Pokiaľ sa chceš pýtať na Harryho, tak bolo to len v rámci hry, nič viac nič menej." Odpovedala som rozhodne. Po oslave som mala dlhšie problém so zaspávaním a veľa som premýšľala. Príliš sa starám o svoju imaginárnu zaľúbenosť. Musím začať žiť normálne.

I don't know you, Harry StylesWhere stories live. Discover now