KAPITOLA 37

2K 153 6
                                    




Zayn

Nevedel som sa dočkať večera s tými dvoma chutnými mačičkami z druhej školy. Síce boli sprosté, ako väčšina dievčat, ale podľa toho ako sa správali, som mal istotu že večer jednu z nich dostanem.

Idiot Styles, vôbec nechcel ísť. Musel som ho doslova vydierať, nech mi pomôže ich zbaliť a zabezpečiť príjemný večer.

„Inak, zase ťa tu hľadala Daisy." Uchechtol som sa, keď vyšiel zo sprchy.

„Mal si predsa na starosti, aby mi dala pokoj." Ironicky podotkol.

„Je to kurva, dá každému ale miluje len teba. Vyspala sa so mnou iba aby ťa nasrala."

„Ja o ňu nemám záujem."

„Dobre, Daisy je Daisy a dnes nám dá pokoj. Máme tu ešte nejaký chľast? Jeden Jack, nám štyrom nebude stačiť." Opýtal som sa

„Trom, ja piť nechcem."

„Tebe snáď načisto jebe?" vybehol som na neho

„Sme tu posledný večer, treba si ho užiť, čo chceš sedieť na izbe ako posledný kokot?"

„Skľudni hormón, nemám záujem o tie dve kurvy. Sú sprostejšie ako Daisy." Mykol ramenom.

„Povedz mi, že to nie je kvôli tej Daviesovej, inak ti vážne jednu prijebem." Varoval som ho.

„Jednoducho na to nemám náladu." Povedal a niečo naťukal do telefónu.

„Veď je tu aj Liam, nezabudol si?" začal do mňa rýpať.

Od zlosti som mu vytrhol telefón z ruky.

„Išla spať. Som rád. Môžeme ísť spolu a nerob zo seba debila."

„Ešte raz sa dotkneš môjho telefónu a zlomím ti ruku." Vyhrážal sa mi

„Dobre, ale prv si užijeme večer."

Stiahli sme už polovicu fľaše. Nakoniec som nahovoril aj Liama, aby išiel s nami. Na rozdiel od idiota Stylesa mal radosť z toho, že ideme. Tie dve hlupane boli po dvoch poldecákoch opité a predvádzali sa. Pohľadmi sme si z nich uťahovali. Jedna sa volala Rachel a druhá Stacey. Stacey sa celý čas usmievala a prihovárala k Stylesovi a ten debil si ju vôbec nevšímal. Musím zistiť čo sa to s ním stalo. Dúfam, že sa do tej Daviesovej nezabuchol.

Po dopití druhej fľaše som už bol mierne ožratý. Hudba hrala na plno a ja som si spokojne poťahoval z cigarety dnu v izbe.

„Došiel nám chľast." Oznámil mi Styles a dopíjal posledný pohárik.

„Dole v hoteli je bar, zájdem niečo kúpiť." Navrhol som

Dievčatá boli maximálne povoľné, tento večer si ešte užijem. Vyšiel som na chodbu a poriadne som tresol s dverami. Keď som bol na konci chodby, otvorili sa iné dvere.

„Zayn, dajte tú hudbu tichšie." Prehovorila ku mne ospalo.

„Daviesová." Zasmial som sa

Hodila na mňa znudený pohľad.

„Zayn, myslím to vážne zbytočne budete mať problém." Snažila sa ma prehovoriť.

„A čo za to že ju dám tichšie?" oprel som sa o zárubňu jej dverí.

„Je s tebou Harry?" opýtala sa zrazu.

„Nie, Harry je so Stacey." Usmial som sa.

Hneď som videl ako znervóznela. Ach tie ženy, poznám ich tak dobré a všetky sú tak ľahko prečitateľné.

I don't know you, Harry StylesМесто, где живут истории. Откройте их для себя