KAPITOLA 8

3K 174 8
                                    







Nasledujúci týždeň, bol pre mňa pochmúrny. Doma panovala napätá situácia, nakoľko sme o tom s Maisie vedeli. Lily sa neustále pýtala, prečo zmizli ockove veci a Tommy bol viac utiahnutý, než zvyčajne. Nevedela som, kde je to horšie. Či  doma alebo v škole, kde sa neustále preberala kauza ja a Daisy. Jediné pozitívum bolo to, že som sa vďaka knihe od Harryho Stylesa zlepšila vo francúzštine. Nebolo to síce dokonalé, ale rozhodne lepšie, než na začiatku. Katie do našej partie úplne zapadla. Bola neuveriteľne inteligentná a ukázalo sa, že aj veľmi dobrá priateľka.

„Nebaví ma každý víkend behať po diskotékach." Odvetila som na obede Lole, ktorá sa ma snažila nahovoriť nejakú párty na dome.

„Poď budú tam všetci. Odviažeš sa a zabudneš na fotra."

Mlčala som, a tak sa prestala snažiť. Súcitne na mňa pozerala, tak ako posledné dni, čo už mi aj liezlo na nervy.

Hádzala som knihy do skrinky dosť drsne, vďaka čomu mi z nižšej poličky vypadol zošit. Spadol na zem a roztvoril sa. Povzdychla som si a začala som rátať do päť.

„Vidím, že ti moja kniha pomáha." Prerušil ma jeho hlas.

„Áno a veľmi."

Mlčky mi podal zošit, kde som mala zapísané slovíčka.

„Ďakujem."

Zobrala som zošit  a natrieskala som ho ku knihám do skrinky. Až priveľmi som s ňou tresla.

„Si v poriadku?" opýtal sa ma s nefalšovaným záujmom v hlase.

„Hej som." Odpovedala som odmerane, dosť napálená na všetko.

Otočila som hlavu a hneď som ľutovala svoj tón. On predsa za to nemôže.

„Vieš ja.." začala som ale nestihla som nič dopovedať.

„Harry, už nás čakajú, cukríček, ponáhľaj sa." Ozval sa Daisyn piskľavý hlas.

Harry mi venoval letmý pohľad a odišiel. Som hlúpa. On sa ma opýta, či som v poriadku a ja sa správam ako totálna krava.

„Ahoj Lucy." Ozval sa do môjho uvažovania ďalší hlas.

„Niall, ahoj." Nútene som sa usmiala.

„Ako sa máš?"

„Dobre a ty?"

„Ide to. Ideš na ten párty dom?" opýtal sa ma.

„Ehm, neviem."

„Poď, bude tam super, zabavíme sa a konečne sa porozprávame."

„Porozmýšľam." Usmiala som sa. Úsmev mi opätoval, rozlúčil sa a išiel preč.

„Kto to bol?" vyzvedala Katie, ktorá sa neviem odkiaľ zjavila.

„Niall Horan, nehovor že si o ňom ešte nepočula."
„Počula som iba o Harrym Stylesovi. Vlastne, viem to preto, že kvôli nemu som mala ten problém s Daisy." Oznámila mi.

„Prečo kvôli nemu?"

„No, pýtala som sa ho na jednu učebňu. Bol ku mne veľmi milý, vysvetlil mi kam mam ísť. Tak som sa mu poďakovala a usmievala som sa na neho ako idiot. Potom niekam zmizol, a tak prišla Daisy a ako to pokračovalo už vieš." Vysvetľovala mi.

„Je to Harryho kamarát." Odpovedala som jej na jej predošlú otázku.

„Má nejakú žiarlivú priateľku?" ihneď sa opýtala.

Zasmiala som sa „Myslím, že nie. S tým ti však pomôže Julia, pozná všetky klebety na škole."

„Tak to si ju nájdem." Usmiala sa a spoločne sme opustili školu.

I don't know you, Harry StylesWhere stories live. Discover now