Únava ma premohla ráno, niečo po štvrtej hodine. Celý večer sme tancovali a zabávali sa. Nechápem prečo som to nerobila doteraz. Akurát som vytáčala taxík, keď sa vyvalila von slávna päťka. Všetci vyzerali, že majú dosť. Na Harryho bolo stále nalepené to dievča a určite poputujú niekam do hotela.
Niall mi iba zakýval na pozdrav a spoločne odišli.
Ďalší deň sme sa rozhodli, že strávime skrašľovaním zovňajška. Teda, pre mňa to bola novinka. Ako prvé sme navštívili kaderníctvo. Vždy som mala nudné dlhé hnedé vlasy. Tomu je koniec. Kaderníčka mi ich trochu do postupky skrátila a spodky prefarbila na blond. Wau, musím uznať vyzerala som fakt dobre. Ako ďalšie sme navštívili manikúru a pedikúru. Pri tom som už trochu protestovala. Stále mi to príde zbytočné.
Po niekoľkých hodinách, ktoré ma zničili viac ako párty, sme sa zastavili v kaviarni, na vytúžené latte. Lola začala s mojou najneobľúbenejšou témou.
„Lucy a čo chalani? Videla som ako po tebe ide Niall Horan. Keď ťa uvidí teraz, tak sa zblázni."
„Lola prestaň, vieš že ja žiadneho nechcem."
„Nechaj už minulosť minulosťou. Dokedy si chceš ničiť budúcnosť pre minulosť??"
Mykla som plecami. Mala pravdu. Niall je pekný a je ku mne naozaj milý, ale nie je v tom nič viac.
Bola som zvedavá na pondelkové vyučovanie. Hneď ráno pri skrinkách mi zmenu imidžu pochválilo niekoľko dievčat. Úprimne som sa aj sama cítila lepšie. A Lola mala pravdu. Je načase sa vykašľať na minulosť a začať myslieť na budúcnosť. Prvá hodina bola geografia. Sadla som si do lavice a vytiahla zošit. V tom sa ku mne niekto prihovoril.
„Ehm, Ahoj."
Zodvihla som zrak. Ihneď som spoznala dievča, ktoré sa stalo jednou z Daisyných obetí.
„Ahoj." pozdravila som ju a usmiala sa.
„Ja som Katie, Katie Smithová."
„Lucy Daviesová, teší ma."
„Chcela som sa ti poďakovať."
„To je v poriadku, aj nebudúce." Usmiala sa prikývla a obzerala sa po triede.
„Ozaj, ak chceš sadni si ku mne. Väčšinou tu sedávam s Juliou, ale ona je momentálne chorá."
Navrhla som jej
„Tak dobre, ďakujem."
Po 3 hodine mi prišla správa na facebook od Loly. Jej obsahom bol screenshoot Instastory, ktorý pridala Daisy.
Lúzri ostanú stále lúzrami. Aj keď sa snažia dostať vyššie. Dámy a páni, občas stačí niekomu vynadať, aby pochopil kde je problém a robil so sebou zmeny.
Písala to Daisy, takže to znelo ako keby to písal neurotik zo špeciálnej školy. Bolo mi jasné, že naráža na moju zmenu. A bolo mi to jedno. Keď som mala namierené na hodinu francúzštiny, zastavila ma Maisinina triedna učiteľka.
„Lucy, môžem s vami na chvíľu hovoriť?" Prikývla som a postavili sme sa k stene, kde sme mali trošku súkromia.
„Ide o Maisie. Veľmi sa zhoršila vo všetkých predmetoch. Viem, že vaši rodičia toho majú momentálne veľa, preto som sa obrátila na vás. Skúste s Maisie prehovoriť, inak bude mať vážne problémy."
Sľúbila som jej, že na Maisie dohliadnem. Zrýchlila som tempo pretože už dávno zvonilo. Zaklopala som na dvere, ospravedlnila sa a mierila k svojej lavici. Harry neprítomne zízal do mobilu. Sedel tak, že som sa cez neho nemala šancu prepchať.
YOU ARE READING
I don't know you, Harry Styles
FanfictionZozadu, kráčala po strede skupinka chalanov, ktorým sa všetci uhýbali z cesty. Môj pohľad sa zastavil na jednom z nich. Mal na sebe čierne úzke nohavice, čiernu košeľu vyhrnutú po lakte. Cez ten odhaľujúci kúsok bolo vidno nejaké tetovanie. Kučeravé...