Ya şimdi ya da hiç

18K 371 66
                                    

Bu son şansımdı. Onu bulmak için son şansımdı ve ben bu sefer korkmayacaktım.

0543***:Selam numara komşum

NK: Selam da numara komşusu olayının modası geçmemiş miydi?

0543***:Onu bilmiyorum ama sen ruh eşim olabilir misin?

0543***:Tabi tercihen yaşı yaşıma, boyu boyuma olmasın be baya kısayım. Böyle eli yüzü düzgün sapık bir amca olmayan biri olabilir misin?

0543***:Mümkünse okumuş eğitimli, doktor fln da olabilirsin.Öyle misin?

NK: Başka bir arzunuz var mı? Ekstra neler istersiniz?

0543***:Anlayışlı ,nazik, kibar bilmem iyi hoş olsun işte çapkın olmasın bak o önemli.Ama bana da karışmasın ben erkeklere bakarım hacı.

0543***:Sonuçta Allah bazılarını özene bezene yaratmış. Taş gibi çocuk dolu memleket.

Nk: Ya sabır !Bacım taş doluysa memleket böyle saçma olaylara ne gerek var.

NK: Deli misin, dc mi oynadınız, içtin mi, içtiysen ne içtin? Bana da ver bende bu kafayı istiyorum.

0543***:Foto atsana bak ig den bulup atma anlarım. Her taşı stolklamışlığım var benim.

0543***:Dayı mısın? Yaş kaç?

0543***:Erkeksin dimi hayallerimle oynama, şimdiden düğün düşünüyorum ben ruh eşim.

NK: Beni takıyor musun sen?

0543***:Bütün dikkatim sende güzellik.Cevap ver bakim.

NK: Şanslısın minik kazanova aşırı canım sıkkın ve beni eğlendirdin.

NK: 20 yaşındayım, erkeğim .Anam sağ olsun taş gibiyim bir dönen bir daha bakıyor.

0543***: Evlenek mi?

NK:dkhfıdfjsod güzelsen düşünürüm.Foto atsana.

0543***:Aha bende ne zaman gelecek bu abaza dayı diyordum sen at gözümüz şenlensin yiğidim.

NK:

NK:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


0543***:Sorumu yeniliyorum. Çocuklarımın babası evimin direği olur musun?

0543***: Len hadi nazlanma gel evlenek.

***Görüldü.***

Perfect •TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin