O an galiba gelmişti.Artık hazırdım.Kendimle yüzleşmiş sırtımda ağırlık olan korku kaygı ve duygularımı bir köşeye atmıştım.Arınmıştım.
Belki bu bir saat önce bana uğrayan duygu dalgasının sebebi Bora'yı özlememdi.Ne önemi vardı ki?
Geçmişi değiştiremezdim ama Bora'sız bir geleceğe de hazır değildim.Sadece bu gelecekte daha güçlü bir Sıla olmak istiyordum.Artık kendimi sevmek istiyordum.
Nasıl bir aradayım.Neden beynim Bora'ya koşarsam kendimi sevmeyi bırakacağını haykırıyordu?Neden onunla barışırsam kendimi tekrar ikinci plana atacakmışkm gibi geliyor?Neden kendime güvenmiyorum?
Bir yandan kafama üşüşen sorular içimi kemiren o korku diğer yandan Bora ve ona verdiğim yıllar ona olan sevgim.
Sıla:Bora müsait misin?
Bora:Sıla müsaitim ama öyle bir yazdın ki biraz tedirgin olmuş olabilirim
Bora:İyi misin? Bana ihtiyacın var mı? Yanına geleyim mi?
'Özlemişim'
Sıla:Hayır.Yani bir süre görüşmeden iyi olur ama seni özledim.
Bora:Bu mesajı görmek için şunu sendne duymak.Çok özlemişim be
Bora:Yanında olmak isterdim Sıla.Çok özledim seni.Hiçbir şey demeden gittin.
Sıla:Özür dilerim
'Neden özür diliyorum?Haklı değil miydim?Kendine gel Sıla'
Bora: Saçmalama özür dile diye demedim.Bir daha benden bu kadar uzaklaşma diye dedim.
Bora:Sensiz çok yalnız hissediyorum.
Bora:Seni özledim.Çok özledim.
Bora:Biliyorum olan olaylar çok saçma.Hatta baya saçma ama her şey düzeltebilir Sıla.
Bora:Her şeyi düzeltebiliriz.
Sıla:Şapşik çocuk ben iyiyim.Sakin ol.
İyi miyim gerçekten?
Bora:Sen yokken ben bir haltlar yedim.
Sıla:Bora böyle girilir mi cümleye olanlardan sonra
Bora:Siktir!
Bora:Pardon bekle göstereyim.
Bora:
Sıla:Fotoğrafla bu şekilde bakkşıyorum.
Sıla:Tipini yediğim bu ne ciddiyet.
Sıla:Hayır beğenmememden korkuyorsan beğendim.
Sıla:Taş gibi çocuksun yakışmış ama ben sarı seviyorum ;)
Sıla:ama yinede
Sıla:TAŞ GİBİ ÇOCUKSUN.Onayladım yakıştı fkkdmsmdödö
Bora:Bir an git tekrar sarı yap dersin diye korkmuş bulunmaktayım
Sıla:Hayır yani sarışın daha da güzelsin ama böyle de fena değilsin
Bora:Fena değil mi?Üzdün beni.Gidip biraz ağlayayım
Sıla: Sılak gel buraya
Bora:Çok özlemişim lan
Bora:Baya baya özlemişim.Sımsıkı sarılıp kalbime gömesim var kızım seni.
Bora:Yani sarılsak bir daha bırakmam galiba
Kalbim böyle deli gibi çarpmasan mı?
Sıla:Ee neler yaptın geldin mi İstanbul'a?
İstanbul'a geldiğini biliyorum.Nasılsın acaba neler yapıyorsun?
Bora: Senin geldiğini öğrenir öğrenmez geldim
Bora:Seni aradım.Düzeltiyorum her yerde seni aradım.Bildiğin gibi pek başarılı olamadım.
Sıla:Bora lütfen
Bora:Sıla üzülecek bir şey yok.Bak buldum seni.Tabi biraz daha bana cevap vermeden dursaydın kapına dayanabilirdim.
Sıla:Nasıl yani sen nerde yaşadığımı biliyor musun?
Bora:Baban dönmeden önce onunla buluştum.Neler olduğunu anlamadığını söyledi ama yine de seni bana emanet edip gitti.
Sıla:Oha arkamdan ne işler çevirmişsin baba
Sıla:Yani sen biliyordun.Yerimi biliyordun ama gelmedin
Bora:Geldim.Sadece kapıyı çalamadım.İlk önce senin bana bir adım atmanı istedim
Bora:Ve biliyorum ki şimdi bile hiçbir şey tam olarak düzelmedi.Hala korkuyorsun hala tedirginsin.
Bora:Benimle konuşmak başka ama beni gördüğünde nasıl hissedeceksin.Bana dokunduğunda belki tekrardan sana sarılıp seni öptüğümde ne hissedeceksin?
Sıla:Bilmiyorum
Bora:Bilmediğini biliyorum ve bu çok normal geliyor.Üzerine gelip seni korkutmak istemedim.
Bora:Tabi bu seni bıraktığım ya da senden uzaklaştığım anlamına gelmiyor.
Bora: Seni her özlediğimde o pencerenin altında buldum kendimi.
Bora:Bazen camdan gördüğümde ne kadar özlediğimi fark ettim.
Bora: Evet şimdi fark ediyorum. Sapık gibi evini gözetledim ama bana kızamasın.Ödeştik sayalım.
Sıla:hımm şu yıllarca sana aşık olmamdan bahsediyorsun anlıyorum.Evet ödeştik sayılır.
Sıla:Bora bazen diyorum ki.Keşke daha önce gelseymişim yanına.Biz vakit kaybetmeden.Aramıza insanlar girmeden önce
Sıla:Keşke küçük bir kızken girseymişim hayatına her şey çokça safken.
Bora:Keşke demeyelim bundan sonra Sıla
Bora:Bak nefes alıyoruz bak yaşıyoruz işte.Ben senin yanında hala daha o küçük erkek çocuğuyum.
Bora: Seninle büyümek istiyorum
Bora: Seninle yaşlanmak istiyorum.
Bora:hani demiştin ya bana taaa en başta.Evlenek mi?
Bora:Bende sana soruyorum şimdi.Evlenek mi?
Sıla:Oha
Sıla:Siktir
Sıla:Şaka dimi?
Sıla:Ay bana bir şeylerrr oluyoreee!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect •TEXTING
RomanceBora: Beni bekleyen o kişinin sen olduğunu bilmiyordum Bora: Kalbin sahip olduğum tek şey