*Sılaa*:My love @BoraaYılmaz
Bu gönderi yoruma kapatılmıştır
Duyduğum gürültüyle yattığım yerden kafamı usluca kaldırdım. İlk önce bana sarılan kollara kaydı. Bora, benimle kalmıştı. Sabır derdi annem sabret o zaman kazanan sen olursun. Sabretmiştim ve Borayı kazanmıştım.Belimdeki elleri tutup gülümsedim aşırı mutluydum be.Yanağıma kopanan öpücükle kulağıma fısıldadı.
'Günaydın güzelim.' Ne tarafa ölüyoruz.Sanki hayatımda ilk defa gün ayıyordu arkadaş ilk defa bu kadar günaydındı bana.
'Günaydın sevgilim.' dememle yanağıma bir öpücük daha kondurdu.Onu öpmek için döneceğim sırada gelen gürültüyle kapıya döndüm.
'Hello bitchess beni unuttun bakıyorum.' Meriç hellö ağzıma sıçma yanarlı dönerli bebeğim benim.Hızlı hareketlerl yanımıza gelip Boranın bana sarılı olan kollarını kaldırmaya çalıştı.Kaldıramadı.
'Oğlum ahtapot gibi sarmalamışsın kuzumu bıraksana be.' Meriçin anlamsız çabasına güldüğümde bakışları bana döndü.Sen göreceksin salak kız demekti bu.Ebemi öpme Meriç ya da sen öp Elaya söyleme.
'Ben gidip biricik Gül teyzemi arayayım da kızının yediği haltları anlatayım bari' deyip eliyle olmayan saçlarını savurur gibi yaptı ve kıvırtarak odadan çıktı.
'Boram, hayatım bırak beni de bu mal ölüm fermanını anneme imzalatmasın.'Bora yanağıma bir öpücük daha kondurup beni bıraktı.Başını tekrar yastığa gömüp uykulu sesiyle mırıldandı.
'Gece boyu seni izledim güzelim. Ben biraz daha uyuyacağım.' Hayatımın aşkı benim yatağımda yatıyordu benim yatağım. Gece boyu da beni izlemişti önceki hayatımda dünyayı kurtarmış olmalıydım.Yataktan kalkıp Boranın saçlarına bir öpücük kondurdum.Kafasını kaldırıp bana gülümsediğinde tekrar öptüm.
'Hayatım şu malın peşine git hadi.' Peki hayatım.Ah hayatım ne güzel diyordun be.
Odanın kapısını yavaşça kapatıp salona gittim. Salondaki yerine oturmuş ciddi bir şekilde beni bekleyen Meriçi görünce. Süt görmüş kediye dönmüştüm Meriç ciddileşmişti kıyamet alametiydi bu.
'Otur.' Öyle ölmem füze at Meriç be.Tamam anamla babam beni senin gibi bir deliye emanet etmişler ama yani öylesine dediler be onu.
'Eve ne zamandan beri erkek atıyorsun Sıla? Senin ne zamandır Borayla iletişimin var Sıla?' Meriç her haltı biliyordu, Ela da ikisi de liseden arkadaşımdı acımı onların yanında yaşamıştım.
'Şükret Ela bugün evde değildi.' Ela annemi beklemez beni de biricik aşkımı da gömerdi o yatağa.
'İlk önce Borayı döverdi sonra seni döverdi. Sevdiğin çocuğu tanınmaz hale getirirdi Sıla biliyorsun. Neden Sılam neden?' Sılam dediyse yumşamıştı okeydi bu aramızda kalacaktı ama azarı yine yiyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect •TEXTING
RomanceBora: Beni bekleyen o kişinin sen olduğunu bilmiyordum Bora: Kalbin sahip olduğum tek şey