#115

1.7K 49 17
                                    

Co byś zrobiła, gdyby przyśniło Ci się, że cię zdradza?

Syriusz: Zapominając,że to był tak naprawdę tylko sen i mógł nic nie znaczyć zrobiłabyś mu przesłuchanie, żeby sprawdzić, czy nic nie odwalił. Na szczęście nie, to tylko sen, wciąż jest Ci wierny i wciąż jeszcze żyje ^^

James: Wiesz, że nie mógłby tego zrobić więc zaśmiejesz się ze swojej własnej głupoty i wybujałej wyobraźni. Mimo wszystko podpytasz go trochę, tak dla pewności.

Remus: Sen był bardzo realistyczny, ale w gruncie rzeczy w to nie uwierzyłaś. Jak najszybciej będziesz chciała o tym zapomnieć, więc domagałas się od niego jeszcze więcej uwagi.

Draco: Zrobisz mu scenę używając argumentu: "TO MÓGŁ BYĆ SEN PROROCZY" bez względu na to, czy wierzysz w takie rzeczy czy nie, potem chwilę się podąsas a na koniec opowiesz mu co dokładnie mu zrobisz, jeśli Cię zdradzi. Potem jakby nigdy nic zaśniesz z nim w jego łóżku.

Cedrik: Poczujesz się głupio, że mogłaś w ogóle dopuścić do siebie taką myśł, chwilę zwątpienia w jego wierność, ale nie opowiesz mu o tym śnie. Jednak nutka niepokoju pozostała, chociaż starasz się ją tłumić.

Tom: Takiej afery świat jeszcze nie widział, a on jeszcze to tylko podsycał twierdząc że to zwykły sen. On, który wierzy w przepowiednie*. Ostatecznie wciąż nie wiem jakim cudem przeprosi Cię (oczywiście nie powie stricte przepraszam, przecież to uwłaczało by jego godności). Skończyłaś ten temat uznając, że żadna dziewczyna nie odważyła by się z nim przespać. I to nie dlatego, że boi się Riddla, a Ciebie.

______________________________________
Jeśli w najbliższym czasie nie pojawi się nic nowego, to nie dziecię się, muszę znaleźć wenę, nie chcę robić "standardowych" rozdziałów, chyba, że jest to konieczne. Miłej nocy/poranka/dnia❤️^^

Preferencje HPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz