Największa wpadka na waszej randce
Syriusz: Nie mógł odpalić swojego magicznego motocykla, więc powrót z waszej dalekiej wycieczki przedłużył sie o 2 godziny. Po 40 minutach zaczęło padać. Nie wiedziałaś gdzie jesteś. A na końcu okazało się, że to drobna przeszkoda i można ją naprawić w 10 minut :))
James: Kiedyś przyszedł po ciebie, żebyście mogli iść razem do kina. Dał twojej mamie kwiaty, aleee.. miała na nie silną alergie i strasznie kichała.
Remus: Pomylił daty i zarezerwował wam stolik na zły termin. Lekki przypał, ale pośmiałaś się. Poszliście na spacer i było naprawdę miło, ale poślizgnęłaś się i skręciłaś kostkę.
Draco: Stwierdził, że w końcu wykorzysta wiedzę z astronomii i zabrał cię nocą na wzgórze. Było pięknie, niebo całe w gwiazdach, rankiem wspaniały wschód słońca...szkoda tylko że organizator zasnął i nie dało się go obudzić na dłużej niż 5 minut, bo znów zasypiał.
Cedrik: Chciał żebyście oboje spróbowali czegoś nowego. Padło na szydełkowanie, co mocno cie zdziwiło, ale chłopak twierdził, że trzeba zacząć od czegoś prostszego. Tia, z tym "prostszym" mocno sie pomylił, bo zamiast kocyka wyszła mu luźna, pełna luk narzuta, w którą dodatkowo sie zaplątał, gdy próbował naprawić ją zaklęciem. Chciałaś go w niej zostawił bo wyglądał komicznie, ale nie jesteś aż tak okropna. Tylko zdjęcie mu zrobiłaś.
Tom: Zacznijmy od tego, że nie nazwał tego randką a "wspolną sesją warzenia eliksirów" - ale ty wiedziałaś o co chodzi. Zaczęłaś przyrządzać swój eliksir, nie mówiąc mu, że robisz coś zupełnie innego niż on. Gdy zapytalaś go, co czuje odpowiedział "w głównej mierze twoje perfumy. Następnym razem nie wylewaj na siebie połowy flakonu".
Uśmiechnęłaś się, a do niego dotarł sens twoich działań. Jaka wpadka na tej randce? Tom Wielce Urażony Riddle chcąc cie ukarać nigdzie z tobą nie wychodził przez następny miesiąc. Obraża sie jak dziecko._______________________________________
Magicznych wakacji kochani, uważajcie na siebie ❤️🏖️☀️Dziękuję DarkNight096❤️❤️❤️
CZYTASZ
Preferencje HP
FanfictionTak jak w tytule. Postacie: Syriusz Black (młody) James Potter (młody) Remus Lupin (młody) Draco Malfoy Cedrik Diggory Tom Riddle ( młody - 16 lat, kiedy miał jeszcze nos ) Okładka by @Idunka (oznaczona w spisie treści) 5.12.2020 - #7 w preferencjac...