#130

1.3K 50 20
                                    

Jaką porę doby lubisz najbardziej?


Syriusz: Wieczór (zwłaszcza, kiedy huncwoci postanawiają urządzić kolejną impreze)

James: Świt/wczesny ranek - nieee, nie dlatego, że musisz wstać, dlatego, że możesz obudzić tego jelenia

Remus: Późną noc

Draco: Popołudnie, zwłaszcza w ciepłe dni, kiedy możesz powylegiwać sie na plaży....a nie, przecież w Hogwarcie nie ma plaży...Ale zawsze  można pomarzyć prawda?

Cedrik: Nie masz stricte ulubionej, bo to zależy od dnia i Twojego humoru

Tom: Każda pora dnia i nocy kiedy możesz wkurzać Tomasza


___________________________________________________________Dziękuję osobom które głosowały itp niestety nie mogę wymienić w dedykacji kilku, ale pamiętam o Was <3
Miło widzieć, że ludzie chcą czytać moje preferencje, chociaż ostatnio je zaniedbałam^^

Teraz organizacyjnie. 
Na razie nmg korzystać z aplikacji wattpada, a byłoby mi na niej łatwiej bo jestem do niej przyzwyczajona, ale cóż. Jak do niej wrócę, to będzie pojawiać się więcej rozdziałów i wrócimy do starego sposobu dziękowanie poprzez oznaczanie w rozdziale. Na razie musimy się cieszyć tym co jest. 

Sprawa druga.
 Wszystko sie kiedyś kończy, te preferencje też, ALE SPOKOJNIE jeszcze nie teraz
(musimy przebrnąć przez rozdziały o ślubie, dzieciach i życiu dorosłym aż do śmierci, troche tego będzie). Już od jakiegoś czasu myślałam, żeby po tych prefkach zrobić drugą turę (w formie osobnej książki ofc).
Teraz pytanie do Was (zapytam o to jeszcze przed samym startem):
wolicie wersje a- rozdziały w tej samej kolejności, z tymi samymi tytułami
(inne odpowiedzi w miarę możliwości, ale to logiczne) czy wersje b- inne rozdziały, inna kolejność na tyle na ile pozwala mi moja kreatywność (oczywiście muszą pojawić sie rozdziały "podstawowe" i te na szybko). Rozdziały specjalne poświęcone jednej postaci będą pojawiały się w obu wersjach i TAK w postaciach będą bliźniacy (pozostałe 4 postacie wybierzecie przed startem nowych preferencji).


Ostatnia sprawa. Pojawi się spis rozdziałów, gdzie będą wpisywane zgodnie z kolejnością i razem z tytułami, będzie on na samiuteńkim początku, ale dam Wam znać o tym (mi na pewno to pomoże, bo czasami muszę coś znaleźć i nie wiem gdzie co jest). 

To chyba tyle. Rozpisałam sie. Miłego dnia <3 kc was wszystkich

Preferencje HPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz