#116

1.6K 57 20
                                    

Jak zareaguje, gdy w czasie gry w butelkę, wylosujesz innego chłopaka?

Syriusz: Na drodze do ust tego chłopaka stanie Ci jego dłoń skutecznie uniemożliwiając Wam pocałunek.
- Nie dzisiaj imię chłopaka. Nie dzisiaj.

James: - Przyssie się do Ciebie jak pijawka, ale mogę Cię wyręczyć i sam ją pocałuję. - oczywiście wcale tak nie było i dałaś chłopakowi tylko szybkiego buziaka, ale James i tak wytarł Ci usta.

Remus: Będzie zdeczka zazdrosny, ale wie że to tylko zabawa. Możliwe, że później zmieni trochę ruch butelki, żebyś nie trafiała na chłopców zbyt często.

Draco: - Ja się tym zajmę. - pocałuje Cię zamiast wylosowanej osoby. - Właśnie tak to się robi moi drodzy. Tylko się nie zakochaj [T.I]. - dostał od ciebie małego kuksańca w bok.

Cedrik: Wszystko super ładnie pięknie, ale jak będzie to trwało za długo to Was rozdzieli.
- Nie pozwalajcie sobie panowie. - powiedział to pół żartem pół serio i graliście dalej.

Tom: Alleluja, cud że w ogóle udało Ci się go namówić. Pomińmy fakt, że żadna dziewczyna z wyjątkiem Ciebie go dziwnym trafem nie wylosowała. Za każdym razem gdy masz całować się z chłopakiem, który notabene trzyma łapska przy sobie i jedynie delikatnie muśnie Cię ustami, żeby nie narazić się Riddlowi, zabija go wzrokiem. Kto wie, może nakarmi nimi potem bazyliszka.

Preferencje HPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz