Jeszcze tylko 2 godziny i młoda znika- pomyślałaś przechadzając się po uroczym miasteczku, w którym mieszkali Twoi rodzice. Był początek wakacji i jeszcze nie zdawałaś sobie sprawy, że co roku będziesz zostawiała tu swoją córkę na lato. Przed promieniami słońca chronił Cię gustowny kapelusz, który w połączeniu z jasną, zwiewną sukienką był idealnym strojem dla jakiejś rudej kobiety jadącej na rowerze z koszem kwiatów do swojego domku na wsi. Sama wolałabyś włożyć jakieś krótkie spodenki, ale Daisy miała taką samą sukienkę i musiałaś ją założyć. Tom szedł kilka kroków za tobą. Jego mina nie wyrażała zupełnie nic. Szliście w cieniu rzucanym na chodnik przez rząd sklepów. Wasza córka szła przed wami co jakiś czas się zatrzymując: te dwuletnie dzieci, wszystko muszą obejrzeć. Zatrzymała się przed jednym ze sklepów i przykleiła nos do szyby. Zatrzymałaś się przy niej.
- Już wiem co tak zwróciło Twoją uwagę. - patrzyłaś na małą maskotkę nietoperza z różową kokardką na głowie. Riddle stanął przy was.
- Lepsze to niż tęczowa małpka. - przewróciłaś oczami z uśmiechem. Daisy odsunęła się od szyby i podkręciła głową. Teraz zaczęła się śmiać do wiatraczka w kolorach tęczy.
- Niezdecydowana, zupełnie jak matka. - wymownie na niego spojrzałaś.
- Nie pozwalaj sobie, bo będą nici z naszych wakacji. - poszliście dalej zostawiając wiatraczek i nietoperza za szybą sklepu. Mała księżniczka z początku była troche naburmuszona, ale zaraz potem zajęła się czymś innym.Ponieważ niedaleko miasta była wieś zamieszkała przez mugoli większość sklepów wyglądała tu normalnie. Takie też produkty można było w nich kupić. Zwyczajne, niemagiczne jedzenie, zabawki, ubrania i inne. Jeśli czarodziej potrzebował czegoś mniej...mugolskiego, musiał udać się do starej rezydencji madame Maxwell, która w rzeczywistości była przejściem do ulicy z magicznymi sklepami. Nie byłaś zachwycona tym, że Twoi rodzice wybrali takie miejsce. Dziwiłaś im się. Zamiast wybudować sobie piękny, ogromny dom (a może nawet willę) gdzieś wśród czarodziejów i czarownic oni zamieszkują w miasteczku, które jest niedaleko mugolskiej wsi. Całe szczęście sąsiadów mają normalnych. Nie wiesz co im sie na Merlina stało, chyba przez wiek mają takie durne pomysły. Ale dość już o absurdalnej decyzji Twoich rodziców. O coś musicie sie pokłócić na święta, bo co to za gwiazdka bez kłótni.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przeszłaś przez rezydencję i od razu poczułaś się lepiej. Zrobiłaś się głodna. Po wystawnym objedzie postanowiłaś, że wszyscy troje przejdziecie się ulicą. Było tu strasznie spokojnie. Udaliscie się pod dom państwa [T.N] zanim Daisy zdążyła się zainteresować latającym akwarium.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Czy ty właśnie założyłaś jej obrożę z medalikiem, na którym jest jej imie?
- Oczywiście, że nie! To naszyjnik z jej imieniem. Nie zamierzam z nimi rozmawiać dłużej niż to potrzebne, pogadamy jak odbierzemy małą. - mówiąc to postawiłaś wszystkie potrzebne dla dziecka rzeczy (czyli jakieś 4 torby + instrukcje jak się nią zajmować) i zadzwoniłaś do drzwi. Otworzyła je Twoja matka natychmiast wołając ojca.~~~~~~~~~~~~~~~~
Ich miny zrzedły gdy zobaczyli, że trzymasz za rękę małą latorośl (dziecko).
- To Wasza wnuczka, wrócimy po nią pod koniec sierpnia. - przez kilka chwil stali w osłupieniu. Mina twojego ojca mówiła "co k*rwa?" (Bardzo polskie), natomiast Twoja matka. Cóż. Ona wyglądała jakby właśnie patrzyła na dwie kopulujące ze sobą meduzy w czapkach ze śmigiełkiem, a wokół nich tańczyły 4 psy bez przednich łap. Zanim zdążyli cokolwiek powiedzieć stałaś już przy Tomie. - Potrzebne rzeczy macie w torbach. Nie piszcie do nas i tak tego nie przeczytam. Buziaki. - Riddle skinął głową w ich stronę i oboje teleportowaliście się.
To będą cudowne wakacje.______________________________________
Macie krótki specjał, chyba najkrótszy do tej pory, ale zawsze coś.Dziękuję daliiaa7 ❤️
I JuliiaWeasley, bo podobno tego nie zrobiłam 💃
Jak sobie ze mnie żartujesz Julia, to sie pogniewamy moja droga-.- nie no, kcMiłego wieczoru kochani✨
CZYTASZ
Preferencje HP
FanfictionTak jak w tytule. Postacie: Syriusz Black (młody) James Potter (młody) Remus Lupin (młody) Draco Malfoy Cedrik Diggory Tom Riddle ( młody - 16 lat, kiedy miał jeszcze nos ) Okładka by @Idunka (oznaczona w spisie treści) 5.12.2020 - #7 w preferencjac...