,,Sky vstávej!" volala na mě z kuchyně teta.
,,Proč?" zařvala jsem na oplátku.
,,Skylar, do prdele už z tý postele fakt vylez nebo přijdeme pozdě." vrazil mi do pokoje bratr.
Nikdy se mi ráno do školy nechtělo, ale i přes to jsem neochotně vstala a zamířila k šatní skříni. Vytáhla jsem džíny a šedou mikinu, oblékla se a táhla plouživým krokem do kuchyně.,,Díky teto." usmála jsem se na May a pustila do snídaně. Hodiny ukazovali teprve sedm hodin. S nechápavým výrazem jsem se otočila na Petera.
,,Co je?" osočil se s plnou pusou.
,,Několik měsíců se snažím pochopit, proč vždycky tak spěcháš." zúžila jsem na něj oči.
Můj bratr se jen křivě usmál a nechal můj dotaz nezodpovězený.Po snídaní jsem si šla pro batoh, obejmula tetu a spěchala ze schodů dolů dostihnout Petera.
,,Vidíš? Všechno stíhám." prohlásila jsem hrdě.
,,Dokonce si každý ráno stihneš i zasportovat." rýpnul do mě.,,Parker!" hned jak jsem zaslechla známý hlas vydala jsem se na druhou stranu chodby.
,,Nazdar!" objala mě hned Michelle.
,,Dobrý ráno." pozdravila jsem Ryana i Michelle.
,,Kde je zbytek?" rozhlédla jsem se zvědavě po školní chodbě.
,,Nevím, Luke vždycky chodí pozdě a Emily se před chvílí vypařila. No co už, jdeme směr učebna chemie." zavelela má kamarádka.Zapadla jsem do poslední lavice a čekala na Luka. Do učebny vešel bratr s Neddem. S Peterem se ve škole nebavíme, každý z nás má svoje přátele a jiné zájmy.
Se zvoním rozrazil dveře Luke. ,,O kolik, že zejtra tady bude dřív učitelka?" rýpla jsem si.
,,Hrozně vtipný. Ujel mi bus." snažil se bránit.
,,Pořád ten stejnej už rok? Hm, jaká smůla." odvětila jsem.<>
Vítám vás u další knizkyyy. Jsem hrozně ráda, že jsem se odhodlala napsat ff o Avengers. Jen chci upozornit, že kniha nebude podle filmů<3 love you all a u další kapitolky<3
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
FanfictionMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF