Večeře

1.4K 81 10
                                    

,,Pojďte někdo se mnou do Starbucks." žadonila Emily. Ryan souhlasil, tak jsem se přidala i já.

,,Myslela jsem si, že spadnu ze židle smíchy jak jsi to nandala Davis!" rozesmála se Emily a já se k ní musela přidat.
,,Parkerová jak to, že jdete pozdě na hodinu, bude to pozdní příchod. Paní učitelko jistě to znáte, nebo s vaším věkem jste spíš znala. Menstruace." imitoval naši dějepisářku Ryan.
Vyvázla jsem sice s poznámkou, ale tohle jsem si nemohla odpustit. Emily si utírala slzy od smíchu. Abych zakryla úsměv, strčila jsem si do pusy brčko a nasákla příjemně studenou kávu.

,,Odskočím si." přerušila jsem Emilyn výklad o minulém víkendu, který strávila buď opilá nebo s kocovinou.

Vylézala jsem z kabinky a srazila se s MJ. Její kudrnaté vlasy se nedalo přehlédnout. Usmála jsem se na ní. Trochu zvedla koutky rtů, ale opětovaným úsměvem by se to nazvat nedalo. Přišla jsem zpět k našemu stolu a vzala do rukou mobil.
May: Skylar, jsi v pořádku? 
Skylar: Promiň teto, byla jsem ještě v kavárně, už jdu domů.
,,Co je?" ptal se tázavě Ryan a nahlédl mi do mobilu.
,,Teta May, mažu dom. Zítra!" sebrala jsem si svoje věci a vyšla ze zelené kavárny.

,,Jsem doma!" křikla jsem ze dveří, ale nikdo neodpověděl. Zvědavě jsem nakoukla do obýváku.
,,Ahoj, Sky." pozdravil mě Stark.
,,Dobrej, jen si vezmu jablko a mizím." vysoukala jsem ze sebe. Sebrala jsem ovoce a zmizela v pokoji.
Starka jsem znala spíše jen od vidění. S Peterem často probíral život superhrdiny, ale málokdy jezdil až do Queensu. Spíše posílal soukromá letadla, aby můj bratr mohl trávit víkendy v New Yorku. Nasadila jsem si sluchátka a znaveně padla do peřin. Po několika minutách jsem se začala nudit. Pohled mi padl na rádoby pohozenou školní tašku vedle psacího stolu. Mírně jsem nakrčila nos při představě učení. Líně jsem svou kostru poskládala do vzpřímeného postoje. Sluchátka vytrhla z uší a příliš pomalou chůzi se dostala do kuchyně.
,,Co bude k večeři?" pronesla jsem jakoby mimochodem.
,,Nic, jsme pozvaní na osmou na večeři s Tonym." oznámila mi teta.
Já měla hned jasno: ,,Do New Yorku večer nejedu."
Abych svůj názor lépe prosadila, dramaticky jsem zamávala rukama na náznak odporu. 
,,Pokud odoláš přemlouvání Petera." mihl se tetě na tváři úšklebek.
,,Pche, samozřejmě." odfrkla jsem si a pokojně se vrátila k lásce mého života-posteli.

Za několik minut se ve futrech otevřených dveří objevil Peter se štěněcím výrazem.
,,Zapomeň." zavřela jsem oči, abych se nedívala do jeho prosícího obličeje.
,,Po večeři půjdeme na párty." vytahoval argumenty.
,,O důvod víc, proč tam nejít." zasmála jsem se.
Peter na mě zúžil oči a usilovně přemýšlel, jak mě přemluvit.
,,Mám pozvánky." řekl.
Celé mé tělo ztuhlo. Dbala jsem na etiketu a pokud mě Stark oficiálně pozval, odmítnutí bez vysvětlení je více než neslušné. Kdybych si cokoliv vymyslela, tak by mu Peter stejně řekl pravdu. Tony Stark v jeho životě představoval otce. I přes všechnu aroganci a sarkasmus jsem poznala, že mu na Peterovi záleží více než dokáže přiznat. Můj bratr by pro něj udělal opravdu cokoliv. Snaží se mu vyhovět ve všech směrech, až to občas přežene a dostane se do průšvihu, ale stejně ho to nezastaví ve snažení.
,,Dobrá, půjdu." svěsila jsem poraženecky ramena a vykouzlila mu na tváři nádherný úsměv.
,,Za hodinu odjíždíme." mrkl na mě, než odešel. 

Dvacet minut se pozoruji v zrcadle a nelíbí se mi nic, co na sebe navleču. Unaveně si promnu obličej a vyjdu z pokoje za bratrem. 
,,Petere? Co si mám vzít kurva na sebe?!" beznadějný tón v mém hlasu nepřehlédl.
Když jsem vkročila do jeho pokoje, mé tělo strnulo. Právě si upravoval kravatu. Překvapením se mi rozšířili oči. Pár vteřin poté jsem vybouchla v hurónský smích. Peter nadzvedl jedno obočí.
,,Je to jen večeře." nechápala jsem.
,,S pozvánkou, obsluhou a v jedné z nejluxusnějších restaurací v NY." oznámil, jakoby se nechumelilo.
,,Cože?!" můj hlas se zvedl o oktávu výš.
,,Nekoukej tak na mě. Běž si něco půjčit od May. Jak znám tvůj šatník, nic slušného na tuhle událost nemáš." přeměřil si mě. 
,,Zabiju tě." zanadávala jsem.

-----------------------------

The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat