Večírek

862 42 20
                                    

,,Skylar? Jseš v pohodě?" začal mě hned objímat Ryan.

,,Jo jsem v poho." odvětila jsem.

,,Měli jsme hrozný strach." přicupitala ke mě Emily.

,,Nechci se už o tom bavit. Všechno vám řeknu, ale ne dneska." ukončila jsem debatu s úsměvem.

Nastalo hromadné objetí. Potom jsme všichni zašli do školy. Kluci měli košile a holky šaty nebo sukně.

,,Jenom můžu mít otázku?" začal znovu Luke.

,,No povídej." povzdychla jsem si.

,,V čem seš vylepšená nebo jak to říkali?" řekl zamyšleně.

,,No, mám rychlejší reflexi." plácla jsem první co mě napadlo. Nikdy neviděli moje ruce svítit a tak to mělo zůstat.

,,Však ale vylepšeným se říká dvojčatům Maximoff." zamyslela se Emily.

,,Vylepšený je široký pojem." kroutila jsem se z toho co to šlo. Vypadá to, že to sežrali.

,,A kam tě vlastně potom vzal Iron man?" vložila se do toho Michell.

,,Řekla jsem, že se o tom nechci bavit." zpražila jsem je pohledem a oni konečně zavřeli pusy.

,,Dobrý den milá třído." vešla do učebny třídní.

/po vyučování/

,,Zítra bychom někam mohli zajít ne? Když už jsou ty prázdniny." napadlo Emily.

,, Určitě bychom mohli někam vyrazit." zakývala jsem souhlasně hlavou.

,,Co i dneska večer zajít do nějakého klubu?" navrhla Michell.

Vzpomněla jsem si, že dneska má být ten večírek, který jsem slíbila Tonymu. A dva za večer asi nestihnu. Bylo ale teď důležitější se sblížit s Avengers. S partou můžu klidně chodit celé prázdniny.

,,Sky jdem?" přišel k nám bratr.

Emily celá zrudla. Všichni jsme moc dobře věděli, že se jí Peter líbí.

,,Ahoj." pípla Emily.

,,Jo čau." odbyl jí.

,,Jo jdu." rozloučila jsem se a odešla z bratrem.

Za rohem na nás čekal Tony. Super, jestli mě teď někdo uvidí, už mi v životě nedají pokoj. Celý dnešek se ve škole mluvilo jen o tom, co se stalo na zápase. Doufala jsem, že nikdo neviděl jak mi zářili ruce.

---

,,Večírek začíná v 18. Všichni tam povinně budete." vešel do obýváku Tony.

,,Holky? Jdeme nakupovat?" vypískla Wanda.

,,Teď bude v obchoďáku hodně lidí. Nechci aby se vědělo, že jsem tady s vámi." ošila jsem se.

,,Se za nás stydíš?" ušklíbl se Clint.

,,Ne ale nikdo krom vás a Michell neví, že tady bydlím. A bojím se, že by měli podezření. A mohlo by se přijít i na ty schopnosti a jediné, co s nimi chci je to, abych je uměla ovládat a nemusela používat." vychrlila jsem.

,,Ty nechceš být Avenger?" podíval se na mě zaraženě Clint.

,,Ne." pípla jsem polohlasem. Tušila jsem, že by je to mohlo naštvat.

,,Takže ty máš schopnosti, mohla by jsi být světu užitečná a ty to nechceš?" optal se Steve.

,,Ne. Chci žít normálně." podívala jsem se na něj omluvně.

The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat