Hledá se Bucky

597 40 5
                                    

Ráno jsem se vzbudila docela brzo. Už to byl týden od mé záchrany. Bruce přišel na lék, jak ze mě ty toxický svinstva dostat, co do mě Hydra napíchala. Začala jsem trénovat i na agentské zkoušky, zatím mi všechno šlo. S bratrem jsme se zase více sblížili, což mi chybělo. Trápil mě ale Bucky, po kterém nebyly ani stopy. Stark se ho snažil najít, ale nedařilo se a Steve z toho byl celý na nervy. Oblékla jsem se do sportovního, protože jsem byla domluvená se Stevem na ranní běh.

,,Dobré ráno." pozdravila jsem ho s úsměvem.

,,Dobré." pousmál se.

,,Kdo bude poslední, kupuje zmrzlinu." určila jsem sázku a vyběhla. 

Moje kondička se vylepšila, i díky pokusům Hydry. Byla jsem skoro stejně rychlá jako Steve. Tuhle trasu, jsem si ale prošla už včera a objevila jsem zkratku, o které doufám Cap nevěděl. Nechala jsem ho schválně předběhnou a jakmile mě neměl na dohledu zabočila jsem prudce vpravo. Přidala jsem na tempu a zanedlouho jsem byla u mostu, kde byl cíl.

,,Kde se touláš?" ptala jsem se otráveně Ameriky.

,,Porušuješ pravidla." namítl.

,,Žádná nebyla." ušklíbla jsem se a krokem šla zpátky.

,,Dobře vyhrála jsi." přiznal. 

Vítězně jsem se usmála.

--

,,Mám Buckyho." oznámil Tony, který přišel do obýváku,

,,A nedostatek spánku." podotkla jsem při pohledu na kruhy pod očima a hromadu hrnečků od kafe, které nesl z dílny. Moji poznámku ale ignoroval. 

,,Za hodinu vyrazíme." zavelel Steve a odešel. 

,,Pro tebe mám oblek." ukázal na mě Tony.

,,Fakt? Jakej?" koukala jsem nevěřícně.

,,Pojď za mnou." vybídl mě s úsměvem.

Vyletěla jsem ze židle jako na jehličí. Nedočkavě jsem se za ním rozběhla.

,,Je doufám bílej?" podezírala jsem ho. 

,,Nech se překvapit." ušklíbl se šibalsky.

Konečně jsme došli do dílny. Uprostřed stál můj oblek. Vysoké kozačky na vázání po kolena vylepšovaly trysky a pouzdra na dýky. Okolo boků byl pás s pistolemi a místa na další zbraně. 

,,Wow

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Wow." vydechla jsem překvapeně. 

,,Nemáš za co." opřel se o futra dveří Tony, ,,Má i trysky, takže se můžeš vznášet."

Vrhla jsem se mu okolo krku: ,,Děkuju." 

Jen mě přátelsky poplácal po zádech a vyhnal z pracovny se slovy: ,,Vem si ho a běž se nachystat, za chvíli vyrážíme. "

The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat