Poslední kapitola

647 37 17
                                    

Po Stevově odchodu jsem se vrátila zpět do pokoje nachystat si věci na víkend. Už jsem měla skoro vše sbaleno, ale vyrušilo mě zaklepání dveří do kterých vešla Jessica. 

,,Chystáš se?" nakoukla do kufru. 

Zakývala jsem hlavou na znamení souhlasu a padla únavou do postele. Daly jsme se do řeči a povídaly si jako kdybychom se neviděly několik měsíců. Líbilo se mi na ní, že jsem se s ní měla vždy o čem bavit a nebyly to trashtalky. Obě dvě jsme se nemohly dočkat Malibu. Byly jsme skoro jako sestry. Poslední dobou v Toweru tráví opravdu hodně času především se mnou a Pietrem. Jsem ráda že tu je a ona taky, protože se poslední dobou hodně hádá s rodiči a tady je vždycky vítaná. 

Steve

Netrpělivě jsem čekal před restaurací a hledal lesklé čokoládové vlasy a sebevědomý krok Sarah. Nebral jsem to jako rande nebo něco podobného, spíše jako seznámení s někým novým. Konečně jsem postřehl krok drobnější sebevědomé dívky, kráčející přímo ke mně s úsměvem na rtech. 

,,Ahoj." objala mě letmo.

Pozdravil jsem ji na oplátku a nabídl rámě. Nad mým gestem se pousmála. Několikrát týdně jsem slýchával do Sky, že tyhle zastaralý gesta jsou strašně hezký a holku to potěší, tak jsem se snažil řídit jejími radami. Dnešní kluci prý nepodrží ani dveře, ale pro mě to byla samozřejmost. Vešli jsme do VIP zóny, kde nebylo tolik lidí a bylo to daleko od zvědavých nosů novinářů a médií. Usadil jsem ji na židli a sám si sednul naproti. Objednal nám víno a dal se s ní do řeči: ,,Co vlastně děláš?" 

,,Pracuju jako servírka v kavárně." odpověděla s úsměvem, ,,Tebe se ptát nemusím, ale zajímá mě jedna věc. Jak moc se dnešní svět liší od toho před 70ti lety?"

,,Hodně," pousmál jsem se, ,,návyky dnešní doby jsou úplně jiné a společnost se jinak dělí. Předtím byly například ženy byly brány s respektem a s úctou. Teď když slyším jak někteří chlapy pokřikují na dámy v sukni sprostě je mi z toho špatně. Sama máš vlastně zkušenost." 

Když jsme se potkali poprvé nějací chlapy, tak okolo 40, na ni sprostě pořvávali a měli narážky na její oblečení, tak jsem ji raději svezl, aby jí něco neudělali. Bohužel ale takových mužů jako já není tolik a ženy nám často kvůli těmhle hovadům nevěří. 

,,Děkuju ještě jednou za to svezení." vyrušil mě její zvonivý hlas z myšlenek.

,,Nestojí za řeč. Měla by to být samozřejmost." vysvětlil jsem.

,,Máš pravdu, ale hold dnešní doba je taková jaká je." povzdechla si. 

Z hlavní části restaLOurace šel slyšet ruch, ale svoji pozornost jsem věnoval hlavně Sarah. Ona svůj pohled stočila ke dveřím. 

,,Rogersi." kývl na pozdrav Tony.

,,Tony." odpověděl jsem tónem, aby co nejrychleji vypadl. 

,,Tati! Pepper!" vykřikla Sarah.

---------------------------------------------------

Je tady poslední kapitola. Ještě dneska vyjde velká děkovací<3 Konec jsem nechala otevřený a knih vyjde v pátek nebo o víkendu, abych vás trochu napjala. 

Co si myslíte o konci?

Jak bude Stevovi, když zjistil, že šel na schůzku s dcerou Starka?

LOVE YOU<3

The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat