,,Ahoj Jarve." pozdravila jsem ho do prázdné chodby.
,,Dobrý den slečno Parkerová. Slečna Wilsonová může chodit do vašeho pokoje, obývacího pokoje a kuchyně." obeznámil nás a my jen v tichosti vešly do výtahu.
Na chodbě panovalo podivné ticho. Asi ostatní měli misi nebo něco takového. Mávla jsem nad tím rukou a Michelle vtáhla k sobě do pokoje.
,,Tohle je tvůj pokoj?" vydechla úžasem.
,,Jo už to tak bude. A to jsi neviděla koupelnu." otevřela jsem dveře od koupelny a ona do ní pomalu vkročila
,,Wau." vydechla úžasem: ,,Proč já nemám bráchu spidermana?"
,,Věř mi není to žádná výhra." usmála jsem se a lehla do postele.
,,Teď se ale jdeme chystat." zavelela a otevřela velkou šatní skříň naproti postele.
Opřela jsem se o lokty a čekala co vykouzlí.
,,Máš pořád Ryanův dres?" povytáhla obočí.
,,Jo někde by tam měl být." zvedla jsem se a šla jí pomoct s hledáním.
Po asi deseti minutách ho Michelle našla.
,,Teď se jdeme namalovat. Musíme se těm klukům přece líbit." zavískala.
,,Stejně se jim líbíme i bez toho." pronesla jsem egoisticky.
Michelle se líbil jeden kluk z týmu, takže vždycky muselo být vše dokonalé.
,,Máš vlastně něco pořád s Lukem?" podívala se na mě, ale tím si rozmazala linku.
,,Doprdele." zanadávala.
,,Ne už nějakej ten pátek." odvětila jsem a šla jí pomoct s líčením.
Měla jednoduché černé tenké linky, řasenku a jemný lesk na rty. Nutno podotknout, že vše bylo moje, ale na to už jsem si za ten rok zvykla.
Já si oči zvýraznila řasenkou a vyžehlila vlasy.
Z chodby se ozval hluk.
,,Čekej tady." přikázala jsem jí a vylezla z pokoje.
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
FanficMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF