Přípravy

469 36 3
                                    

,,Parkerová!" mávala na mě Michell z konce chodby.

Jemně jsem zamávala nazpátek, zavřela svoji skříňku a vyšla za ní. Objali jsme se na pozdrav a vydaly do učebny. Ryanovi dneska bylo blbě, takže zůstal doma.

,,Jsem ve škole pár dní a už chci aby byly zase prázdniny." stěžovala si.

,,Pořád ještě existujou víkendy." připomenula jsem jí a zapadla do lavice.

,,Prý o víkendu čtvrťáci pořádají nějakou kalbu." vzpomněla si.

,,Jo já tam nejdu. Jedeme s May pryč." mávla jsem nad tím rukou.

,,Dlouho jsem ji neviděla. Jak se vlastně má?" ptala se.

,,Všechno dobrý. Teď se dokonce stěhuje do NY, abychom ji měli blíž." pousmála jsem se.

Tím naše debata skončila, protože ji přerušil začátek hodiny. Zítra je pátek, kdy odlétáme s Avengers na zaslouženou dovolenou. Nemůžu se dočkat teplého moře a slunečného počasí. Ještě jsem tam sice nebyla, ale cítila jsem, že to bude užitý víkend a snad i Bucky se odreaguje. Celý týden je nervózní a nevrlý, nikomu ale nechce říct proč. Chová se odtažitě a je většinu času zalezlý v pokoji nebo trénuje. Tento chlap mi vyčítal, že se přemáhám a sám se teď chová úplně stejně. Vmetla jsem mu to už jednou do ksichtu, ale vedlo to jen k další hádce. Ještě k tomu musím po škole pomoct Stevovi na jeho schůzku. Prý jednou jel v dešti a nechtěl, aby ta holka šla sama tmavými ulicemi New Yorku tak ji svezl jako správný gentleman a ona mu té dala kontakt. Byla to pro něj schůzka po opravdu dlouhé době, takže měl nervy na pochodu, ani jsem se mu nedivila. Dojede pro mě po škole, protože mám až do pěti a on má v 7 to randíčko, takže abych ho stihla načančat. Jemně jsem se pousmála nad tím slovem.

,,Přijde vám na druhé světové válce něco k smíchu slečno Parkerová?" vytrhla mě ze zamyšlení učitelka.

,,Ani ne." odsekla jsem.

Zazvonilo, což znamenalo konec celodenního vyučování. Letmo jsem se rozloučila s Michell a odešla na parkoviště, kde měl čekat Cap. Měl štěstí, že přijel na čas. Nasadila jsem si helmu a on vyrazil směr Tower.

,,Jak bylo ve škole?" zeptal se Stark v kuchyni.

,,Málem jsem to nepřežila." přeháněla jsem.

Jen se ušklíbl a odešel.

,,Sky? Můžu s tebou mluvit?" zeptal se opatrně Bucky.

Kývla jsem na souhlas a odešla s ním do jeho pokoje: ,,Povídej."

,,Peggy...zemřela." posmutněl.

Zalapala jsem po dechu: ,,Ví o tom Steve?"

,,Ne, musím mu to říct, protože v neděli se koná pohřeb." dodal.

,,Od kdy to víš?" zajímala jsem se.

,,Tejden." povzdechl si.

Mrzelo mě, že se kvůli tomu trápil. Hlavně kvůli Stevovi, protože on k ní měl nejblíže. Bucky ji sice taky znal, ale ne tak dobře jako Kapitán. Objala jsem kolem ramen a šeptala mu uklidňující slova. Oba jsme se po chvíli shodli na tom, že bude nejlepší mu to říct zítra, nebo dneska, ale až večer. Dala jsem mu ještě pusu na rozloučenou a odešla jsem jeho pokoje.

,,Tady to vypadá jako po výbuchu!" zhrozila jsem se po příchodu do Stevova pokoje.

Stál v trenkách před skříní a z ní vyhazoval saka, košile, vesty a kalhoty. Prostě vše, co mu přišlo pod ruku. Vystrašeně na mě zíral.

,,Tak jo, jde se do práce. Já ti vyberu oblek, ty se běž osprchovat, protože páchneš jako skunk. Pak dořešíme zbytek." zaúkolovala jsem ho.

Bez jakéhokoliv slova zalezl do koupelny. Já se začala probírat kupami obleků, abych našla nějaký nepomačkaný. Měla jsem vybráno i uklizeno a Steve vylezl z koupelny. Voněl jemnou kolínskou a tvář měl hebkou jako dětskou prdelku. Oblékl se do mého výběru a já souhlasně zakývala hlavou. Kdyby se takhle oblékl, taky bych s ním někam šla. Myšlenky jsem zahnala zatřepáním hlavou.

---------------------------

Předposlední kapitola je tadyyy<333 nemůžu se dočkat na to, co řeknete na předposlední. Tato je taková nudnější já vím, ale toto nechci jen tak prozradit. Máte se opravdu na co těšit! Řečnické otázky psát nebudu, protože mě žádné nenapadají. Tuhle kapitolu chci věnovat  @96321eve a tím jí říct jedno velký DÍKY za všechny komenty a voty<333

LOVE YOU THREE THOUSAND<3

The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat