Nejsem malá

848 48 7
                                    

Zašla jsem k sobě do pokoje. Odhodila jsem batoh a vytáhla ze skříně obyčejné šedé tepláky a mikinu. Zamířila jsem do obýváku. Chtěla jsem co nejdříve zapadnout do party, protože to vypadá, že tady nezůstanu jen tejden. 

,,Za půl hodiny v párty patru. Jdou se slavit narozeniny Sky!" vykřikl Tony s panákem v ruce.

,,Mě už dneska nikdo nikam nedostane. Jsem hrozně unavená a zítra musíme s Peterem vstávat do školy." zavrhla jsem.

,,Ale v pátek možná jo." mrkla jsem šibalsky na Tonyho a z lednice vytáhla jogurt.

Zajiskřilo mu v očích. Musela jsem se pousmát.

,,Hele asi jsem neměla tady úplně dobrý začátek, ale chtěla bych to napravit. Nevypadá to, že bych tady zůstala jen týden a nechci mít vyhrocený vztahy. Jediné, co chci je, aby jste mě nikdo nenutili na ošetřovnu. Jen v případě, že půjde o život." sjela jsem pohledem Barnese. 

Zvedl ruce do obranného gesta.

,,Myslím ,že všichni souhlasíme." chopil se slova Tony a podal mi ruku. Já ji přijala.

,,Dobře. Jdu spát dobrou." rozloučila jsem se a narychlo ještě obejmula Petera.

,,Dobrou sestřičko." šeptl mi do vlasů.

Hned jak jsem se zachumlala do postele, tak jsem upadla do říše snů.

Tony

,,Myslím si, že by mohla být dobrá posila do našeho týmu." řekl Steve vážně, co Sky odešla. 

,,Steve..." napomenula ho Natasha.

,,Nebude sem chtít. Bude jí stačit, když ty schopnosti bude zvládat. Nechci ji vystavovat nebezpečí. Je jen otázkou času, kdy se provalí, že tady máme nového vylepšeného a bude průšvih." prohlásil Peter.

,,Ale rychle se učí, mohla bych ji to zkusit naučit během měsíce maximálně dvou." souhlasila Wanda se Stevem.

,,Je tady více věcí, co s ní musíme vyřešit." vstoupil do toho zamyšleně Rhodney.

,,Třeba její oslavu narozenin." vložil jsem se do toho s úsměvem. 

,,Nebo to, že uzvedla Mjollnir." řekl vážně Rhodney.

,,Tady to nemá cenu. Jdu spát." popadl jsem panáka a odešel.

Skylar

Probudila jsem ještě před zazvoněním budíku. Půl páté. Pomalu jsem se vyhrabala z postele a došourala ke skříni. 

Vytáhla jsem černé sportovní kraťasy a šedé oversize tričko. Vlasy jsem si svázala do culíku.

Popadla jsem sluchátka a vyběhla ven z Toweru. Ráno běhat jsem nebyla nějaký ten pátek. Už se pomalu rozednívalo. Doběhla jsem na pláž a sledovala východ slunce. V tom se mi ozval mobil. 

,,Ano?" promluvila jsem do sluchátek. 

,,Slečno Parkerová, shánějí se po vás." ozval se z druhého konce Jarvis.

,,Řekni, že jsem si šla zaběhat." odpověděla jsem s úsměvem s típla hovor. 

Už bylo načase běžet zpátky. Zvedla jsem se a vyběhla.

Ve dveřích jsem narazila do Steva: ,,Dobrý ráno"

,,Dobré, co ty tak brzo?" usmál se.

,,Šla jsem si po delší době zaběhat." zakřenila jsem a pokračovala v cestě.

The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat