Peter
Po cestě jsme všichni mlčky seděli. Nevěděl jsem, co si o tom celém mám myslet. Luke jí ale zatím nic neudělal, takže by nemusel mít důvod ani teď. Akorát se bude okolo Sky víc motat a snažit se ji dostat do Hydry. Zamířili jsme spletitými chodbami do zasedačky.
,,Co se děje?" vešel do místnosti Fury.
,,Skyin kamarád je z Hydry a ví, že má Skylar schopnosti." povzdychl jsem si.
,,Zatkli jste ho?" zeptal se s vážnou tváří.
,,Ne, došlo nám to až pár hodin potom, co odešel. Podle toho, co řekla Natashe se jí už jednou pokoušel dostat do Hydry, ale ona odmítla a pohádali se kvůli tomu. Za pár týdnů se usmířili a už o tom nepadlo ani slovo. A ten kluk je telepat. Sky nic z toho neví" dořekl za mě Tony.
,,Měli byste jí to říct a zatknout ho." rozkázal pirát.
,,Je to nebezpečné, když jí o tom řekneme. Ten kluk jí může vlézt do hlavy a všechno zjistit." zamítl jsem.
,,Máte pravdu pane Parkere, ale co chcete dělat?" kývl Fury.
,,Právě proto jsme přišli za vámi. Napadlo nás okolo ní nasadit nějaké agenty a toho kluka nechat sledovat." navrhla Nat.
,,To je dobrý nápad. A počkat, než udělá nějakou chybu. Ať ale Maximoff naučí Sky bránit její mysl." řekl Fury s kamennou tváří a odešel z místnosti.
Všichni jsme v tichosti vstali a vrátili do quinetu.
,,Bude v pohodě." objala mě Nat.
,,Doufám." vrátil jsem ji objetí.
--
,,Mám s ní teď trénink, tak se z ní pokusím ještě něco dostat." řekla Nat když jsme vycházeli.
,,Proč je ve výtahu mokro?" zarazil se Clint.
,,Jarve? Proč je mokro i po cestě do obýváku?" divil se Tony.
,,Pan Barnes, slečna Parkerová a dvojčata Maximoff byli v bazénu." oznámil Jarvis.
,,Nejsme tady hodinu a už je tady taková spoušť. Zavolej je sem." zanadával pan Stark.
Sky
Všichni čtyři jsme seděli u mě v pokoji a povídali si.
,,Teď si představte Furyho se záchvatem smíchu." vypadlo ze mě.
,,Zkusme někdy Furyho rozesmát." napadlo Pietra.
,,To je nemožný." prohlásila Wanda.
,,Máte se dostavit od obývacího pokoje." přerušil naši debatu Jarvis.
Všichni jsme se zvedli a šli do obýváku.
,,Proč je tady všude mokro? Co jste u všech Starků tady dělali?" ozval se naštvaný Tony.
,,Já a Wanda jsme v tom nevinně." bránila jsem nás.
,,Dobře, chtěli jsme holky zlechtat a ony před námi utekly výtahem a my je zastihly až v obýváku." prozradil Pietro.
,,Jak malý děti." usmál se Tony.
,,Na omluvu uvaříme oběd." vrátila jsem mu úsměv.
,,To bereme." souhlasil Clint.
,,Bucky a Pietro běžte koupit kuře." zaúkolovala jsem je.
,,Měla by jsi vymyslet náhradní jídlo, nemyslím si, že opravdu přinesou kuře." upozornila mě Natasha.
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
Fiksi PenggemarMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF