Jak naštvat Tonyho

772 43 4
                                    

Ráno jsem se probudila zase docela brzo. Oblékla jsem se a rozhodla se jít běhat. Dneska jsem měla ve škole krátkou výuku, protože zítra je vysvědčení. Odpoledne jsem ještě slíbila Ryanovi, že přijdu na jeho fotbalový zápas. Nabitý den docela.

Za poslední dva dny jsem si v Toweru zvykla. Už jsem tady byla skoro jako doma. Do party jsem taky docela zapadla. 

Na chodbě jsem se potkala se Stevem. 

,,Jdeme běhat?" nadhodila jsem.

,,Tak na co čekáme?" souhlasil a vydal se do výtahu. 

,,K pláži a zpátky, kdo prohraje skončí v bazénu." vykřikl Steve a vyběhl.

Na to že byl sedmdesát let zmrzlej, kondičku měl slušnou.

Snažila jsem se ho dostihnout, ale jak jsem dobíhala zpátky, už tam nějakou tu minutu stál.

,,Prohrála si." ušklíbl se a než jsem se vzpamatovala, měl mě přehozenou přes rameno a mířil k bazénu. 

,,ROGERSI NE!" snažila jsem vysmeknout. Měl ale mnohem větší sílu, jak by ne.

Nakonec jsem se vzdala.

Amerika se mnou hodil do bazénu. Na tělo se mi přilepila látka volného trička.

,,Mi ani nepomůžeš jo?" smála jsem se.

Podal mi ruku aby mi pomohl nahoru. To ale dělat neměl. Stáhla jsem ho za sebou. Voda byla příjemně teplá. Ještě že je léto. 

,,Tak pojď ty zrádkyně." škrábal se z bazénu Steve.

,,Však jdu." odbyla jsem ho a vylezla po žebříku. 

Společně jsme zašli do Toweru. Jeli jsme výtahem nahoru a Steve si mě opět přehodil přes rameno.

,,To už si děláš prdel ne?" řekla jsem otráveně.

,,Skylar slovník." napomenul mě.

,,Ale jdi s tím svým slovníkem do háje." odsekla jsem.

,,Sky, to máš za slovník a za toho Rogerse." řekl trochu hlasitěji. 

,,Mlčím." protočila jsem oči.

Vylezli jsme z výtahu a vešli do obýváku. 

,,Co si s ní dělal?" šklebil se Bucky. 

,,To ona prohrála." položil mě opatrně na zem. 

,,No jo." přiznala jsem se a zašla si pro džus. Tričko jsem měla pořád přilepené na těle, takže byla dokonale vidět moje postava. Měla jsem štíhlý pas a trošku větší boky, prsa takovej normál. 

Vyšla jsem z kuchyně a zamířila do pokoje se převléknout do školy. 

,,Slečno Parkerová, měla byste se dostavit do obýváku." ozval se tichým pokojem Jarvis.

Povzdychla jsem si a šla do obýváku.

,,Kdo snědl MOJE tři nutelly!" rozčiloval se Tony.

Všechny pohledy se upřeli na mě. Bucky, Peter a Steve zadržovali smích.

,,Skylar Evelyn Parkerová." zavrčel Tony a propaloval mě pohledem.

Zaskočilo mě, že mě oslovil celým jménem. 

,,Vlastně všichni." odsekla jsem.

,,Ale byl to tvůj nápad." nevydržel to Bucky a válel se po zemi smíchy. Steve si pusu zakryl rukou  a Peterovi se už taky cukali koutky. Ostatní jen napjatě sledovali naši přestřelku.

,,Ty nutelly byly za tu šlehačku. Teď už ale musíme do školy." kývla jsem na bráchu a s hlavou vztyčenou vyrazila z Toweru.

,,Myslím si, že jestli to uděláš ještě jednou-" začal Peter.

,,-tak z toho budu mít ještě větší průser já vím." doplnila jsem ho.

,,Sky!" mávala na mě Emily.

,,Sorry padám. Po škole zajdu na Ryanův zápas, takže dneska nepřijdu na tréninky. Díky že mi děláš poslíčka bráško." poplácala jsem ho po rameni a vydala se za ní.

--

,,Dneska ve dvě vás dvě chci vidět stát na tribuně." rozkázal mně a Michell Ryan.

,,Jasně šéfe, ale prvně se musíme trochu zkulturnit." rozloučila jsem se a s Michelle v patách odešla ze školy. Bylo 11, takže času jsme měly dost. 

,,Půjdem k vám?" navrhla Michell.

,,No asi ne." podrbala jsem na zátylku.

,,Proč?" zeptala se podezíravě.

,,Víš, nebydlím u tety May." musela jsem jí říct pravdu.

,,Jak to?" vyzvídala dál.

,,Ale musíš mlčet. Fakt drž jazyk za zuby." prosila jsem.

,,Jo jasně." odvětila a napjatě čekala na moji odpověď.

,,Bydlíme teď s bráchou v Avengers Toweru." povzdychla jsem si.

,,Děláš si prdel? Proč jsi mi o tom neřekla? Jdeme tam." vypískla nadšeně.

,,Já nevím jestli si tam můžu někoho vodit." byla jsem v rozpacích.

,,Tak zavolej bráchovi." pobídla mě.

Zvedla jsem mobil a vytočila ho.

,,Čau hele mám dotaz. Můžu si přivést do Toweru Michell? Přísahám jen ji. Byla by se mnou na pokoji." prosila jsem ho.

,,Jo, ale jen Michell, té věřím. Ještě jen zavolám panu Starkovi aby jí prověřil, ale jestli ji nezastaví Jarvis, tak může." odpověděl bratr.

,,Díky bráško." típla jsem hovor.

,,Tak jdeme, ale mám za tebe zodpovědnost, tak se prosím chovej normálně a nic neříkej. Mlč." poučila jsem ji.

,,Jo budu ticho a mluvit jen ve tvém pokoji." přísahala.

Povzdychla jsem si a vyšla směrem k Toweru. 

----------

Je tady druhá slibovaná kapitolka dneška<3 

Opravdu bude Michell držet jazyk za zuby?

A co fotbalový zápas? Bude vše podle představ?

Další kapitola zase zítra dopoledne, bude delší, takže vyjde jenom jedna, ale máte se na co těšit<3

LOVE YOU<3

----------

Tuhle kapitolu věnuji jako poděkování za votes<333

The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat