Uklidila jsem nádobí a zala si jetě pro mikinu. Měla jsem jít za Tonym do dílny, ale nevěděla jsem, kde je.
Na chodbě jsem narazila do Steva: ,,Ehm Steve? Neví kde má Tony dílnu?"
,,Úplně dole. Sjede výtahem." poradil mi s úsměvem.
Já jsem se jen děkovně usmála a vydala se směrem k výtahu.
Musela jsem jetě sejít několik schodů a po té jsem uviděla skleněnou stěnu a Tonyho.
Před s sebou měl informace a fotky mě. Přímo před sebou měl můj rodokmen. Zaklepala jsem a on rychle data schoval.
,,Jarvisi otevři dveře." poručil Jarvisovi.
Dveře se otevřely a já opatrně vela dovnitř. Bylo tam plno obleků, součástek, poházené prázdné kelímky a hrnky od kafe.
,,Co jste potřeboval?" zeptala jsem se.
,,Pojď si sednout," pobídl mě, ,,chci si promluvit o tvých schopnostech."
,,Promluvit si můeme, ale já o nich nic nevím." zarazila jsem ho.
,,Já vím. Proto jsi tady. Kadým rokem tvé schopnosti sílí. Naposledy, kdy se počítá včerejek, se ti to stalo před rokem viď? Jsi tady proto, aby ses je naučila ovládat a nebylo to nebezpečné ani pro tebe, ani pro ostatní. Pořád ale bádám nad tím, jak jsi uzvedla Mjollnir..." dořekl zamyleně.
Stála jsem s otevřenou pusou.
,,Jsem ráda, e se o mě takhle staráte, ale nejradi bych se toho zbavila. Nevím, jestli je nejlepí, abych tady zůstávala." zvedla jsem se ze idle a dala se na odchod.
,,První co, tak se musí uklidnit a vyslechnout mě. Těch schopností se zbavit nejde. Musí se to naučit ovládat. Má schopnost ovládat vzduch a elektrony v něm. Taky má vyí míru empatie. Tu díru na pánských záchodech jsem viděl a nechal opravit neboj." řekl se smíchem Tony.
Celá jsem zrudla: ,,Já byla na pánských...?"
,,Jo spletla sis dveře." usmál se Tony.
,,Já se omlouvám...." nevěděla jsem co říct. Cítila jsem se hrozně trapně.
,,V pohodě. Tady se ti nikdo za nic smát nebude. Chceme ti jen pomoct. Je to pro tvoje bezpečí." řekl u váně a vzal mě za ruku.
,,Ehm asi děkuju, ale neměla jsem to jednoduché." Vytáhla jsem ruku ze sevření a opatrně se poloila na idli.
,,Já vím. Vím víc ne si myslí, e vím. A nechám si to pro sebe neboj. Zítra po kole začne tréninkem s Wandou. Naučí tě to mít pod kontrolou. Jsi silnějí ne si myslí. Teď bě do výtahu na oetřovnu za Brucem na kontrolu." řekl mi.
,,Já na oetřovnu nejdu. Nejdu za ádným doktorem ani za nikým podobným. Ruku si oetřím sama. U mě tam prosím nikdy neberte." řekla jsem se strachem v hlase a odela k výtahu.
Peter
Ozvalo se zaklepání na dveře mého pokoje.
,,Dále!" křikl jsem.
,,Musí Sky dostat na oetřovnu. Bruce se jí musí podívat na tu ruku." přiel za mnou Bucky.
,,Tu tam nedostane ani za milion. Kdykoli se řekne slovo nemocnice nebo doktor, přeběhne jí mráz po zádech. Kdy ji tam vezme silou, zhroutí se." zamítl jsem to. Nebudu ji za ádnou cenu nutit tam chodit. Vdycky si ve raději oetřila sama ne aby někam la.
,,Tak ji tam dostaneme po dobrým." odpověděl rázně Bucky a práskl dveřmi. Ach jo.
Bucky
,,Jarve kde je Sky?" zeptal jsem se do prázdné chodby.
,,Právě přijídí výtahem pane Barnesi." odpověděl mi.
Vydal jsem se na druhou stranu chodby, kde právě cinkl výtah. Chtěl ji tam dostat. Měl jsem pocit, e musím. Moná měla i otřes mozku. O důvod víc.
,,Sky!" oslovil jsem ji, kdy vystoupila z výtahu.
,,Jo?" dola ke mě.
,,Musíme jít do výtahu a na oetřovnu." vychrlil jsem na ni a přistoupil o krok blí. O několik kroků ustoupila. Měl jsem o ni strach. Bral bych si za vinnu kdyby s ní něco bylo.
,,Ne nikam nejdu." řekla vyděeně a pokusila se mě obejít.
,,Musí za Brucem. Je to nejlepí doktor iroko daleko." zastavil jsem ji a chytl za ruku.
,,Nikam nejdu." řekla rázně a prsty ji začaly blikat.
,,Hlavně v klidu." řekl jsem opatrně abych ji jetě více nerozhodil.
,,Jak mám být v klidu, kdy mě chce vzít někam, z čeho mám hrůzu?" vyjela po mě a vysmekla se mi. Ruce přidávali na záři.
,,Co se tady děje Bucky?" vloil se do toho Steve.
,,Chci ji vzít za Brucem na kontrolu." odpověděl jsem s pohledem upřeným do jejích očí.
,,Tak na co čekáme? Jdeme." nařídil Steve.
,,Nikam nejdu! Měla jsem v tobě trochu důvěry, která se u ale ztratila." vykřikla Skylar sue.
,,Musí tam jít. Moná jsi měla otřes mozku." zkouel jsem ji znovu přemluvit.
,,Bucky má pravdu Sky." podpořil mě Steve. Ruce ji o to více přidaly na síle.
Riskl jsem to a vzal ji silně do náruče.
,,Ne! Pusť mě!" začala křičet ale já ji ignoroval. Rozbrečela se, čím fialové záře ustála.
Kývl jsem na Steva a vykročili jsme směrem k výtahu. Pevně jsem ji drel a ona pořád brečela.
------
Jak si myslíte e Sky zvládne nemocnici?
Odpustí to Buckymu, e ji tam vzal?
Proč z ní má vlastně strach?
Jinak k téhle kapitolce. Zatím jsou takový o ničem, ale brzy se to rozjede.
S kým si myslíte, e by měla Skylar být, jestli si získají její důvěru?
P.S.: Peterovi jsem tady troku změnila povahu na více ochranářského bráchu. Komu to vadí, tak se omlouvám. Jinak v tomto příběhu je i Pietro naivu, ale Vision tady není. Clint nemá rodinu.
Toť ve a doufám, e vás příběh baví, i kdy mi moc zpětnou vazbu nedáváte a vidím jen přečtení...
LOVE YOU<3
---------------------
Tuhle kapitolu věnuji jako poděkování za votes<33
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
FanfictionMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF