Sky
Ráno mě probrali sluneční paprsky, které hřáli na tváři. Pomalu jsem rozlepila oči. Byla jsem u sebe v pokoji. Poslední co si pamatuju ze včera, je to že jsem dopila druhou číši toho pití a s Lokim jsme vyšli z paláce, potom mám okno. Otočila jsem se na bok. Na nočním stolku byla sklenice s vodou a miska s jogurtem, nebo to alespoň vypadalo jako jogurt. Sedla jsem si a pustila se do jídla.
,,Za hodinu máte být před Biffrostem." vešla do pokoje bez zaklepání služebná.
Leknutím jsem nadskočila: ,,Děkuji za snídani."
,,Nemáte za co." usmála se a vzala mi tác s prázdnou miskou. Nachystala jsem se a sbalila si věci.
,,Jdu se rozloučit." přišla Jane.
,,Děkuju že ses o mě starala." objala jsem ji. Něco mě ale píchlo na paži. Sykla jsem bolestí a Jane pustila. Měla jsem tam cejch?
,,To co to je?" dívala jsem se zděšeně.
,,Včera ses opila a nechala si udělat cejch, pomocí kterého jsi propojená s Lokim." povzdychla si.
,,Cejch? Já jsem blbá." plácla jsem se do čela.
,,Když budeš potřebovat pomoct nebo budeš v ohrožení, Lokimu začne cejch svítit. Taky ho dovede k tobě, když budeš potřebovat pomoc. Funguje to i naopak." vysvětlila.
,,Alespoň něco." zabručela jsem a popadla kufry.
-----
,,Jsem doma!" zakřičela jsem od výtahu.
Z kuchyně vylezla Nat s Pepper: ,,Ahoj! Povídej."
,,Thore vysvětli jim to. Mám kocovinu." chytla jsem se za hlavu.
Thor se usmál a všechno jim vysvětlil.
,,Takže Sky zvedne Mjollnir proto, že má v sobě královskou krev." ukončil vysvětlování.
Až teď mi to docvaklo, já jsem vlastně princezna?
,,Dobré jitro princezno Asgardská." uklonila se ze srandy Nat.
,,Není princezna. Má v sobě královskou krev, ale dědova sestra se vzdala práva nároku na trůn, takže ho nemá ani ona." vyvrátil domněnky Thor.
,,Teď jsem si oddechla." přiznala jsem se smíchem.
Popadla jsem kufry a zašla k sobě do pokoje.
,,Jsem rád že jste zpátky slečno." přivítal mě Jarvis.
,,To já také. Kde jsou ostatní?" ptala jsem se.
,,Pan Stark včera pořádal večírek-" začal.
,,Dobrý to mi jako vysvětlení stačí." zarazila jsem ho.
Kufry jsem nechala kufry a zamířila do party patra.
,,Tak já se vrátím z Asgardu a vy se tady válíte." nadávala jsem.
,,Mluv potišeji." okřikl mě Stark.
,,Ty jsi zpátky!" probral se Peter a dobelhal za mnou.
,,Chyběl jsi mi." objala jsem ho.
,,Ty mě taky." oplatil mi objetí.
,,Všem si nám chyběla." utrousila Wanda a pomalu se zvedala ze země.
Všichni se pomalu zvedli a nasáčkovali do výtahu.
,,Běžte napřed." poslal je Bucky a mě zatáhl trochu stranou.
,,Přemýšlela jsi o tom?" začal.
,,Upřímně? Ne. Myšlenky jsem měla někde jinde, ale nemyslím si, že je teď dobrý nápad jít do vztahu." přiznala jsem.
,,Takže to všechno pro tebe nic neznamenalo?" urazil se.
,,Znamenalo, ale teď nebudu dobrá přítelkyně." odbyla jsem ho a rozešla se k výtahu.
Bucky tam zůstal stát jako opařený. Jen jsem si tiše povzdychla a odjela. Byla to pravda, co jsem mu řekla. Neříkám že spolu nemůžeme být, akorát bych mu teď ubližovala. Sedla jsem si na volné místo mezi Wandou a Stevem.
,,Co chtěl?" vyptával se Steve.
,,Co ti je do toho?" odsekla jsem.
Nechtěla jsem se o tom bavit.
,,Je to můj nejlepší kámoš. Stejně se to dozvím." mykl rameny.
,,Odmítla jsem ho." povzdychla jsem si.
Wanda zalapala po dechu. Steve se na mě zaraženě podíval.
,,Nebyla bych teď dobrá přítelkyně." pokračovala jsem, ale na jejich tvářích se nic nezměnilo.
Bucky
Byl jsem v šoku z toho co mi řekla. Doufal jsem, že si uvědomí, že pro mě opravdu hodně znamená a já doufal, že něco znamenám pro ní. Ona mi řekne, že by teď nebyla dobrá přítelkyně. Nechápal jsem ji. Byl jsem z toho špatnej, protože jsem věřil, že bych mohl najít někoho, kdo mě bude mít rád takovýho jakej jsem. Sedl jsem na židli a vytáhl whiskey z poličky.
,,Pitím to nevyřešíš Bucky." ozval se Stevův hlas.
,,A jak to vyřeším?" zeptal jsem se ironicky.
,,Takhle ne. Dej jí čas." radil.
,,Času jsem jí dával tolik a stejně se nic nezměnilo." křičel jsem, ,,potřebuju na vzduch." skleničkou jsem hodil o zeď a zmizel ve výtahu.
Procházel jsem se ulicemi NY s kapucí na hlavě, aby mě moc lidí nepoznalo. Zašel jsem do jedné z tmavších ulic. Byla slepá. Otočil jsem se na patě a chtěl se vrátit zpátky, ale za mnou stálo asi třicet ozbrojenců. Udělali uličku, aby prošel chlap s červeným deníkem, kde byla namalovaná černá hvězda uprostřed.
,,Ne ne.." zanadával jsem.
Rozběhl jsem se proti nim, ale chlap už začal přečítat. Moje nohy zpomalovaly, ztrácel jsem nad sebou kontrolu. Dořekl poslední slovo.
,,Připraven k rozkazům." vyšlo ze mě.
-----------------------------------
Další kapitola je tady, ale dneska už poslední.
Co chce Hydra od Buckyho?
Spraví se to mezi nimi?
Najde se kámen reality?
LOVE YOU<3
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
FanfictionMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF