Chodily jsme jen tak po ulicích NY. Luke měl ruku okolo mých ramen. Každých pět minut jsme se málem skácely smíchy.
,,Na takovýhle záchvaty jsem nebyl připravenej." rozdejchával to Luke.
,,Taky ne." vyhrkla jsem a začala se smát znovu. Už ani nevím, čemu jsme se smáli.
,,Jdem na zmrzku." rozhodla jsem a zamířila ke stánku.
,,Dvě čokoládové." objednala jsem u prodavačky.
,,Zvlášť nebo dohromady?" zeptala se prodavačka.
,,Dohromady." vyšlo z nás jednohlasně. Další záchvat smíchu.
Prodavačka jen protočila oči: ,,Dva dolary."
Luke jí podal částku a podal nám zmrzliny. Sedli jsme si na lavičku a spokojeně se ládovali.
,,Příště platím já." usmála jsem se.
,,Jseš holka. Já mám platit." zavrhl Luke.
,,To je nefér." zaúpěla jsem, ale neodporovala.
,,Ale je." zasmál se.
,,Sky musíme jít." promluvil na mě cizí chlap. Měl kšiltovku v očích a podle hlasu jsem ho nepoznala.
,,Nikam s váma nejde jak vůbec znáte její jméno?" stoupl si přede mě Luke. Věděl co se dělo na základce a nechtěl, aby se to opakovalo.
,,Skylar vstaň a pojď." vybídl mě znovu neznámí.
,,Už jsem řekl. Vypadni než ti jednu natáhnu." zasyčel Luke.
Neznámí
,,Skylar." musel jsem zvýšit hlas.
Byli jsme v Central Parku, který byl plný lidí, nemohl jsem si dovolit aby mě někdo poznal. Ohrozilo by jí to. Ten kluk stál pořád tvrdě přede mnou.
,,Nikam nejde. Volám cajty Sky." prohlásil a otočil se směrem k ní.
,,Skylar musíš za Wandou." povzdychl jsem si a doufám, že jí to došlo.
,,To je v pohodě Luku, půjdu s ním." řekla. Dobrá, pochopila to. Teď ještě doufám, aby ji ten parchant pustil.
,,Nikam nejdeš." zastavil ji a chytl ji za pas.
,,Luku to je dobrý. Je to můj strejda." uklidňovala ho.
,,Tak jakto, že jsi ho předtím nepoznala hm?" prohlásil podezíravě.
,,Dlouho jsem se s ním neviděla. Trvalo mi než jsem si vzpomněla." zalhala.
,,Neumíš lhát Skylar." podíval se jí přímo do očí, ale pustil ji.
,,Jestli se jí něco stane, letíš do basy." křikl na mě.
V tichosti jsme se rozešli k motorce.
,,Jak jsi mohla zapomenout na trénink s Wandou a k tomu nezvedat nikomu mobil? Až Jarvis tě musel najít. Měli jsme strach, jestli jsi nezdrhla." přerušil jsem hrobové ticho.
,,Promiň Steve. Netušila jsem, že mám trénink." řekla omluvně.
,,Ale Tony ti to říkal." namítl jsem a podal jí helmu.
Beze slova si ji nasadila. Nasedl jsem na motorku. Ona za mě a objala mě okolo pasu. Vyrazili jsme směr Tower.
Wanda
,,Kde jsi byla Sky?" zeptala jsem se klidně když konečně dorazila do tělocvičny.
,,Měli jsme dlouho školu a pak jsem se zakecala s kamarádem. Promiň, neuvědomila jsem si, že mám trénink." řekla omluvně a odložila tašku.
,,Dobrá. Každý den v pět se mnou schopnosti, potom hodina s Natashou sebeobrany." obeznámila jsem ji a obejmula na pozdrav.
,,Ale nebude ze mě Avenger ne?" zeptala se podezřívavě.
,,Nemusí, ale musíme tě naučit základům." otočila jsem se směrem do tělocvičny.
,,Tony říkal, že máš zvýšenou empatii a možná telepatii. Mohla by jsi tím pádem dokázat posílat telepatické zprávy a umět něco s pocity. Dneska to zkusíme." vychrlila jsem.
,,Můžeš mluvit lidsky? Pochopila jsem, ale příště to prosím zjednoduš." usmála a se přišla blíž.
,,Dobře. Nadechni se. Uvolni se. Úplně vyprázdni hlavu...."
/po hodině/
Skylar
,,Padnu únavou." lehla jsem si na zem a vydýchávala.
Ukázalo se, že bych měla dokázat poslat telepatickou zprávu, vnutit někomu pocit a vyčíst je z někoho. Zatím jsem dokázala poslat ahoj a cítit to, že jsem vyčerpaná. Trénink s Natashou dneska nedám.
,,Rychle se učíš." pousmála se na mě Wanda a podala mi ruku, aby mi pomohla vstát.
,,Jo super. Trénink s Natashou dneska vynechám." prohlásila jsem a s pomocí Wandy vstala.
Sebrala jsem batoh a v závěsu Wandy vešla do obýváku.
,,Příště mi ber laskavě mobil." křikl po mě bratr hned co jsem vešla.
,,Jo jasně. Vyplý zvonění." odsekla jsem nepřítomně.
Dneska jsem toho měla už dost. Už jen 4 dny a jsou tady letní prázdniny.
-----------
Je tu slibovaná kapitolka<3
Co si myslíte, bude ji Luke podezřívat?
A jak jí to půjde s tréninky?
Zítra dopoledne tady máte další. Jinak chci ještě jednou poděkovat za 120 přečtení<33
Tahle knížka je 20. v peterparker<3
DĚKUJU A LOVE YOU<3
-----------
Tuhle kapitolu věnuji jako poděkování za votes, komentáře a nalezení chyb:D<3
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
Fiksi PenggemarMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF