Nové zprávy

684 38 18
                                    

Bucky

Celou noc jsem čekal, až se Sky probere z umělého spánku. Nezamhouřil jsem oči ani na pár minut. Nemohl jsem. Mozek mi radil jí nadat, seřvat ji za to, že věděla, kde má hranice a i přesto je nerespektovala a šíleně je překročila. 

,,To seš tady vážně celou noc?" povzdechl si Bruce.

,,Vypadám že bych spal?" odsekl jsem.

Víčka mi každou hodinou težkla, ale držel jsem se.

,,Jestli chceš můžu ji dát něco na probuzení." navrhl.

Nadšeně jsem přikyvoval hlavou. Bruce zašel do svojí laborky a přišel s nějakou injekcí. Vešli jsme společně do pokoje a látku ji vpíchl do těla.

,,Za pár minut se probere." oznámil a odešel z pokoje.

Sedl jsem si na židli a měl oči na stopkách. Hltal jsem každý její nádech a oči jí hypnotizoval pohledem. 

Skylar

Podvědomě jsem na sobě cítila něčí pohled, ale neodvážila jsem otevřít oči. 

,,Sky promiň, choval jsem se jako vůl, ale sama ses hrozně přetahovala a já měl o tebe strach, aby se nestalo tohle. Byla jsi pár minut mrtvá, chápeš mrtvá. Slíbila jsi, že mě neopustíš, tehdy v té sprše, ale porušila jsi to. Pár minut jsem tady byl sám, odešla si. Až se probereš mám sto chutí ti dát přednášku o tom, jak se máš chovat, ale díky tvé tvrdohlavosti by to byla zbytečná ztráta slov." zasmál se tiše.

,,Odpuštěno." zachraptěla jsem, ,,I když bych se spíše měla omlouvat já."

,,Lari, pomalu." přiskočil ke mě.

,,Nejsem nemohoucí." odbyla jsem ho s ironií v hlase. 

Můj stav ho, ale přesvědčoval o opaku. Pomalu jsem se s jeho pomocí posadila. Neměla jsem opět na sobě žádnou kapačku, ani trubku v žíle. 

,,Pojď za mnou." pobídla jsem ho.

Nasáčkoval se vedle a opatrně se na mě podíval: ,,Lari já-"

,,Ššš." utišila jsem ho polibkem.

Na posteli bylo místo opravdu jen pro jednoho, ale to jsem hravě vyřešila. Sedla jsem mu do klína obkročmo, čelem k němu. Zasunul mi neposedný pramínek vlasů za ucho a vášnivě se mi  podíval do očí.

,,Jsme ve veřejným prostoru." kývl směrem k roztaženým ruletám.

S protočenýma očima jsem se zvedla a zatáhla je, zabezpečila jsem i dveře, pomocí schopností.

,,Spokojen?" uvelebila jsem se znovu na jeho klíně.

,,Jsi ještě moc slabá Lari, večer." odporoval dál.

Sedla jsem si o něco výš a svoje čelo opřela o jeho. Hlasitě jsem si oddechla a spojila naše rty. Neměla jsem v plánu, co on myslel. Potřebovala jsem vědět, že tady pro mě teď je, i když jsem se chovala jako kráva. Začal nejistě spolupracovat, ale po chvíli se uvolnil. Byly to polibky plné jistoty a vášně, i když jsme si museli promluvit, ale teď nebyla vhodná doba. Přestala jsem vnímat svět okolo nás, čímž se uvolnili i dveře.

,,Je tady Thor a chce-" vrazil Clint bez zaklepání. 

Leknutím jsem nadskočila a zpražila ho pohledem. Bucky se taky lekl, ale nedával to na jevo.

,,Vypadni, než ti ty dveře přistanou v ksichtu. Za deset minut jsem tam." zavrčela jsem.

,,Jo jasně, nebudu rušit." odpověděl s božským klidem.

The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat