Peter
Bylo asi 10 ráno a Bucky ani Sky nikde. Nervózně jsem pochodoval po obýváku s kávou v ruce.
,,Ona přijde." uklidňovala mě Wanda.
,,Takhle dlouho se nikdy nezdržela." odporoval jsem.
,,Nešla třeba přespat k té její kamarádce?" snažila se dál.
,,Ne, té jsem volal, i Ryanovi." zavrhl jsem.
Wanda si jen povzdychla a zabořila se více do sedačky. Já si konečně taky sedl.
,,Vím co se stalo s Buckym." vešel Stark.
Steve se na něj dychtivě díval.
,,Někdo mu přečetl slova z nějaké červené knížky a on potom s těmi lidmi odešel." začal, ,,Postranní uličkou vešel do jednoho klubu, odkud potom odcházel s dívkou. Je tohle Sky?" ukázal mi fotku.
,,Jo je." řekl jsem polohlasem.
,,Takže Buckyho znovu ovládli a on unesl Skylar. Víš kde teď je?" shrnul to Steve.
,,Nevím. Sky u sebe mobil asi nemá, protože jeho poloha je v tom klubu." odpověděl Tony.
,,A co teď budeme jako dělat?" rozmáchl jsem rukama bezradně.
,,Najdeme je." hladila mě Wanda po zádech.
,,Ale jak? Nevíme ani kam jeli." stál při mě Steve.
,,Odjeli mimo město, někam do lesa, kde už ale kamery nejsou. V tom lese ale žádnej barák není." přidal Stark.
,,Musíme čekat." usoudil Steve a odešel.
,,Budu se je pokoušet najít." ujistil mě Stark a rozešel se do dílny.
--
Už je to týden, a žádné zprávy o nich nemáme. Prostě oba zmizeli beze stopy. Agenti S.H.I.E.L.Du se byli dívat i v tom lese, ale bez výsledku.
,,Pane Parkere volá vám neznámé číslo." vyrušil mě z myšlenek Jarvis.
,,Zvedni to." nařídil jsem.
,,Máme tvoji sestřičku." ozvalo se.
Vymrštil jsem se z postele: ,,Kdo jste? Co jste s ní udělali?"
,,Zatím skoro nic. Jen pár šoků a sér jsme vyzkoušeli." rozesmál se hlas.
,,Kdo jste?" zopakoval jsem svoji první otázku.
,,Tobě to vážně nedošlo? Utneš jednu hlavu a nahradí ji další dvě. Dával bych si pozor na tetu." upozornil mě a típl hovor.
Okamžitě jsem se rozběhl do dílny: ,,Musíme za May ihned!"
,,Co se děje mladej?" uklidňoval mě Stark.
,,Volal mi někdo z Hydry a řekl ať si dávám pozor na tetu." vysvětlil jsem udýchaně.
To Starka vymrštilo do stoje.
,,Jarve, dva obleky." poručil do místnosti.
Oba dva nás obalily Tonyho obleky a vznesli jsme se střechou do vzduchu. Oba dva jsme se rozletěli směr Queens.
--------
Skylar
Nevím jak dlouho jsem tady byla. Nějaký ten den už to ale byl. Každé ráno mě odvedli do místnosti, kde mě připoutali k židli a vpichovali mi do krve různé tekutiny všelijakých barev. Každým dnem jsem se cítila slabší a slabší. Jednou jsem se vzpouzela, ale to se mi šeredně vyplatilo. Přišel Bucky a od pravého ramene, k levému boku mě sjel tvrdě nožem. Je tam už ale naštěstí jen jizva. Kdykoliv jsem ale chtěla použít schopnosti, rozplynuly se ve vzduchu a já dostala do rukou šok. Nebolel mě, spíše naopak. Nabíjel. Byl večer a já se pomalu probouzela na tvrdé podlaze z bezvědomí.
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
FanficMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF