Sky
Ráno jsem vstala s přísahou, že už nikdy nebudu pít, protože ta bolest hlavy byla nesnesitelná. Neochotně jsem se došourala do koupelny smýt zbytky líčení, co se mi přes neobtiskly na polštář a osprchovat se. Z koupelny jsem vylezla jako nový člověk, nebo jsem se alespoň tak cítila. Na první pohled to nebylo moc poznat, díky tmavým kruhům pod očima a rozespalému hlasu. Jediné co si pamatuju ze včerejška je naše hádka s Buckym, do které se později přidal i Steve. Hádali jsme se o tom, že opět podezřívali moji matku, že něco tají. Já na to prostě nepřistoupila. Ano, bylo zvláštní, že se objevila až teď, schopnosti měla zesláblé a že mi říkala prvním jménem, ale odmítala jsem tomu věřit. Z 'mého světa' mě vyhodilo zaklepání.
,,Sky? Musíme ti něco říct." vpadli mi do pokoje supervojáci.
,,Tak povídejte." usadila jsem se na postel.
Ještě jsem se sice s nimi neusmířila, ale měla jsem chuť se s nimi hádat.
,,Byli jsme na hřbitově, u hrobu tvé matky," začal Cap, ,,vykopali jsme rakev a tělo tvé matky tam bylo. Nebyla to iluze. Ta osoba, která je tady není tvá matka."
,,Tohle už jste ale přehnali! Přestaňte tady vymýšlet hovadiny a vypadněte! Nejsem na tohle zvědavá." vyjela jsem po nich.
Tohle už opravdu přehnali. Neměli jediné právo se hrabat v hrobě mámy. Neměli k tomu důvod.
,,Zlatíčko? Co se stalo?" vešla do pokoje máma.
,,Pohádala jsem se s nima." povzdechla jsem si.
,,To bude dobré." utěšovala mě.
,,Jsou to telata." zanadávala jsem a nechala se schovat v jejím objetí.
Teď jsem se cítila, jako dcera s matkou.
,,Běž se převléct a přijď za námi." zvedla se a opustila pokoj.
Udělala jsem to, co mi poradila.
,,SKYLAR!" slyšela jsem burácející hlas Starka.
A sakra. Přišel na ty nutelly. Opatrně jsem vyšla z pokoje a zamířila do obýváku.
,,EVELYN!" zařval znovu.
,,Kdo je Evelyn?" zeptala se máma, nebo to nebyla máma?
-----------------------------------------------
Dnešní poslední kapitola je tady❤️omlouvám se, ale další vyjde až v neděli. Mám toho tolik, že nevím kam dřív🤦♀️Během příštího týdne ale tento příběh uzavřu a vydám 2 díl s názvem The little hero.
LOVE YOU<3
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
FanfictionMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF