Nenápadný jako osina v prdeli

568 43 16
                                    

Hlasitě jsem si povzdechla a opřela se rukama o linku.

,,Takže to pro tebe nic neznamenalo? Zase. Řekla jsi mi, že mě miluješ Lari! To jsi mi lhala? Promiň, ale tvoje falešný naděje trpět nebudu." odfrkl si a odešel.

,,Bucky do hajzlu počkej!" zakřičela jsem za ním, ale on se neotáčel.

,,Slovník!" napomenul mě přicházející Steve.

Ukázala jsem na něj zdvižený prostředník a odešla do pokoje.

Teď jsem to oficiálně posrala.

Bucky

Ani jsem nečekal na její odpověď. Měl jsem v sobě hroznou zlost. Na sebe. Že jsem jí věřil. Táhlo mě to k ní už od začátku, protože měla v sobě takové tajemno, které jsem toužil poznat. Teď nevím co si o tom všem mám myslet. Zašel jsem do tělocvičny a začal ničit pytle jeden po druhém. Miloval jsem ji a ona si se mnou hrála.

,,Kdo ty pytle bude platit?" promluvil Peter.

,,Tvoje sestra." odsekl jsem.

,,Co udělala?" sedl si na lavičku.

Přestal jsem bušit do pytle a sedl si vedle něj. Potřeboval jsem to ze sebe dostat.

,,To je normální, že si se mnou takhle hraje?" zeptal jsem se natvrdo.

,,Ona si s lidmi nehraje." bránil ji.

,,Tak proč za mnou v noci chodila, chtěla se se mnou vyspat a včera mě líbala a řekla mi že mě miluje! Teď není schopná se tom ani bavit!" rozkřikl jsem se.

Peter si promnul obličej: ,,Ona si s tebou nehrála. Ona tě chránila. Jednou, kdysi měla vztah, hned potom, co se s ní jeden kluk hnusně rozešel. V tom vztahu toho kluka podvedla! Protože byla zlomená a opila se. Chápeš? Bála, že by to udělala znovu a šance u tebe by tím uzemnila. Čas už si jí dal. Jestli ti řekla, že tě miluje, tak to myslela vážně. Věř mi, že ona ti to během dneška vysvětlí." bránil ji dál.

Stál jsem jako solnej sloup: ,,Mohla mi to ale říct dřív."

,,Smrdíš jak kontejner, běž se osprchovat a věř mi, že jí bude trápit, že se s tebou pohádala, protože tě fakt miluje. Řekla mi to střízlivá ve tři ráno a mluvila k tobě i ze spaní." dopověděl.

Protočil jsem očima a poslechl ho.

Skylar

Popadla jsem župan a zašla do sprchy. Byla jsem ve společné, protože se porouchala voda ve všech koupelnách a Tony to ještě nestihl opravit. Hlavně že zachraňuje celej svět, ale najmout opraváře, nebo tu vodu opravit, nedokáže. Sundala jsem všechno oblečení a pověsila ho na háček, přes který jsem si pověsila župan. Pustila jsem na sebe teplou vodu, která odplavila všechny myšlenky. Zastavila jsem vodu abych si vyčistila pleť. Z přemýšlení mě ale vytrhlo otevírání dveří. Já se nezamkla! Tu siluetu bych ale poznala kdekoliv.

Odhrnul závěs: ,,Promiň j-já."

Bylo vidět, že má co dělat aby se mi koukal do očí.

,,Všechno co jsem řekla jsem myslela vážně. Nehrála jsem si s tebou, ale potřebovala jsem čas se dát do kupy. Teď už vím, že ti neublížím, takže ano Jamesi Buchanane Barnesi, miluju tě." dořekla jsem.

Chytl mi obličej a díval se zpříma do očí.

,,Slib mi že mě neopustíš." řekl.

,,Slibuju." odpověděla jsem.

Přistoupil do sprchy a začal mě líbat. Dravě. Přitiskl mi záda na stěnu a jemně zatlačil.

,,Fakt to chceš?" zeptal se zadýchaně.

,,Jo kurva." vzdychla jsem.

,,Počkej, co to máš přes půl těla?" díval se na hruď.

,,To je jedno. Neřeš." zakryla jsem se.

,,Je někdo ve sprše?" otevřel dveře Bruce.

S Buckym jsme si vyměnili vystrašené pohledy. Odtáhl se ode mě, ale ani jeden jsme nestihli nic říct.

,,Je tady něk-" odhrnul závěs Banner, ,,to jsem vidět nechtěl. Odcházím a příště se zamkněte děkuju."

Bucky zatáhl závěs zpátky: ,,Tohle neukecáme."

,,Natasho?" ozval se Brucův řev přes chodbu.

,,Kurva." zaklela jsem.

Rychla jsem vystoupila ze sprchy a hodila na sebe župan. Bucky šel hned v závěsu za mnou. Měl obmotaný jen ručník okolo pasu.

,,Bannere!" zařvala jsem po něm.

,,Jo?" křikl nazpátek.

,,Mlč prosím." žadonila jsem ho.

,,Teď už je to stejně jedno." mykl rameny a ukázal za mě.

Stál tam Bucky v ručníku a za ním Tony s Rhodneym. Oba dva se začali smát. Celá jsem ztuhla. Popadla jsem Buckyho za ruku a zatáhla ho do pokoje, abychom nemuseli stát na chodbě.

,,Jak jim to chceš vysvětlit." přerušil ticho Bucky.

,,Budeme se hlavně normál-" nedořekla jsem.

Naši debatu přerušil smích. Na posteli seděla Wanda s Natashou.

,,Netrefili jste pokoj." smála se Wanda.

,,Bože ať je to jen sen." podívala jsem se vzhůru a vylezla na chodbu.

,,Někdo volal boha?" objevil se Thor.

Rychle jsem zašla k sobě do pokoje a nechala tam stát Buckyho s Thorem o samotě.

---------------------------
Je tady další kapitola a konečně taková romantičtější, i když bych nechtěla aby mě někdo takhle nachytal😂
Bude jim to klapat?
Co na to řekne Peter?
Omlouvám se, že kapitola vychází o půlnoci, ale měla jsem toho dneska hodně.
Co si myslíte o Skylar? Jaký na ni máte názor?
LOVE YOU!

HROZNĚ MOC DĚKUJU ZA ÚŽASNEJ COVER! Dragon_cz

a

The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat