Vešli jsme do sálu. Uprostřed byl dlouhý dřevěný stůl a okolo něj mohlo sedět zhruba 100 lidí. V čele seděla Frigga s Odinem. Napravo od nich seděl Thor a nalevo Loki. Vedle nich byly dvě volná místa.
,,Já si jdu sednout vedle Thora, ty běž vedle Lokiho." špitla mi Jane a odešla na své místo.
Musela jsem jít kolem celého stolu, abych si sedla na své místo. Všichni se na mě otáčeli a zavládlo ticho. Křečovitě jsem se usmívala. Zrychlila jsem krok, abych byla vedle Lokiho co nejdříve. Jakmile jsem si sedla, lidé si začali znovu povídat.
,,Proč všichni utichli?" šeptla jsem k Lokimu.
Ten na mě hodil pohled alias držhubuteďsetonehodí. Odin zaťukal tak jemně na skleničku až se rozbila. Cukali se mi koutky, ale nadšení mě přešlo nad Thorovým přísným pohledem. Nasadila jsem kamenný výraz a ani se nehla.
,,Dnes jsme se tu sešli, abychom oslavily narozeniny královny Asgardu a mojí manželky, Friggy." začal svůj proslov. Dívala jsem se na něj, ale moje myšlenky byly u kamene nekonečna. Bála jsem se, aby se nedostal do špatných rukou. Doufala jsem, že byl někde v bezpečí, ale vlastně jsme ani nevěděli, jestli je na Midgardu. Z myšlenek mě vytrhl potlesk, tak jsem se začala usmívat a taky plácat rukama o sebe. Odin se posadil na své místo a začal jíst, proslov už skončil.
,,Mohla jsi alespoň dělat, že dáváš pozor." špitl Loki s plnou pusou.
,,Já se snažila." bránila jsme se.
,,Snaha ale vidět nebyla." usmál se.
,,S plnou pusou se nemluví." napomenula jsem ho a nabrala si další sousto.
Jídlo bylo opravdu výborné. Hned jak jsem dojedla, tak si můj talíř vzala jedna služebnice a odnesla ho do kuchyně, nebo jak tomu tady říkají.
Všichni postupně dojedli a Odin pronesl: ,,Jezte, pijte a radujte se!" pozvedl číši a pořádně se napil.
,,Teď se jde chlastat a ráno budou mít všichni kocovinu." vysvětlil mi Loki.
,,Máte to stejný co mi na Midgardu?" zeptala jsem se s pohledem upřeným na tekutinu v mé číši.
,,Podobné, ale silnější. Tohle by Stark jen tak nerozdýchal." mrkl na mě.
Kdyby to nerozdýchal ani Stark, který nemá své tělo z 70% z vody, ale z alkoholu, jsem se začala bát o sebe.
Loki si všiml mého váhání: ,,Neboj naředili ti to."
Na to jsem lehce přikývla a napila se. Chutnalo to asi jako třešňový džus s vodkou, ale bylo to sladší.
,,Není to špatné." pochvalovala jsem si.
Po dvou číších jsem byla na odpis. Vzala jsem Lokiho za ruku a táhla ho z paláce.
,,Kam jdeme?" zeptal se zaskočeně.
,,Nevím." mykla jsem rameny a proplétala se uličkami Asgardu.
Cejchy. Stálo na jedné z cedulí. Šipka mířila do jednoho z domků.
,,Vždycky jsem si chtěla udělat společné tetování s někým, ale cejch není špatnej." mlela jsem pátý přes devátý.
Loki
Sky napadlo si se mnou udělat stejný cejch. Mně z ní jednou vážně hrábne. Rád jsem ale zkoušel nové věci, proto jsem se nechal zatáhnout do domku.
,,Prosím jeden čarovnej cejch." vyklopila Sky na recepční.
Ta se na ni zaraženě podívala a kývla, ať jdeme za ní. Skylar ale byla pěkně na mol. Neznal jsem ji tak dobře, abych věděl, jestli toho bude ráno litovat nebo ne.
,,Posaďte se." ukázal na židli zarostlý chlap.
Sky se slušně posadila a ruku si strčila do řemene, aby se jí nehýbala, když jí to bude chlap přikládat ke kůži. Vytáhl z ohně dlouhou tyč, na jejímž konci byl zlatavý obrázek. Přišel k ní a přiložil jí to ke kůži. Ona sebou začala ječet a cukat. Musel jsem se otočit. Nevěděl jsem, jestli ho mám zastavit nebo nechat. Chtěla to ale sama, tak ať si to užije. Křik ustal, tak jsem se otočil. Sky si obdivně prohlížela cejch.
,,Chcete, aby vás cejch propojil?" promluvil chlap.
,,Ano." odpověděla Sky dřív, než jsem stihl cokoliv říct.
Sedl jsem si na místo, kde předtím seděla ona a nechal chlapa, ať dělá svoji práci. Nebolelo to tolik, nebo bolelo, ale dalo se to vydržet.
,,Hotovo." zabručel chlap a odešel.
,,Není to úžasný?" jásala Sky nadšeně.
,,Úplně dokonalý, ale teď musíme do paláce, než nás začnou hledat." rozhodl jsem a táhl ji zpátky.
-------------------------------------------
Pro mě je teď ráno, protože jsem právě vstala, ale někteří už jste byli asi vzhůru dřív než já.
Bude toho Sky ráno litovat?
Bude cejch užitečný?
Tahle kapitola je taková nudnější, ale za chvíli se to rozjede<3
Odpoledne vyjde druhá kapitola.
LOVE YOU<3
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
FanficMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF