Nečekaná návštěva

700 46 2
                                    

Pomalu jsem se otevírala oči. Ležela jsem na pohovce. Za mnou se něco zavrtělo. Přes pas mě objímala železná ruka. Bucky. Rozhlédla jsem se okolo. Všude se válely kelímky a na stole ležely vypité flašky a málo jich rozhodně nebylo. 

,,Moje hlava." zaúpěl za mnou Bucky.

,,Nejsem na tom o moc lépe." souhlasila jsem a pokusila se vyhrabat do sedu.

,,Neboj mám to vyfocený." usmála se od výtahu Nat.

,,Nahoře máte nachystaný vývar s šumákem." dodala.

,,Děkujeme." probral se i Clint.

,,Nemáte za co, ještě že jsem se potom vypařila." ušklíbla se.

Pokusila jsem se vstát ale na podpatcích jsem se ihned skácela k zemi.

,,Auu!" ozvalo se pode mnou.

,,Promiň Steve." sedla jsem si vedle. 

,,Dobrý, ještě že já se nemůžu opít a jenom jsem usnul." vstal a podal mi ruku.

Ještě jsem si sundala podpatky a nechala si pomoct.

Znovu jsem zavrávorala, ale naštěstí mě chytil.

,,Pojď půjdem nahoru." pousmál se a pustil mě.

,,Vstávejte!" křikla Natasha na zbytek.

,,Mluv trochu tišeji, třeští mi hlava." chytil se za ni Tony.

,,Vstávejte, nahoře máte jídlo." zavelela Nat a společně se mnou a Stevem zalezla do výtahu.

---

,,Díky, je mi mnohem lépe." poděkovala jsem Nat za snídani a objala ji. 

,,Jdi se převléct." popohnala mě Pepper, která taky neměla kocovinu.

Zalezla jsem do pokoje a vzala mobil do ruky.

11 zmeškaných hovorů - Luke

A do hajzlu. 

Michell: Sky, Luke rozhodl že tě jdeme vyzvednout k May, vymysli něco.

Napsala mi to před hodinou. Jestli Luke zjistil, že nejsem u May a Michell mu řekne, že bydlím tady tak mě asi pěkně seřve. Rychle jsem si dala sprchu a převlékla se do džínů a volného trika.

,,Sky máš tady někoho." vešel do pokoje Bucky.

A sakra. Takže Michell řekla Lukovi, že bydlím tady a teď šli až sem. Sice jsme se nedomlouvali přesně na čas kdy se sejdeme, ale nezvedala jsem mu mobil, takže se rozhodl jít rovnou pro mě. Takhle už to udělal několikrát ale u May mi to nevadilo.

Peter

,,Pane, jsou tady kamarádi od slečny Parkerové a chtěli by ji vidět." oznámil Jarv panu Starkovi. 

,,Tak je pozvi dál a řekni, že Sky hned přijde." pozval je Stark.

Já ji uškrtím, prý jenom Michell, jasně. 

,,Bucky běž pro ni." zvedl jsem se a rozešel se směrem k výtahu. Její parta věděla, že jsem spider-man. Tohle ale přehnali. Nikdy jsem si s nimi moc nesedl, hlavně s Lukem.

,,Nemáte tady co dělat." vyjel jsem na ně, jen co se výtah otevřel.

,,Kde je?" rozkřikl se Luke.

,,To ti může být jedno." zavrčel jsem.

Mezitím už všichni vylezli z obýváku a sledovali naše dohadování. 

,,Jen ji vezmeme ven a vypadneme." prosila Michell.

,,Jak jsi to mohla prásknout?" podíval jsem na ni zlostně.

,,May nám nechtěla říct, kde Sky je a já chtěl volat policajty, protože jsem si myslel, že ji někdo unesl, ale Michell mi řekla, že prý je teď tady." odpověděl za ni Luke.

,,A co je asi to její vylepšení? Nebo jak to říkali, když ji zajali? Rychlé reflexi to asi nebudou." napřímil se a tázavě mě pozoroval.

Na sucho jsem polkl. Neměl jsem na to co říct. Sky jim to určitě neřekla, protože i Michell stála jako opařená. 

,,Ven!" křikla naštvaně Sky z druhého konce chodby. 

,,Vyřešíme to potom." hodila po mně nenávistný pohled a i s nimi odjela výtahem.

,,Co to mělo být?" stál zaraženě Clint.

,,Skyiny povedení kamarádi." otočil jsem se směrem k nim.

,,Jak to ale mohl slyšet, nikdo jiný kromě nás a agentů tam nebyl." zamyslela se Natasha.

,,To je pravda." přitakal Clint. 

,,Nikdo jiný kromě nás a Furyho o ní neví." shrnul to celé Bucky.

,,Jarvisi, chci o tom klukovi vědět všechno." zaúkoloval Jarva pan Stark.

Věděl jsem, že na tom něco nehraje. 

,,Má schopnosti." promluvila najednou Wanda.

,,CO?" všichni jsme na ni nevěřícně koukali.

,,Cítím to z něj, telepat." řekla.

,,Jedeme pro ni." zavelel Tony.

,,Ne. Rok jí nic neudělal, tak proč by se za jeden venek mohlo něco stát?" zamítl to Steve.

,,Máš pravdu, musíme o něm zjistit víc." přitakal jsem.

Ostatní souhlasně zakývali hlavou.

,,Já o něm něco najdu a Wanda zkusí něco vymáčknout ze Sky." řekl Tony a zmizel do dílny.

Teď už zbývalo jen čekat....

----------

Je tu další kapitolka. 

Jak to bude s Lukem? 

Prásknou se Skyiny schopnosti?

Jak může Luke vědět o jejích schopnostech?

Proč se Luke a Peter nemají rádi?

Budete chtít dneska ještě jednu kapitolu? Jestli ano, napište do komentářů<3

LOVE YOU<3





The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat