,,Jarvisi? Co se děje?" zvedl se Tony od stolu, čímž naštěstí přerušil naši debatu o stěhování.,,Barnes nahlásil vniknutí cizí osoby. Já ale nikoho nezaznamenal." ohlásil Jarvis.
Věděla jsem, že myslel mě. Jen jsem doufala, že nic neprozradí, i když to bylo velmi pravděpodobné. Do dveří vrazil Banner: ,,Je to dívka, asi 16, zrzavé vla-" Jeho oči mě sledovaly.
,,Ehm dobrý den, jsem Skylar Parkerová. S Buckym jsem se srazila na chodbě." vychrlila jsem ze sebe. Vzpomněla jsem si konečně, kdo to byl. Petere mi totiž ukazoval často fotky.
,,Jarvisi vypni ten alarm." rozkázal Tony.
,,Dobrá tím se vše vyřešilo, musíme tady ještě něco probrat. Jestli by jsi mohl..." přerušila to Pepper.
Banner odešel.
,,Právě proto taky dneska ta párty, aby ses seznámila se zbytkem." začal znovu Tony.
,,Co bych tady dělala?" opravdu se mi honilo hlavou, proč mě tady tak moc chce.
,,Žila jako normální holka s bráchou." zasmál se Stark.
Peter nahodil ustaraný pohled: ,,Prosím Sky alespoň to zkus." Dělal na mě psí oči.
,,Za zkoušku nic nedáš a mně to vadit nebude." podpořila ho teta.
,,Dobrá." podvolila jsem. Na Peterovi mi opravdu záleželo a oddělení by nás oba poznamenalo. Věděla jsem, že tady chce být a držet ho u tetičky by k ničemu nevedlo.
,,Super! Jde se slavit!" zajásal Tony, zvedl se vydal se směrem ke dveřím.
,,Mám tě rád ségra." obejmul mě Peter.
,,Však já tebe taky." věnovala jsem mu objetí nazpátek.
,,Tak se neloudejte a jde se chlastat!" zavelel Tony.
<>
Sjeli jsme výtahem o něco níž. Já, Peter a Tony jsme vyšli. Pepper ještě doprovodila tetu May k autu a prý, že se připojí později.
Celou dobu jsem šla v závěsu za Peterem. Chtěla jsem se chovat přátelsky, protože jsem nechtěla být s někým v hádce nebo konfliktu hned na začátku.
,,Hele zabav se, za chvíli přijdu." řekl mi Peter a odešel pryč.
Teď na mě všichni měli dokonalý výhled, protože jsem přišla o svůj štít-Petera. Na podpatcích jsem se už naučila bohudík chodit, takže jsem nevypadala úplně nemožně. Zamířila jsem si to k baru.
,,Jednu colu prosím." objednala jsem a sedla na barovou židli.
Za zády jsem slyšela hromadný smích. U stolku, který byl obklopen sedačkami, seděli všichni Avengers. Připadala jsem si jako černá ovce.
,,Jen colu?" ozvalo se za mnou.
,,Nebylo mi jednadvacet." odsekla jsem a pohled jsem měla přilepený ke stolu s Avengers, kde stál i můj bratr.
Bucky
,,To na mě ani nepodíváš potom, jsi mě málem prohodila zdí?" promluvil jsem po chvíli ticha.
Celá napjala. Pomalu se otočila. Strčil jsem jí do ruky colu a usmál se.
,,Tak?" pobídl jsem ji, aby promluvila.
,,Asi bych se ti měla omluvit, ale zdí jsem tě neprohodila." snažila se lhát. Evidentně se své schopnosti pokoušela tajit.
,,Hele nejsem blbej, viděl jsem jak ti ty ruce svítily fialově a jak jsi udělala tu díru na záchodech. Chápu, že nechceš aby o tom někdo věděl. Neřeknu to, ale jen mi pověz, co všechno umíš." pobídl jsem ji. Svaly na obličeji jí mírně povolily.
,,Já nevím, co všechno umím nebo neumím. Tohle se mi stalo podruhé. Pokaždé jsem byla hrozně naštvaná-" vypadlo z ní.
Prskl jsem whiskey na barový pult. Tohle jsem nečekal.
,,Tak já už asi půjdu." zvedla se a i s colou v ruce odešla směrem ke stolu Avengers.
,,Pardon." omluvil jsem se barmance za whiskey a sledoval rudovlásku.
Skylar
Stoupla jsem si vedle bratra. Na zádech jsem cítila Buckyho pohled a doufala, že si moje malé tajemství nechá pro sebe. Kdyby to věděl Peter, asi se zblázní.
,,Lidi tohle je moje ségra Skylar." představil mě.
,,Sky." opravila jsem ho a on mi položil ruce okolo ramen.
Oba jsme stáli a poslouchali. Brácha se do toho občas vložil. Bavili se o nějaké misi.
,,Sky můžu na chvilku?" zeptal se Tony.
,,Jistě, pane Starku." odpověděla jsem a popošla kousek dál od stolu. Všichni už měli trochu napito.
,,Mezitím, co jsme tady jsme ti přestěhovali věci do pokoje. A ještě jedna věc. Vím, že když se naštveš tak ti svítí ruce fialově a zatím nevíš, co s tím máš dělat." oznámil mi trochu opileckým hlasem.
,,C-co? Jak? Teta May a Bucky to kecli?" opět jsem se naštvala.
,,Hele hele klídek. LED světýlka se začínají zapínat." podíval se na moje ruce.
Nádech výdech Skylar to zvládneš.
,,Jinak ano, teta May. Bucky mi nic neřekl, ale jsou tady kamery. To jsi mohla tušit." řekl mi s posměchem a odešel zpátky k partě.
Doufala jsem, že to nikdo jiný neví, ale asi marně....
<>
Tohle byla další kapitolka. Snad se líbila<3 je dobrý že tam dávám pohledy více osob? Co si zatím o příběhu myslíte? Vzdá to Sky, odstěhuje se, čímž by opustila i bratra? Nebo zůstane a zkusí to zkousnout? Pac a pusu<3
--------------------
Tuhle kapitolu věnuji jako poděkování za votes<33
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
Hayran KurguMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF