Vešli jsme do místnosti plné novinářů a fotografů. Hned jakmile se otevřely dveře, viděla jsem před sebou jen bílé tečky. Dala jsem si ruce před oči aby mě tolik neoslepovaly. Stoupla jsem si vedle Tonyho, který začal mluvit: ,,Jak všichni tušíte, máme nového člena Avenegers. Skylar?"
Přistoupila jsem k mikrofonu a spustila: ,,Jsem Skylar Parkerová a jsem novou členkou Avengers."
Okamžitě se spustily dotazy:
Je váš bratr opravdu spider man?
Ne není.
Jaké máte schopnosti?
Vzduch
Kolik vám je?
17
Nejste moc mladá?
Jak pro koho.
Už jste proti někomu bojovala? Jak víme, že vám můžeme věřit?
Zatím ne. Je na vás jestli mi budete nebo nebudete věřit.
Jste zadaná?
To je už zásah do soukromí.
,,Konec!" přerušil rozhovory Tony.
Děkovně jsem se na něj usmála, protože už jsem toho měla plné zuby.
,,Hurá na večírek." mrkl na mě a vyvedl mě z místnosti.
---
Na večírku bylo opravdu hodně lidí. Stark mě několika lidem představil a potom už jsme zamířili k Avengers stolu. Byl tady jen Pietro, Thor a Wanda. Steve se Samem hráli kulečník, Rhodney vyprávěl historky a Nat s Brucem seděla u baru.
,,Dají se ti dva někdy dokupy?" kývla jsem směrem k Nat.
,,Doufám." šklebila se Wanda.
,,Neviděli jste někdo Sharon?" přišel k nám Steve.
,,Ještě jednou to jméno dneska uslyším a bouchne mi hlava." zabrblala jsem.
,,Tady jsem Steve." přicapkala.
,,Jdu si pro panáka." otočila jsem se a odešla za Nat k baru. Bruce už tam neseděl.
,,Kde ho máš vazouna?" rýpla jsem si.
,,Kde máš Buckyho?" vrátila mi to.
,,Mezi námi nic není narozdíl do vás." kroutila jsem se z toho.
,,Kdyby jste si nenechali včera večer otevřené dveře, možná bych ti to sežrala." zasmála se.
Nasucho jsem polkla.
,,Ulítly ti včely?" zamávala mi před obličejem.
,,Ne jen mě to zaskočilo..." řekla jsem zaraženě.
,,Neboj viděla jsem vás jenom já a zavřela jsem dveře." ujistila mě.
,,Díky." objala jsem ji.
,,Ale sluší vám to." mrkla na mě a odešla.
Popadla jsem skleničku a šla zpátky k sedačkám. Sedla jsem si zamyšleně vedle Pietra a přemýšlela nad Buckym. Já ho mám asi fakt ráda jako ráda jako hodně ráda. Teď ale nebudu dobrá přítelkyně. Navíc odlétám na Asgard, takže nevím jak dlouho bychom se neviděli. Teď jsme se s bratrem začali oddalovat a chci to s ním napravit. Poslední dobou jsme se hodně hádali...
,,Co tak koukáš?" dloubl do mě Pietro.
,,Nic nic." zakecala jsem to.
,,Tak Bucky jo?" vypadlo z Wandy.
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
FanfictionMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF