Chvíle pravdy

553 34 17
                                    

Všichni jsme zaujali bojové pozice. Teď se prozradila. Nechápavě se rozhlížela po místnosti.

,,Kdo je Benjamin?" štěkla jsem po ní.

,,Nevím o kom to mluvíš srdíčko." odpověděla zaskočeně.

To byla ale poslední kapka. Nepamatovala si ani druhé jméno Petera. Ze země vyšlehla elektrická lana a připevnila jí ke zdi.

,,Co chceš? Kdo jsi?" ptala jsem se.

,,Přišli jste na to docela pozdě," ušklíbla se, ,,dvojče Mary. Nevzpomínáš si na tetu Ann?" 

,,Máma neměla sourozence. Jen táta měl May." odsekl bratr.

,,Má. Mě. Nevidíš tu podobu? Mary byla ale prvorozená, ona dostala právo na kámen, ona dostala všechny schopnosti. Já byla vykázaná pryč z Midgardu na Hellheim. Měla jsem tam být do konce života, aby se o mně nikdo nedozvěděl, protože nejsem prvorozená dcera. Mary byla starší o deset minut a dostala všechno! Mě zbylo jen vyšší vycítění pocitů. Helle se podařilo dostat z Hellheimu, díky tomu že Ódin oslábl. Ona mi probila cestu ven, a hned jakmile jsem zjistila, že Mary má dvě děti a s manželem se chystají na dovolenou bez nich, neodolala jsem a zavinila nehodu. Sestře jsem kámen vzala, abych byla o něco silnější. Deset let jsem se skrývala v Evropě a nikdo mě nenašel. Tobě se začaly projevovat schopnosti a já vycítila příležitost. Chtěla jsem tě stáhnout k sobě, mohly bychom spolu vládnout." mlela přidušeně.

,,Proč nám to všechno říkáš?" ozval se Tony zpoza obleku.

,,Protože nejsem sama. Skyin příběh jsem řekla více lidem a bytostem, než byste si dokázali představit. Když zabijete mě, nebude to taková ztráta. Je jich 1000x víc." odpověděla přidušeně. 

Nahlas jsem zařvala a vpustila do ní elektřinu. Strhla jsem jí náhrdelník z krku a dodělala ji. Okolo mé postavy začalo vše zářit červeně a náhrdelník z mé ruky začal levitovat. Ucítila jsem, jak mnou projela vlna nové energie. Zesílila jsem. Po pár vteřinách vše ustalo a já padla do sladkého bezvědomí.

Peter

,,Lari, Lari!" třásl se Sky Bucky.

,,Jarve, životní funkce." křikl do místnosti Stark.

,,Vše je stabilizované. Není v ohrožení života." oznámil Jarv její zdravotní stav.

,,I tak ji ale odneseme za Brucem." rozhodl Steve.

Bucky popadl sestru a rozešli jsme se na ošetřovnu. 

,,Co si zase udělala?" zakroutil hlavou Banner.

,,Pomstila se matce a nasála do sebe Aether, potom takhle odpadla. Není v ohrožení života, ale nevíme, co s ní." vysvětlil jsem situaci. 

V hlavě se mi převalovala myšlenka, proč Bruce devadesát procent svého času tráví tady a ne s námi. Je asi hodně zapálený do vědy a baví ho to víc, než plnit mise a řešit problémy světa. Upřímně, občas mu to závidím, že nemusí plnit Furyho rozkazy. 

,,A co s ní mám přesněji udělat já?" ptal se podrážděně.

,,Probrat ji." protočil očima Bucky.

,,Vešla do ní hodně velká energie, jen spí, dejte ji do pokoje a nechce ji prospat." poradil a začal se zase věnovat svým věcem.

Bucky ji opět vzal jemně do náruče a odešli jsme do jejího pokoje.

 --

,,Jak je na tom?" ptala se Wanda na její stav.

,,Prý se musí jen prospat a odpočinout si." pousmál jsem se.

The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat