Dohra večera

668 38 2
                                    

Čekala jsem tvrdý pád. Nebyla jsem ani schopna zapojit schopnosti. Najednou mě chytli pevné ruce. Pomalu jsem otevřela oči.

,,Same?" koukala jsem vytřeštěně.

,,Jestli nechceš znovu spadnout. Nehýbej se." řekl na pozdrav.

V tu chvíli jsme si uvědomila že letíme. Celá jsem zkameněla.

---

,,Prý že už tě nevyhodí z okna. Kdyby tam nebyl Sam, tak už seš dávno mrtvá!" vyjel po mně bratr hned co jsem přišla do kuchyně.

Bylo mi to strašně líto. Nevěděla jsem co dělat. Klekla jsem si na zem a začala brečet.

,,Nemusel si po ní hned vyjet." napomenul bráchu Bucky.

Seděla jsem a brečela. Nic jiného jsem nevnímala. Hrozně to bolelo. Ta zrada.

,,Měla by jít za Brucem." podoktl Tony a prohlížel si moje záda plné střepů.

,,Zvládneš to?" zeptal se mě starostlivě bratr.

,,Jo." pípla jsem.

Peter mě vzal do náruče a vedl směrem k výtahu. Nemocnice, doktoři. Teď mi bylo všechno jedno.

Peter

,,Co se jí stalo?" zeptal se Bruce, když jsme ji pokládali na lehátko.

,,Proletěla oknem, ale Sam ji ve vzduchu chytil." odpověděl jsem.

Sky pořád brečela. Bruce jí do ruky píchl uspávačku, ani se nevzpouzela.

,,Běž, až se probere řeknu ti." vyhodil mě Banner ze sálu.

Šel jsem zpátky do obýváku.

,,Děkuju za její záchranu Same." poděkoval jsem.

,,Však v pohodě. Vím i o čem tam zhruba mluvili, ale nikoho známého kromě Luka jsem neviděl. Takže Hydrantů je čím dál víc." povzdechl si.

,,Nebylo by nejlepší, aby i přišla na jiné myšlenky ji vzít na Asgard? Zjistit proč uzvedla Mjollnir. Dozvíme se o ní doufám zase něco víc a ona bude v bezpečí." navrhl Cap.

,,Starouš nemá špatný nápad." podpořil ho Tony.

,,Asi to bude nejlepší, ale musíme se spojit s Thorem." poznamenal jsem.

,,Jdu pro něj." zvedla se Nat a odešla na střechu.

--

,,Co se děje?" vešel do obýváku Thor.

,,Vezmeš Sky na Asgard jak jsi chtěl." řekl Tony.

,,Rád, ale proč tak najednou?" zajímal se.

,,Jde po ní Hydra, a dneska ji zradil její kluk. Jeho kamarádi ji prohodili oknem. Teď je u Bruce takže až se vzbudí můžete vyrazit. Přijde tím i na jiné myšlenky, ale zkus se k ní prosím chovat líp než na tom večírku." vysvětil jsem.

,,Na Asgardu je teď i Jane, která by jí mohla pomoct. Zůstanu tady dokud se neprobere." sedl si na pohovku.

,,Můžeš být tady jak dlouho chceš. Co Muflon vlastně?" provokoval Tony.

,,Už se opravdu zlepšil a snaží se." pochlubil se Thor.

,,Pane, Skylar už je vzhůru." přerušil debatu Jarvis.

,,Jdeme za ní." pobídl jsem Thora a nastoupil do výtahu.

--

,,Počkej tady, pak tě zavolám." přikázal jsem mu.

Opatrně jsem vešel do pokoje: ,,Sky?"

,,Ahoj." odpověděla.

,,Promiň, nechtěl jsem na tebe vyjet. Jak ti je?" omluvil jsem se.

,,Docela dobře. Nevadí, já neměla být taková kráva." zanadávala.

,,Hele mám nápad, nebo my jsme dostali nápad." poškrábal jsem se na zátylku.

,,Povídej." pobídla mě.

,,Mohla by jsi letět na Asgard. Zjistila bys proč jsi uzvedla Mjollnir." podíval jsem se na ni.

,,Ráda. Alespoň zase něco zjistím. A navíc tady bych měla pořád myšlenky u Luka." povzdychla si.

,,Thore?" křikl jsem ven z pokoje.

,,Ahoj Sky." pozdravil ji.

,,Ahoj." řekla zaraženě.

,,Promiň že jsem tak vyjel na tom večírku, ale měl jsem něco v sobě a taky se mnou cloumali emoce." omluvil se.

,,To je dobrý." odpustila mu.

,,Jak ti je Skylar?" vešel do pokoje Bruce.

,,Docela dobře. Můžu už jít?" podívala se na něj prosebně.

,,Už můžeš, ale musíš se šetřit." napomenul ji.

,,Jo jasně." odvětila a zvedla se z postele.

,,Nerad vás přerušuji, ale zítra se máte dostavit na základnu za ředitelem Furym." zarazil nás odchodu Jarvis.

,,Mě to úplně vypadlo." plácla se do čela Sky.

,,Zůstanu do zítřka. Poletíme po té schůzi." rozhodl Thor.

Já jen kýval na souhlas.

------------------

Konečně je tady další kapitola. Je taková kratší, takže jestli chcete dneska ještě jednu, napište do com<3

Proč vlastně uzvedla Skylar Mjollnir?

Proč má schopnosti?

Dozví se to na Asgardu?

Opravdu tam bude v bezpečí?

A jak dopadnou zkoušky?

LOVE YOU<3

The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat