Odhalení

764 42 6
                                    

Peter

Zaslechl jsem zapípání výtahu. Okamžitě jsem vstal a rozešel se k ní.

,,Petere, kolikrát jsem ti říkala, že se s ním nemáš dohadovat." rozkřičela se na mě sestra.

,,A proč se objevili v Toweru?" odpověděl jsem otázkou.

,,Protože mu to Michell řekla, jinak by volal policajty a díky, nechci další problémy." projela si vlasy rukou.

,,Wanda tě čeká v tělocvičně." ukončil jsem hádku a odešel do pokoje.

Měl jsem strach, že se jí něco stane když je s ním. A ještě když ví o jejích schopnostech.

Sky

Nasupeně jsem nastoupila do výtahu a jela do tělocvičny, kde mě měla čekat Wanda.

,,Využijeme tvého vzteku a naučíš se ovládat ty ruce." promluvila ke mě zády.

,,Dobře." souhlasila jsem.

Rukama mi pulzovala energie a stačil kousek a začaly by svítit.

,,Už ti ty ruce začínají zářit." podotkla.

,,Jo taky to cítím." pousmála jsem se.

/za hodinu/

,,Fakt se rychle učíš, teď už máš základy hotové." pochválila mě.

,,Díky. A teď jak to vypnout." usmála jsem se.

,,Dej si ruce dlaněmi k sobě. Otoč je o 180 stupňů. A přetři do strany." ukázala mi.

Zopakovala jsem přesně to, co mi řekla.

,,Děkuju." vrhla jsem se jí okolo krku.

,,A 'zapneš' to myšlenkou." vrátila mi objetí.

,,Půjdu pro Nat, ty tady počkej." dodala a zmizela ve výtahu.

Sedla jsem si unaveně na zem.

,,Vstávat." křikla Nat.

,,Však jo." zvedla jsem se.

/po tréninku/

,,A co ten kluk co tady dneska byl? Docela hezkej ne?" zeptala se.

,,Jo je." pousmála jsem se.

,,A je mezi vámi něco?" ptala se dál.

,,Bylo." ušklíbla jsem se a sundala z ruk obvazy.

,,Vypadá to, že se k sobě máte." podezřívala mě.

,,Možná. Já sama nevím, ale zatím jsme jen přátelé. Kdysi jsme byli kámoši s výhodami, ale potom jsme se pohádali a byl konec. Po pár týdnech jsme se usmířili, ale nebylo to jako dřív, až teď se to začíná vracet zpátky. Vždycky z něj cítím trochu jinou energii nebo jak to mám říct. To stejné cítím jen z Wandy, což mi nedává vůbec smysl." vysvětlila jsem.

,,Aha a proč jste se pohádali?" vyzvídala.

,,Přemlouval mě, abych se k němu přidala. Nějaká jeho parta. Není tam nikdo od nás ze školy, jméno už si nepamatuju, ale měli znak chobotnice. Chtěl abych se k nim přidala. Nikdy mi ale neřekl důvod proč bych tam měla jít, ani co tam dělají, takže jsem do toho nešla." povzdychla jsem si.

Natasha se napjala: ,,Aha. Pro dnešek konec a zítra dopoledne."

,,Dobře. Těším se." křikla jsem na ni, než jsem zmizela ve výtahu.

Rychle jsem si dala sprchu a padla vyčerpáním do postele.

Peter

Seděl jsem netrpělivě v obýváku a čekal, co mi řekne Nat, jestli z ní něco dostala.

The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat